Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

«Dette stedet er så lite, og kanskje ikke slikt man viser på en blogg»

sier litt om hvorfor hun kjøpte det fancy søgne-huset som på ingen måte egner seg for barn og familie, der minstemann har soverom på et lite kott innenfor spisestuen, i en annen etasje enn hva de andre sover i... 

viktig at det er #bloggvennlig 🙄

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Pust skrev:

Med fare for å høres kjip ut; hadde det ikke vært morsommere for den lille med et hotell hvor det var masse andre unger? Vi har flere ganger leid bungalow tilknyttet hotell slik at junior kunne leke med andre barn og være med på aktiviteter, samtidig som vi kunne være for oss selv når vi ønsket det. Det ser så himla tomt og trist ut med det store huset. 

Det ser utrolig kjedelig ut. Men det er jo bare bloggvennligheten som betyr noe.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett de siste bildene, så er det noe som sier meg at frøkna venter smått? 

Er ikke ment som kritikk av kropp så det er sagt!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Lopploella said:

Hva er greia med å ha HELE rumpa utenfor badedrakten?

"Dooo you think Im shccæckey? "

 

Hun har vell fått for seg at dette er sexy og goals. Og så får hun vist skikkelig fram Milf-tattooen sin som hun visstnok er flau over.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, fjær skrev:

Ang bilder lagt ut på SoMe fra ferien nå, jeg håper de har noen med seg eller at Anna er veldig flink med selvutløser at det ikke er datter som tar bilder av sin mor med badedrakta dratt opp i rompa. 

Jeg har inntrykk av at de ikke er der alene, men at det skal fremstå som at de er alene.

Det slo meg da hun snappet fra bilen på vei fra flyplassen til huset, hun kjørte ikke selv og stemningen var ikke typisk taxi. Hun satt bl.a. fremme på passasjersiden.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Marthe75 skrev:

Jeg har inntrykk av at de ikke er der alene, men at det skal fremstå som at de er alene.

Det slo meg da hun snappet fra bilen på vei fra flyplassen til huset, hun kjørte ikke selv og stemningen var ikke typisk taxi. Hun satt bl.a. fremme på passasjersiden.

Var ikke det hennes far som kjørte? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Vipser skrev:

I og med at det ble beskrevet i det vide og det brede i bloggen om hvordan faren mishandlet henne og at moren tok farens parti, er det jo litt snålt at de plutselig er inne i varmen igjen. Hun skylder ingen en forklaring, men kunne jo latt være å henge ut foreldrene med noe som åpenbart var løgn. 

Helt enig!

Vi trenger ingen forklaring, men moren og faren hadde fortjent en offentlig beklagelse fra henne etter all dritten hun skrev om dem!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Pust skrev:

Med fare for å høres kjip ut; hadde det ikke vært morsommere for den lille med et hotell hvor det var masse andre unger? Vi har flere ganger leid bungalow tilknyttet hotell slik at junior kunne leke med andre barn og være med på aktiviteter, samtidig som vi kunne være for oss selv når vi ønsket det. Det ser så himla tomt og trist ut med det store huset. 

Det ser nitrist ut!

Hun lærte tydeligvis ikke av fjorårets ferie, da hun hadde offentlig utblåsning om utakknemlige barn som ikke satt nok pris på det dyre huset hun hadde leid...

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer guttene også ned til Kypros.... og her har dere forresten noen bilder av meg og datteren min i matchende og alt for små badedrakter....

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir seriøst fysisk dårlig av å se de badedrakt bildene av mor og datter. Altså trekk den badedrakten din så langt opp i rumpen du bare vil, men hold datteren din utenfor de bildene.🤮

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Dorey skrev:

Ikke legg ut bilder av datteren din i badedrakt, ditt uansvarlige kvinnemenneske! 

Dette er så grovt. Alle advarsler som kommer mot dette, hun vil bare ikke forstå. Faktisk så jeg lurer på om noen instanser bør inn å bistå. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.4.2019 den 20.43, Mammamiaa skrev:

Blir så oppgittav den siste videoen på Snap. Filmer fra magen og ned i bikini mens hun ligger og vrir på seg🙄

Det holder visst ikke for henne å få oppmerksomhet fra Jan, hun er jo desperat. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjoner, krenkende innlegg og svar til dette.

Kragebein, adm

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir flau på Annas vegne når man så åpenbart på snappene hennes ser at hun syns at hun selv er så sykt fin og deilig. Det er jo lov i utgangspunktet, men syns det er helt feil å fremstille seg slik sammen med sin unge datter. Håper at Anna leser her inne og tar til seg kritikken rundt dette snart slik at dette ikke går mer utover M. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor hun har lyst at bekinibilder av henne selv og hennes datter skal generere klikk, går virkelig pengene foran datteren?

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Svala skrev:

Jeg blir flau på Annas vegne når man så åpenbart på snappene hennes ser at hun syns at hun selv er så sykt fin og deilig. Det er jo lov i utgangspunktet, men syns det er helt feil å fremstille seg slik sammen med sin unge datter. Håper at Anna leser her inne og tar til seg kritikken rundt dette snart slik at dette ikke går mer utover M. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor hun har lyst at bekinibilder av henne selv og hennes datter skal generere klikk, går virkelig pengene foran datteren?

Det har de vel alltid gjort?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...