Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Gjest TomineB
Skrevet
4 minutter siden, eksiltronder skrev:

Da er vi enige. Min kommentar var til de som mente barna burde bli igjen i Søgne med J, og bare besøke mor i helgene.

Da forstår jeg bedre😊

Skrevet (endret)
2 timer siden, eksiltronder skrev:

Kjære vene, her var det da mye skitne tanker! Jeg mener ganske enkelt at jeg synes det er ansvarsfraskrivelse å overlate sine barn til et menneske som har vært "pappaen" til to av dem et drøyt års tid, særlig siden han på ingen måte er den første voksenpersonen ungene har måttet forholde seg til (og på et eller annet tidspunkt mistet). Det riktige av Anna er å ta seg av ungene sine selv, all den tid hun er den eneste stabile figuren i deres liv.

Det innebærer -ikke- å flytte omkring annenhver måned, men når hun først gjør det synes jeg det er riktig valg å ta ungene med.

Jan er jo ikke en mann hun fant på gata i går og dro han inn i huset..

Endret av Lapper
Skrevet (endret)
25 minutter siden, Lapper skrev:

Jan er jo ikke en mann hun fant på gata i går og dro han inn i huset..

Enig. Jan har vært en stabil voksenperson i livet deres lenge og kommer sikkert til å være der fremover også. Dette er utrolig positivt og overhodet ikke noe negativt

Dessuten fortalte Anna at han står opp og natta etc i tillegg til alt i huset så han tar virkelig ansvar

Endret av Miranda16
  • Liker 9
Skrevet

Om Jan er bra for Anna kan vel diskuteres, men i forhold til barna vil jeg si at Jans tilstedeværelse og deltakelse i familien har vært veldig positiv. Han har tatt i mot barna med åpne armer, og alle barna har fått en, forholdsvis, stabil farsfigur i livet sitt. Sett bort i fra at det eldste barnet muligens ikke får begynt i første klasse på en offentlig skole med andre barn, så tror jeg ikke barna tar så mye skade av det livet de lever nå. Spørsmålet er hvordan de takler det i det lange løp, og det er vel kanskje ikke noe man som foreldre bør gamble på at går fint. 

• Liker 13
Skrevet

Nytt innlegg på IG. Altså, hvem legger ut et bilde av to smilende barn med teksten "FLYTTE-MARETITT"? :vetikke:

• Liker 8
Skrevet
29 minutter siden, Siki skrev:

Om Jan er bra for Anna kan vel diskuteres, men i forhold til barna vil jeg si at Jans tilstedeværelse og deltakelse i familien har vært veldig positiv. Han har tatt i mot barna med åpne armer, og alle barna har fått en, forholdsvis, stabil farsfigur i livet sitt. Sett bort i fra at det eldste barnet muligens ikke får begynt i første klasse på en offentlig skole med andre barn, så tror jeg ikke barna tar så mye skade av det livet de lever nå. Spørsmålet er hvordan de takler det i det lange løp, og det er vel kanskje ikke noe man som foreldre bør gamble på at går fint. 

Nå vet vel ingen helt hvilken skole som skal benyttes,men det finnes jo mange bra privatskoler også.

Jeg er ikke opptatt av at det må være offentlig bare det ikke er hjemmeundervisning. Er ikke tilenger av dette

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, nelipot skrev:

Nytt innlegg på IG. Altså, hvem legger ut et bilde av to smilende barn med teksten "FLYTTE-MARETITT"? :vetikke:

Hva skulle det være på bilde om "FLYTTE-MARETITT?"😊 3 sure barn?

Skrevet
3 minutter siden, nelipot skrev:

INGEN barn. 

Ja det er jeg enig i.. Men tror det er lenge igjen til disse bloggerene med barn gir seg med det. 

Å så lenge vi leser bloggene så blir de ikke borte

Skrevet
Akkurat nå, Lapper skrev:

Ja det er jeg enig i.. Men tror det er lenge igjen til disse bloggerene med barn gir seg med det. 

Å så lenge vi leser bloggene så blir de ikke borte

Jeg leser ikke bloggen. Får hun betalt om jeg kommer over hennes IG-profil? 

Skrevet
5 minutter siden, nelipot skrev:

Jeg leser ikke bloggen. Får hun betalt om jeg kommer over hennes IG-profil? 

Leser ikke bloggen hennes jeg heller.. Men ser jo overskriftene på bloggen via snapchat og insta.. Men vet ikke om dette gir henne penger i banken😀

Skrevet

Virker som de tjener penger via instagram om de reklamerer for ting. Så da kan det jo være hun får inn noen kroner på dette☺

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, Lapper skrev:

Virker som de tjener penger via instagram om de reklamerer for ting. Så da kan det jo være hun får inn noen kroner på dette☺

De som har mange følgere på IG og Snapchat kan tjene penger på reklame. Har man mange nok følgere kan man sikkert tjene like godt på reklame der som på blogg. Kan ikke huske å ha sett Anna reklamere for noe på Snap, men AB gjør det til stadighet.

Skrevet
38 minutter siden, nelipot skrev:

Får hun betalt om jeg kommer over hennes IG-profil? 

Nei, bare om du kjøper noe hun reklamerer for :)

• Liker 1
Skrevet

Clickbait; flytte-mareritt

Hovedbilde; to flotte, glade barn

Innhold; minstemann er 10måneder, vi har feiret, vi bor på hotell, vi skal utforske oslo, leiligheten er ikke bra nok, men de hadde ordnet mye. 

Jeg blir litt svimmel av henne, hvorfor ikke skrive fler innlegg om dagen? 

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, Summ skrev:

Clickbait; flytte-mareritt

Hovedbilde; to flotte, glade barn

Innhold; minstemann er 10måneder, vi har feiret, vi bor på hotell, vi skal utforske oslo, leiligheten er ikke bra nok, men de hadde ordnet mye. 

Jeg blir litt svimmel av henne, hvorfor ikke skrive fler innlegg om dagen? 

Halo! Hun kan tross alt få senebetennelse i puselankene sine! :sarkasme:

• Liker 11
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.
/lillesky (mod)

Skrevet

"Se hvem som har flyttet inn hos oss"... det var.... trommevirvel.... barberhøvelen....

• Liker 35
Skrevet
3 minutter siden, richbitch skrev:

"Se hvem som har flyttet inn hos oss"... det var.... trommevirvel.... barberhøvelen....

"Nemlig Shai barberhøvelen min, som alltid er med meg når jeg flytter på meg." Jeg pleide å ha med meg en kosebamse jeg, Tussi, når jeg flyttet rundt. 2017 ass..

Gjest Anne B
Skrevet

Jeg har kikket litt innom denne bloggen i det siste, men skjønner ikke helt. Hver gang de reiser et sted, høres det ut som de skal være borte på ubestemt tid. Da de skulle til Kypros og nå til Oslo. Skal de bo i oslo eller er de på ferie? De har 3 barn??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...