Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Denne friheten hennes, og det at hun først nå, som Jan har begynt å jobbe, så er dette første gang hun trenger å forholde seg til dager og tider? Har ikke hun en 2. Klassing? Bør jo være vandt med lite frihet...?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skjer med Annas storyer på snapchat når hun lager sånne små repeterende "videosnutter" av en bevegelse hun gjør? Jeg syns det ser helt merkelig og fælt ut med et sånnt fake smil.. Lurer på hvem hun tror vil se sånt egentlig, er vel mest henne selv.🙄

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Svala skrev:

Hva skjer med Annas storyer på snapchat når hun lager sånne små repeterende "videosnutter" av en bevegelse hun gjør? Jeg syns det ser helt merkelig og fælt ut med et sånnt fake smil.. Lurer på hvem hun tror vil se sånt egentlig, er vel mest henne selv.🙄

Set jo ut som om hun prøver å gjøre seg pen.. jeg blir litt pinlig berørt...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spanderte et klikk på mammaen og hennes tilværelse på Kypros. Anna skal ha cred for at hun fremstår som mer harmonisk og voksen i det hun skriver. At hun gir blaffen i om hun har lagt på seg noen kilo, er å være en god rollemodell for unge jenter. Hun har det godt, og det synes.

Det jeg imidlertid grøsser over, er den ekstreme eksponeringen av de 3 mindreårige. Fine bilder, men Anna selger sine mindreåriges privatliv. At hun ennå ikke har tatt det alvorlig og innover seg, er umodent. 

Endret av Friluftsdame
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Summ skrev:

Hennes tilværelse på kypros viser vel egentlig bare hvor egoistisk og selvsentrert hun er... å bli tatt ut av skolen i over en måned, er jo ikke bra! Barn i den alderen forandrer seg. Kanskje hennes vennegjeng har gått videre, og det blir vanskelig å komme tilbake? Syns ikke det er noe voksent ved henne på noen måte.

Og snart skal de til Dubai...

https://annarasmussen.blogg.no/jeg-svarer-pa-gravid-ryktene-mine-forhold-til-alkohol.html

Endret av FruRosa
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Macimba
10 timer siden, Clara80 skrev:

Hele ferien virket utrolig kjedelig i tillegg. 

Tja.... jeg vet ikke helt om jeg er enig med deg. De har vørt sammen med familie, og det et positivt. De har vært på utflukter, de har badet

Hva forventer du ev en sydenferie du, da? Museumsbesøk.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar en barnet ut av undervisning en måned, bør det være litt mer innhold enn kun sol, bading og tivoli. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler Anna aldri lærer. Ser på IG at eksponeringen fortsetter. Hun vil ikke ta til seg saklig og konstruktiv kritikk. Hun ser det bare som "hat" og nekter å høre på andre. Hun vet best. Mor og datter i lik badedrakt 😳

Selv om g-streng badedrakt er tacky, så er det enda verre når de går med vanlig badedrakt og stapper den LANGT inni rumpa. 

 

Ryddet for persondebatt.

Endret av Papirfly
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å publisere bilder av barn i badetøy på nettet syntes jeg er skummelt...Bare tenk på alle de folkene som sitter bak skjermen, og lagrer bildet for å bruke det til helt andre ting. Jeg grøsser...😥

Endret av Skribent09
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skribent09 skrev:

Å publisere bilder av barn i badetøy på nettet syntes jeg er skummelt...Bare tenk på alle de folkene som sitter bak skjermen og lagrer bildet for å bruke det til helt andre ting. Jeg grøsser...😥

Hun vil vel bare det beste for barna.. sjukt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, konkelimonke skrev:

Noen som har fått med seg hva Sofie Elise har sagt i posen sin om Anna?

Nei..?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, konkelimonke skrev:

Noen som har fått med seg hva Sofie Elise har sagt i posen sin om Anna?

Klarer ikke høre på henne. Referat? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, DianaV skrev:

Klarer ikke høre på henne. Referat? 

At hun er en veldig likanedes person,som flere hadde likt om de kjente henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, J.. skrev:

At hun er en veldig likanedes person,som flere hadde likt om de kjente henne.

Såbra, det tror jeg på. Har ingenting verken for eller imot henne, men om hun kan slutte å betale for å holde dyr i bur (ref. dyrehagen på kypros som hun forsvarte med at hennes penger vil hjelpe dyrene til å få det bedre), slutter å legge ut bilder/video/snap/innlegg som krenker barnas rett til privatliv,  sletter bilde av henne i badedrakt i senga med raua ut så kamera får se i kombinasjon med at hun flette håret til kidden og om  hun kan ikke lenger reise til land som bryter menneskerettighetene, så kanskje jeg begynner å like firmaet hennes. Kanskje. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om denne Dubai turen er sponset? Ingenting av det jeg har sett er merket med reklame. Husker Norwegian sto som sponsor for mange av disse bloggerne som dro til Dubai for en liten tid tilbake siden. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, elvane skrev:

Noen som vet om denne Dubai turen er sponset? Ingenting av det jeg har sett er merket med reklame. Husker Norwegian sto som sponsor for mange av disse bloggerne som dro til Dubai for en liten tid tilbake siden. 

Hun skrøt på God morgen Norge for en tid tilbake at hun hadde betalt Dubaituren selv. Dette var i forbindelse med Dubaispons bråket.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...