Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

1 time siden, J.. skrev:

Ja deeeet.... 🙄

Blir det mer trassig 14åring enn det,sånn egentlig?

Kan tenke meg at moren hennes hadde 7 dager i uken med denne der! Verre enn en kasse med kaniner. Trassig liten drittunge!!:fnise:

Endret av Pæddan
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pelikanen
2 timer siden, J.. skrev:

Flott å se at FO tok både min og andres anmeldelse seriøst!

Nå får hun endelig trykt nedover ørene at boken hennes (og all annen reklame såklart) SKAL merkes som nettopp det.

Når jeg har kommentert det til henne på IG/Face har hun bare sagt "jeg kan faktisk jobben MIN bedre enn du".. for så å blokke meg.

Vel,tydeligvis ikke,Anna.

Si du tuller? Skrev hun det?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier hun på bloggen om dette da? Er FO slemme? Eller leserene? 

Etter det jeg kan tyde så mener hun at lesere bør da selvsagt kunne klare å skjønne hva som er reklame og hva som ikke er? Gidder ikke gi henne klikk, men er jo tydeligvis noe rabalder på gang.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ellatin skrev:

Hva sier hun på bloggen om dette da? Er FO slemme? Eller leserene? 

Etter det jeg kan tyde så mener hun at lesere bør da selvsagt kunne klare å skjønne hva som er reklame og hva som ikke er? Gidder ikke gi henne klikk, men er jo tydeligvis noe rabalder på gang.

Nettopp det hun skriver i bloggen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som flere skriver, hun fremstår som en drittunge og det er vel i slike scenarioer det kommer tydelig frem hvor ung hun er. I hodet da vel og merke. Hun hadde trengt ett team som kunne støttet henne og tatt avgjørelser for henne. Det som er merkelig er jo at Jan skal være en SM ekspert og da burde han av alle satt seg inn i reglene som gjelder for reklame av produkter.

Jeg får følelsen av at alle som sier imot henne er dumme. Jeg tror at hun har rotet seg sånn til for seg i forhold til fremtidige samarbeidspartnere at neste år vil nok bloggen bestå utelukkende av clickbaits..help us

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Ultiva skrev:

Jeg syns det er hårreisende at en voksen dame med egen kommersiell bedrift ikke har satt seg inn i lovverket. Hun fraskriver seg ethvert ansvar for dette og mener seg rett og slett hevet over loven. De som må ta ansvar for hennes lovbrudd er leserne, i følge henne. Det er leserne som selv må forstå hva som er reklame, fordi Rasmussen rett og slett ikke orker eller klarer å sette seg inn i lovverket hun er forpliktet til å følge.

Det verste er at etter alle disse årene med ulovlig drift, så har det fremdeles ikke vanket en eneste økonomisk sanksjon fra FO. Her er det forbrukerne som taper, igjen og igjen, på tross av sin lovfestede rett til å bli tydelig informert om når de blir utsatt for reklame.

Man kan jo lure på hvorfor man selv skal følge lover og retningslinjer når andre tjener millioner på å bryte dem, midt i offentlighetens lys og helt uten represalier.

Helt enig. Det burde vært på plass for lenge siden. Ett form for straffesystem som gjør at bloggerene vet forskjell og det burde ikke være nødvendig med x antall mailer til Forbrukerombudet. De burde gått litt mer i sømmene og tatt ting på alvor. Det sitter unge jenter der ute som ser opp til alle disse bloggerene og sluker det de sier rått. Det er så ufattelig trist å se på og det er vondt å se alle disse som kommenterer på FB sidene til disse bloggerene om at alle som sier imot er misunnelige og man ikke vil dem noe godt. Det handler ikke om det, det handler om å faktisk følge regelverket og tenke seg om en gang eller to.

I jobbsammenheng kan man få advarsel for uakseptabel oppførsel og brudd på bedriftens retningslinjer..men disse bloggerene er tydeligvis fritatt for ganske mye. Puh..

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen

Spiller hun dum, eller er hun helt ute av vater?

Ja verden er urettferdig. Er så mye dummeste mennesker der ute i den virkelige verden. Tenk, de vet mere enn henne selv, hva som gjelder av regler.

Uff...og uff. Tenk at FO kan være så dummeste mot henne, bare for at dersom leser ikke skjønner noe. Uff...er så mye dummeste folk. 

Kommer vel nytt i morgen....skal reise meg,  de skal ikke få knekke meg.

Uff...ufff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Isabella82 skrev:

Som flere skriver, hun fremstår som en drittunge og det er vel i slike scenarioer det kommer tydelig frem hvor ung hun er. I hodet da vel og merke. Hun hadde trengt ett team som kunne støttet henne og tatt avgjørelser for henne. Det som er merkelig er jo at Jan skal være en SM ekspert og da burde han av alle satt seg inn i reglene som gjelder for reklame av produkter.

Jeg får følelsen av at alle som sier imot henne er dumme. Jeg tror at hun har rotet seg sånn til for seg i forhold til fremtidige samarbeidspartnere at neste år vil nok bloggen bestå utelukkende av clickbaits..help us

Det er ikke så sørlig vanskelig å se at det er Jan som skriver😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djeeses Anna. Nok å lese overskriften og første setning i innlegget for å avdekke nok en clickbait med tema nakenbilder på avveie. På FB vises første setning, og nok til å forstå at tarvelige du forsøker å få klikk ved å lure med bilde og overskrift. 

Andre kjendisers bilder på avveie. Men du spiller på nysgjerrighet og sensasjon, og et bilde av deg selv. 

Latterlig, tarvelig. Håper folk slutter å klikke. Og Norges største blogger er du slettes ikke for tiden. Men sykt desperat, tydeligvis. Så flaut det må være for dine nærmeste. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunn holdning å ha, at alles døtre har seksualiserte bilder av seg selv på telefon og PC, og at hun ikke vet om en tenåring som ikke har det. Er ikke så fryktelig mange år igjen til eldste blir tenåring.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, lenebu skrev:

Sunn holdning å ha, at alles døtre har seksualiserte bilder av seg selv på telefon og PC, og at hun ikke vet om en tenåring som ikke har det. Er ikke så fryktelig mange år igjen til eldste blir tenåring.

Kanskje hun heller burde skrive om at det er best om ungdommen har klærne på? Vet selvfølgelig at det IKKE skjer, siden hun selv er «frontfigur» til å være naken🙄 Men med tanke på alderen til de fleste leserne, burde hun virkelig kle på seg å heller fokusere på viktigere ting.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest eksiltronder
35 minutter siden, lenebu skrev:

Sunn holdning å ha, at alles døtre har seksualiserte bilder av seg selv på telefon og PC, og at hun ikke vet om en tenåring som ikke har det. Er ikke så fryktelig mange år igjen til eldste blir tenåring.

Med tanke på bildene Annas mor har tatt av henne (nakenbilder i dusjen bl.a.) så regner jeg med A stiller som fotograf når egne barn ønsker lignende bilder i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Isabella82 skrev:

Det som er merkelig er jo at Jan skal være en SM ekspert og da burde han av alle satt seg inn i reglene som gjelder for reklame av produkter.

 

Litt pirkete kanskje, men jeg tenker det kan være lurt å bruke SoMe som forkortelse siden SM ekspert egentlig er noe heeelt annet😉

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker vi møtte henne en gang når en eller annen artist hadde en konsert og signering på amfi tasta(?? Husker ikke helt navn). Guri som hun gikk med nesa i sky. Gikk også å smisket med vaktene for å komme før alle i køen for signering, med å legge til at hun tross alt var en stor og kjent blogger. :fnise:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Marleah skrev:

Litt pirkete kanskje, men jeg tenker det kan være lurt å bruke SoMe som forkortelse siden SM ekspert egentlig er noe heeelt annet😉

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 jeg tenkte det samme som deg. Ble usikker på om Jan egentlig er SM ekspert, eller DOM i det forholdet der. ER jo forskjellige meninger 😂😂 passet jo sykt bra 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...