Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Mammaen reklamerer for vitamintabletter formet som rosa hjerter. De gir perfekt hud og hår, og smaker godt ifølge den gapende mammaen. Og, så er de jo spekulativt rosa da.

Mammaen presenterer produktet sammen med usunne wienerbrød, marmelade og frukt. Skinflirt heter produktet hun gapende går god for. 

Men mammaen har ikke tatt seg bryet med å undersøke. Dette er jo det reine humbug. Inneholder vitamin A, B3, C og sink fant jeg ut. Og noe som heter biotin, et stoff som beskrives som staffasje i kosttilskudd. Ingen friske mennesker trenger det. 

En vanlig multivitamintablett er billigere og inneholder mer. 

Men de er ikke formet som rosa hjerter, da. Løøøp og kjøp🙃

 

 

 

 

Endret av Friluftsdame
  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Mammaen reklamerer for vitamintabletter formet som rosa hjerter. De gir perfekt hud og hår, og smaker godt ifølge den gapende mammaen. Og, så er de jo spekulativt rosa da.

Mammaen presenterer produktet sammen med usunne wienerbrød, marmelade og frukt. Skinflirt heter produktet hun gapende går god for. 

Men mammaen har ikke tatt seg bryet med å undersøke. Dette er jo det reine humbug. Inneholder vitamin A, B3, C og sink fant jeg ut. Og noe som heter biotin, et stoff som beskrives som staffasje i kosttilskudd. Ingen friske mennesker trenger det. 

En vanlig multivitamintablett er billigere og inneholder mer. 

Men de er ikke formet som rosa hjerter, da. Løøøp og kjøp🙃

 

 

 

 

🤣🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Mammaen reklamerer for vitamintabletter formet som rosa hjerter. De gir perfekt hud og hår, og smaker godt ifølge den gapende mammaen. Og, så er de jo spekulativt rosa da.

Mammaen presenterer produktet sammen med usunne wienerbrød, marmelade og frukt. Skinflirt heter produktet hun gapende går god for. 

Men mammaen har ikke tatt seg bryet med å undersøke. Dette er jo det reine humbug. Inneholder vitamin A, B3, C og sink fant jeg ut. Og noe som heter biotin, et stoff som beskrives som staffasje i kosttilskudd. Ingen friske mennesker trenger det. 

En vanlig multivitamintablett er billigere og inneholder mer. 

Men de er ikke formet som rosa hjerter, da. Løøøp og kjøp🙃

 

 

 

 

Skjønner det går nedover for mammaen når dette er noe hun takker ja til å reklamere for. Skinflirt har 5 "likere" på facebook, og 108 følgere på instagram. Norisma AS står bak både Skinflirt, Premium White, Nutrilashes og Betakaroten. Mammaen har reklamert for alt dette tidligere. Ikke merker hun reklame riktig heller. Ingen merking hverken på facebook hvor hun deler blogglenken, eller på instagramstories hvor hun delte blogglenken i Svipe opp funksjon.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Den dama der kan ikke å tygge tyggis og det irriterer meg grenseløst. 🤬Hun slafser som et lite barn, med munnen åpen. Så irriterende. Jeg er ikke typen som henger meg oppi folk som spiser med mat i munnen, slafser normalt eller noe sånt. Sjeldent jeg bryr meg om slikt. Men å tygge tyggis på den måten hun gjør, det er det verste jeg ser. Overdrevent slafsing med konsekvent åpen munn.. jeg får fnatt! :bond:

Video på både snap og insta story. 

😂😂😂 det er så klassiker å si det der 😂

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Summ skrev (På 24.5.2019 den 1.21):

😂😂😂 det er så klassiker å si det der 😂

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den dama har ett enormt forbruk! Greit nok at hun har tre barn, men den innstillingen om at bagasjerommet er fullt så da skal hun hjem, lasse av og ut igjen, mens hun flirer og er så fornøyd med å vise publikum hvor mye penger hun har, ja den er motbydelig! Kan hun ikke heller spare, eller kanskje bruke penger på noe annet enn materielle goder og reise til landet som bryter menneskerettighetene? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tran09 skrev:

Den dama har ett enormt forbruk! Greit nok at hun har tre barn, men den innstillingen om at bagasjerommet er fullt så da skal hun hjem, lasse av og ut igjen, mens hun flirer og er så fornøyd med å vise publikum hvor mye penger hun har, ja den er motbydelig! Kan hun ikke heller spare, eller kanskje bruke penger på noe annet enn materielle goder og reise til landet som bryter menneskerettighetene? 

Skjønner ikke hvorfor hun må hjem å lasse av når hun har tre tomme bakseter?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
On 5/22/2019 at 8:01 AM, Friluftsdame said:

Mammaen kan opplyse at det går framover med hageprosjektene. Det illustrerer hun med 4 omtrent like bilder av seg selv inne.

Det gledes til sin egen fødselsdag om 2 uker, som er et stort prosjekt som krever mye planlegging må vite. Godt hun har tidsfordriv, men for travle småbarnsforeldre i jobb er dette fullstendig virkelighetsfjernt. En voksen person som skriver som et barn om sin egen fødselsdag. 

Hvorfor legger du ikke heller ut bilde fra hagearbeidet dere holder på med Anna? Mammaen med skit under neglene? Ville vært breaking news. 

Har man fulgt Anna sin blogg lenge, så er man jo inneforstått med at hun lever og ånder for disse "magiske" høytidsdagene. En høytidsdag er det, i hennes øyne, uansett om det er hun som har bursdag (samme om det er rund dag, eller ei), eller om det er en planlegging av ferie/annet prosjekt. Hun hater jo hverdagene, de finnes jo ikke magiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos reklame for kosttilskudd: Hun er ikke alene om å ha annonser for luriumpiller/slangeolje, både CBE og SE kjører på med gummigodterivitaminer. Jeg syns det har blitt litt magert med annonser for ordentlige varer hos toppbloggerne, stemmer det? Ser vi begynnelsen på slutten av blogg-influensernes storhetstid?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl
På 23.5.2019 den 23.11, Friluftsdame skrev:

Mammaen reklamerer for vitamintabletter formet som rosa hjerter. De gir perfekt hud og hår, og smaker godt ifølge den gapende mammaen. Og, så er de jo spekulativt rosa da.

Mammaen presenterer produktet sammen med usunne wienerbrød, marmelade og frukt. Skinflirt heter produktet hun gapende går god for. 

Men mammaen har ikke tatt seg bryet med å undersøke. Dette er jo det reine humbug. Inneholder vitamin A, B3, C og sink fant jeg ut. Og noe som heter biotin, et stoff som beskrives som staffasje i kosttilskudd. Ingen friske mennesker trenger det. 

En vanlig multivitamintablett er billigere og inneholder mer. 

Men de er ikke formet som rosa hjerter, da. Løøøp og kjøp🙃

 

 

 

 

Biotin er navnet på vitamin B7 så jo, du trenger det. Men det holder å spise mat 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil heller se snaps av hagen hennes enn ungen på IPad som gjør matte.. hagen blir knallfin, og ett sunt fokus syns jeg, i motsetning til den uvettige eksponeringen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ikke mulig å få ordet "Reklame" noe mindre. Ref Snap idag. På det ene bildet er ordet "Annonse" nesten skjult under bloggnavnet.  På bilde nr 2 er ordet "Reklame" så lite at det nesten er umulig å se. Man må studere bildet nøye for å finne det.

Helt utrolig hvordan hun hele tiden prøver å lure leserene inn på bloggen.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Diamant skrev:

Nå er det vel ikke mulig å få ordet "Reklame" noe mindre. Ref Snap idag. På det ene bildet er ordet "Annonse" nesten skjult under bloggnavnet.  På bilde nr 2 er ordet "Reklame" så lite at det nesten er umulig å se. Man må studere bildet nøye for å finne det.

Helt utrolig hvordan hun hele tiden prøver å lure leserene inn på bloggen.

Bare til å ta skjermbilde å sende tips til Forbrukertilsynet her; https://www.forbrukertilsynet.no/tips-oss kan gjøres anonymt. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Diamant skrev:

Tar man skjermbilde så vil hun jo se det. Da blir man garantert blokka. Ikke at det er verdens undergang da men...

Jeg har gjort det mange ganger. Viktig at FT får tips når bloggerne ikke holder seg til regelverket. Tenk om andre yrkesgrupper kunne drite slik i reglene som bloggerne tror de kan. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

44 minutter siden, Panda90 skrev:

Jeg har gjort det mange ganger. Viktig at FT får tips når bloggerne ikke holder seg til regelverket. Tenk om andre yrkesgrupper kunne drite slik i reglene som bloggerne tror de kan. 

Ok, men rart at ikke FT tar grep når de får tips. Vi får vel bare kjøre på å tipse da, så kanskje det skjer noe til slutt.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Diamant skrev:

Ok, men rart at ikke FT tar grep når de får tips. Vi får vel bare kjøre på å tipse da, så kanskje det skjer noe til slutt.

De tok jo grep etter tips. AR fikk en bot på 100 000 for falske konkurranser. Regner med at hun er under stadig granskning. Fortsett å sende inn tips, det hjelper!

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Vipser skrev:

De tok jo grep etter tips. AR fikk en bot på 100 000 for falske konkurranser. Regner med at hun er under stadig granskning. Fortsett å sende inn tips, det hjelper!

Ja, det vet jeg. Jeg tenkte mer på dette med feilmerking. Håper du har rett, at hun er under stadig granskning. Jeg har sendt inn tips kun èn gang, men får visst bli litt flinkere til å tipse.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har Anna betalt boten på 10 000? Ville hun ikke få den minsket siden hun mente den var for høy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...