Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

1 time siden, Sonic skrev:

"Nemlig Shai barberhøvelen min, som alltid er med meg når jeg flytter på meg." Jeg pleide å ha med meg en kosebamse jeg, Tussi, når jeg flyttet rundt. 2017 ass..

Og.. bombe .. null reklamemerking på Facebook. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan kunne hun glemme å ta med Shai'en? Har tøtta glemt Betakaroten-kapslene sine og mon tro? Da er det jo skikkelig krise. 

Djeeses..for en troverdighet du har Rasmussen.. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernelill

Jeg kommer ALDRI til å kjøpe shai høvel.... 🙄 Erre mulig å bli såååå glad i en barberhøvel??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så helt ærlig for meg; "vi har fått oss ny samboer! M fant seg en larve ute på lekeplassen utenfor idag. Vi bestemte oss for å ta den med hjem, og følge den på sin reise til å bli en vakker sommerfugl! Jeg er den type jente som føler at barna har godt av å være om livet, om livet til fler enn bare mennesker. Selvom L ikke skjønner så mye, vil dette bli en fin erfaring og et godt minne for M og W. Dette var virkelig en fin start på vårt Oslo-opphold." -Men nei, det var barbering! 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anne B skrev:

Jeg har kikket litt innom denne bloggen i det siste, men skjønner ikke helt. Hver gang de reiser et sted, høres det ut som de skal være borte på ubestemt tid. Da de skulle til Kypros og nå til Oslo. Skal de bo i oslo eller er de på ferie? De har 3 barn??

Hun har 3 barn, han har ett :)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Stjernelill skrev:

Jeg kommer ALDRI til å kjøpe shai høvel.... 🙄 Erre mulig å bli såååå glad i en barberhøvel??? 

Hun er nok mest glad i pengene hun får for å snakke så mye om den...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kaktuspotte
32 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Hvordan kunne hun glemme å ta med Shai'en? Har tøtta glemt Betakaroten-kapslene sine og mon tro? Da er det jo skikkelig krise. 

Djeeses..for en troverdighet du har Rasmussen.. 

Troverdigheten er lik null. Jeg burde sikkert ikke si det, men AR fremstår faktisk som stokk dum. Det er ikke til å tro at noen som henne kan tjene penger på det mølet hun skriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en følelse av at hele opplegget med den dårlige leiligheten var scenesatt for å trekke lesere, og så få muligheten til å reklamere for det nye firmaet som ga de en såå bra leilighet på kort varsel.... 🤔🤔

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Summ skrev:

Jeg så helt ærlig for meg; "vi har fått oss ny samboer! M fant seg en larve ute på lekeplassen utenfor idag. Vi bestemte oss for å ta den med hjem, og følge den på sin reise til å bli en vakker sommerfugl! Jeg er den type jente som føler at barna har godt av å være om livet, om livet til fler enn bare mennesker. Selvom L ikke skjønner så mye, vil dette bli en fin erfaring og et godt minne for M og W. Dette var virkelig en fin start på vårt Oslo-opphold." -Men nei, det var barbering! 

Haha Anna? Var det deg? :fnise:

Jeg kom på at vi burde lage vår egen "Mtm innlegg-generator"! Sikkert ikke så vanskelig 

Endret av Ulzzang
Kom plutselig på noe
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ulzzang skrev:

Haha Anna? Var det deg? :fnise:

Fordi jeg skrev vært, istedenfor lært? 😬 så flaut...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stjernelill skrev:

Shai er en av få som fremdeles vil samarbeide med henne og bli assosiert med bloggen hennes. Hun er garantert mer glad i pengene hun får for det enn i barberhøvelen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Summ skrev:

Fordi jeg skrev vært, istedenfor lært? 😬 så flaut...

Haha mest fordi det lignet veldig på innleggene hennes. Ikke så stor vitenskap bak de likevel man trenger nok ikke å knekke den store koden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ulzzang skrev:

Haha mest fordi det lignet veldig på innleggene hennes. Ikke så stor vitenskap bak de likevel man trenger nok ikke å knekke den store koden.

Jeg kan ærlig innrømme at jeg er den type jente som tar meg selv lett i å etterligne andre mennesker. :fnise:

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg venter i spenning på å få vite hva som er grunnlaget for å rykke en familie opp med røttene fra et fredelig, trygt miljø og skolestart. Til tjukkeste Oslo, til Bislett. 

Hvem er dette best for? Hvem har nytte av denne erfaringen? Og: Hvem betaler prisen? Ja..i tilfelle grunnen er at bloggeren skal delta i et TVprogram for å promotere boken sin. Det vil si..sin private, offentlige skittentøyvask. 

Uggent..skikkelig. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wildfig
9 timer siden, Friluftsdame skrev:

Jeg venter i spenning på å få vite hva som er grunnlaget for å rykke en familie opp med røttene fra et fredelig, trygt miljø og skolestart. Til tjukkeste Oslo, til Bislett. 

Hvem er dette best for? Hvem har nytte av denne erfaringen? Og: Hvem betaler prisen? Ja..i tilfelle grunnen er at bloggeren skal delta i et TVprogram for å promotere boken sin. Det vil si..sin private, offentlige skittentøyvask. 

Uggent..skikkelig. 

Cash is king...

Hun evner ikke å sette ungene sine foran seg selv, unntatt foran kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Topptur
10 timer siden, Kaktuspotte skrev:

Troverdigheten er lik null. Jeg burde sikkert ikke si det, men AR fremstår faktisk som stokk dum. Det er ikke til å tro at noen som henne kan tjene penger på det mølet hun skriver. 

Hun er i beste fall svært umoden. Det virker som hun har mistet mye av den naturlige utviklingen man får i tenårene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anne B
10 timer siden, Friluftsdame skrev:

Uggent..skikkelig. 

Tipper de skal være der i en uke så reiser de hjem. Hun får det til å virke mer dramatisk enn det er for å holde på leserne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Stjernelill skrev:

Hadde jeg også tenkt, men kan gå god for den ;-) Har abonnert på den i .. 8 år nå og den er helt super! Hadde nok aldri i dagens bloggverden valgt å abonnere på den pga bloggernes kjipe/overglorifiserende reklamering... Må da være måte på :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker shai, fordi det var tilbud på nille. :fnise: men aldri prøvd bedre høvel. Høna blir bra ribba for å si det slik.. :alice:

Men ville nok ikke abbonert på det. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun innrømmer faktisk at det er litt ego å flytte på barna. Men så skriver hun at barna er positive til flyttingen og at det ikke gjør noe så lenge foreldrene er der. Og at det i hvert fall ikke går an å kjøpe barn med å overøse de med ting. 

Logisk og voksent. Jeg skjønner ikke helt sammenligningen. 

Barn i den alderen bille aldri ha sagt "Nei, jeg tror det beste for meg nå er å fortsette å bo her". Så det utsagnet betyr jo ingenting. Det er bare ego. Punktum. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...