Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

K_mb skrev (15 timer siden):

Det er så sant det du skriver.

Man føler seg nesten som en stalker hvis man titter innom og det er creepy å se hvor veloppdragne de er, alt er så stivt, oppstilt og perfekt. Det er jo ikke realiteten med barn! Har selv 3 barn og det mellomste er nøyaktig like gammelt som hennes nr.2 og mitt yngste i nær alder på hennes nr.3. Min straks 9-åring hadde aldri godtatt å gå i samme klær som lillesøster det hadde vært kjempeflaut og helt uaktuelt for henne. De har helt forskjellig smak og stil både i farger og motiv på klær, naturlig nok når de er i ulik alder men også fordi de har helt ulike personligheter. Klær er en del av personlighet og utviklingen av JEG (hvem er jeg og hva liker jeg) og et utrykk barna må få bestemme selv så sant det ikke er grenseoverskridende. Jeg fatter ikke hvordan AR får barna til å  godta å gå rundt som roboter med like klær, mens de smiler oppstilt for å bidra til mors "perfekte" innhold på SoMe.

Helt enig. 
har selv 5 barn hjemme fra 3-15 år. Hadde aldri fått bestemt at de skulle gått rundt vellstelte i matchende klær og sett så harmoniske ut. 
å gå ut slik å si at man ikke er lykkelig er jo slemt mot barna. 

man har jo valgt å få disse barna, og det er jo en periode av livet man setter av for å sette barna først og må være mamma. Hennes tid vil jo komme. Det er slik livet hennes er nå og hun kan jo velge å gjøre det beste ut av det. Hvordan trodde hun det kom til å bli med 4 barn egentlig? 

selvfølgelig er det hektisk med 5 foreldremøter, dugnader, fritidsaktiviter, kjøring, barnas venner, levering/henting til barnehage/skole og alt annet som følger med. Men jeg har VALGT dette livet. Det har HUN også. Så setter jeg av tid til venner og være bare meg selv innimellom også. 

Men denne perioden av livet handler først og fremst om barna, de er jo ikke små for alltid. Plutselig om noen år er yngste blitt ungdom, og jeg og samboeren kan prioritere oss selv mer. 

jeg kan ikke forstå at ikke AR ikke kan se det positive. Hun er priviligert! Hun hae hus, hytte og reiser mye. Men må rømme for å finne lykke🤷‍♀️ 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, K_mb said:

Det er så sant det du skriver.

Man føler seg nesten som en stalker hvis man titter innom og det er creepy å se hvor veloppdragne de er, alt er så stivt, oppstilt og perfekt. Det er jo ikke realiteten med barn! Har selv 3 barn og det mellomste er nøyaktig like gammelt som hennes nr.2 og mitt yngste i nær alder på hennes nr.3. Min straks 9-åring hadde aldri godtatt å gå i samme klær som lillesøster det hadde vært kjempeflaut og helt uaktuelt for henne. De har helt forskjellig smak og stil både i farger og motiv på klær, naturlig nok når de er i ulik alder men også fordi de har helt ulike personligheter. Klær er en del av personlighet og utviklingen av JEG (hvem er jeg og hva liker jeg) og et utrykk barna må få bestemme selv så sant det ikke er grenseoverskridende. Jeg fatter ikke hvordan AR får barna til å  godta å gå rundt som roboter med like klær, mens de smiler oppstilt for å bidra til mors "perfekte" innhold på SoMe.

Nå har hun vel uttalt at det kun er ifbm spesielle anledninger og bilder barna blir kledd opp slik, blant annet for å ikke vise for mye av personligheten deres gjennom klesstil i some. Altså en måte å skjerme dem på. At til hverdags styrer de selv hva de kler seg i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo ha i bakhodet at barn1 ble født samme år som moren sto konfirmant,og alle barna ble født før mor var 25 og hadde en ferdig utviklet hjerne?

Virker jo som Anna innser mer og mer hvor bakvendt livet hennes faktisk er sammenlignet med hennes jevnaldrende.

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albbas skrev (2 timer siden):

Nå har hun vel uttalt at det kun er ifbm spesielle anledninger og bilder barna blir kledd opp slik, blant annet for å ikke vise for mye av personligheten deres gjennom klesstil i some. Altså en måte å skjerme dem på. At til hverdags styrer de selv hva de kler seg i. 

Tipper barna er skikkelig fornøyd med måten de blir skjermet på. Bare tull!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usmakelig at hun reklamerer for sexleketøy for rett etterpå filme sønnen. Er de på reise/ferie hele tiden eller? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare trist. For en oppkonstruert verden hun har skapt seg. Kanskje hun blir lykkeligere av å få beina ned på jorden og ikke drive rundt i hvite klær og utlevere barn og dynke alt med reklame for sexleketøy.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun klager over at hun ikke er lykkelig pga alt stresset. Hun er priviligert som ikke må opp kl.06 og ut dørene med 4 unger kl.07 for å rekke jobb. Hun produserer ingenting i kanalene sine utenom reklame for sexleketøy blandet med likt kledde, rene og pene unger som ikke harmonerer med en normal hverdag, hus og hytte som det ikke ser ut som om det bor hverken unger eller voksne i. At hun eldste finner seg i alt det hun må utsettes for er bare trist. Likt kledd, i triste merkeklær, som de yngre søskene, bestevenninnen til mamma. Det er ikke normalt.

Det virker som om A er dypt merket av tidligere ting i livet, at hun tror det hun gjorde som ung funker nå. Hun har ikke klart å omstille seg til et normalt voksenliv. Suksessen hun hadde som tenåring kommer aldri tilbake og det virker som om det hemmer videre utvikling. Å få barn som 15-åring, ikke ha noe skolegang og normal ungdomsutvikling, manglende voksenveilednkng og brått mindre suksess på some kan jo gi hvem som helst alvorlige problemer psykisk. Hun trenger hjelp. Og det helst før ungene tar skade av å leve i en perfekt boble. 

Hun hadde tjent så mye mer på på å vise en normal hverdag som 4 barns mor.

Som andre sier. Det ser ut som en sekt. En syk sekt.

Håper hun får hjelp.

• Liker 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danseskjørt skrev (3 timer siden):

Usmakelig at hun reklamerer for sexleketøy for rett etterpå filme sønnen. Er de på reise/ferie hele tiden eller? 

Nei det er nok mye reposting , har ikke annet å komme med

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun beskriver nå en helt vanlig hverdag for de fleste av oss? Jeg for min del elsker hverdagen, ungene mine og familien min.

Men nå har jeg levd såpass lenge og har nok livserfaring til å vite at det å ha en bra mann, et ok hjem og friske unger er en velsignelse- det kunne vært veldig mye verre. Perspektiv og sånn, liksom. 

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Det er forsåvidt positivt at denne tråden ikke er så aktiv lenger, for Anna trenger virkelig ikke flere klikk.

MEN, hva skjeeer på snap?!😧

Det ser jo helt crazy ut, der de staget går hånd i hånd, lyden er av, men du kan lese på leppene til Anna at hun sier "nå ser dere på pappa" mens de spiser en skje med jordbær i sjokoladen. Ungene ser rundt seg med et forvirret blikk, for de lurer på om de gjør ting riktig eller om mamma er fornøyd med det de gjør.

Til og med mannen ser helt nedbrutt ut, det virker som at alle i familien går rundt med et mantra: "Så lenge mamma er glad og fornøyd, er hun snill". Og så skal ikke jeg spekulere mer, men jeg regner med at flere kan skjønne tankegangen min videre.

Si at dere ser det samme som meg?

Jeg håper virkelig at noen ser til disse barna🥺

• Liker 25
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sofagris skrev (3 timer siden):

Det er forsåvidt positivt at denne tråden ikke er så aktiv lenger, for Anna trenger virkelig ikke flere klikk.

Det ser jo helt crazy ut, der de staget går hånd i hånd, lyden er av, men du kan lese på leppene til Anna at hun sier "nå ser dere på pappa" mens de spiser en skje med jordbær i sjokoladen. Ungene ser rundt seg med et forvirret blikk, for de lurer på om de gjør ting riktig eller om mamma er fornøyd med det de gjør.

Til og med mannen ser helt nedbrutt ut, det virker som at alle i familien går rundt med et mantra: "Så lenge mamma er glad og fornøyd, er hun snill". Og så skal ikke jeg spekulere mer, men jeg regner med at flere kan skjønne tankegangen min videre.

Ser helt spesielt ut. Særlig synes jeg det er sært hvordan barna som nå er 13 og 11(?) tviholdes av mor mens de går rundt med en gåstil som er så rett-opp-og-ned uten noe bevegelse i armene – som en utilpass sekt som er ute å lufter seg. Scenene som filmes er tilsynelatende idylliske og stemningsfulle, typisk julemarked, men familien ser altså så ukomfortabel ut - nesten bekymret og redde, særlig når de går bort til disk/skranker. 

Den luggen til’a mor ser også særdeles hjemmeklipt og malplassert ut. Hun har helt pinnerett hår til rumpesprekken uten noen layers også plutselig en avklipt tjafs i front med unaturlig bøy. Ikke kledelig.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (1 minutt siden):

Ser helt spesielt ut. Særlig synes jeg det er sært hvordan barna som nå er 13 og 11(?) tviholdes av mor mens de går rundt med en gåstil som er så rett-opp-og-ned uten noe bevegelse i armene – som en utilpass sekt som er ute å lufter seg. Scenene som filmes er tilsynelatende idylliske og stemningsfulle, typisk julemarked, men familien ser altså så ukomfortabel ut - nesten bekymret og redde, særlig når de går bort til disk/skranker. 

Den luggen til’a mor ser også særdeles hjemmeklipt og malplassert ut. Hun har helt pinnerett hår til rumpesprekken uten noen layers også plutselig en avklipt tjafs i front med unaturlig bøy. Ikke kledelig.

Eldste er 12..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (58 minutter siden):

Eldste er 12..

12 eller 13 er vel helt irrelevant i forhold til hva bruker formidler i sitt innlegg.

Nr 2 er forøvrig straks 9 og like gammelt som et av mine barn. Hvorfor vet jeg det? Fordi AR har eksponert barna, og formidler en creepy stalking av egne barn, hvorpå barna blir objekter i Annas verden. Denne stalkingen formidler hun selv gjennom å filme egne barn mens de går, løper, sitter eller spiser som gjerne formidles uten lyd og hvorpå barna virker helt uten vilje til å få få utløp av egen personlighet, fordi det passer ikke inn i mors content. Men grunnbunnen her er at AR ikke burde dele noe som helst om barna sine, og holde de helt utenfor sine offentlige kanaler.

Endret av K_mb
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sofagris skrev (14 timer siden):

Huff trist. 

Hva vil hun egentlig formidle med disse snappen hvor de går og går og går? 🤦🏼‍♀️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...