Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Det er de rareste feriesnappene jeg har sett ever! Videoer av henne gå, spise og posere i bikini. Ingen lyder, ingen musikk, ingen tekst, bare helt helt stille... Det kunne vært en episode i Black Mirror, så creepy er det. Har dere forresten lagt merke til at hun har ulik størrelse foran og bak? Når hun filmer seg selv forfra ser hun veldig slank ut, men når Jan går bak henne og filmer ser blant annet leggene hennes større ut enn lårene gjør når hun filmer seg selv.  

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fotballfluen skrev (39 minutter siden):

Det er de rareste feriesnappene jeg har sett ever! Videoer av henne gå, spise og posere i bikini. Ingen lyder, ingen musikk, ingen tekst, bare helt helt stille... Det kunne vært en episode i Black Mirror, så creepy er det. Har dere forresten lagt merke til at hun har ulik størrelse foran og bak? Når hun filmer seg selv forfra ser hun veldig slank ut, men når Jan går bak henne og filmer ser blant annet leggene hennes større ut enn lårene gjør når hun filmer seg selv.  

Synes ikkje dette er so rart. Ho har brukt fleire år på å finne dei beste vinklane for at ho skal sjå tynnast mulig ut. Desse vinklane kan ikkje Jan like godt, og dermed viser han ho meir slik ho faktisk er. 

Men ja, veldig creepy med desse videoane.

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas
52 minutter siden, Fotballfluen said:

Det handler om vinkel på kameraet. Ikke noe å henge seg opp i synes jeg, hun later hvertfall ikke som om hun ikke gjør seg til foran kamera. 

Men ja, rare feriesnapper. Stille, lite folk og lite interaksjon. Det ser ensomt ut. 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo ingen andre mennesker der. Veldig merkelig setting.  
Bare stumfilm av henne + mat i alle mulige vinkler.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (3 timer siden):

Gurimalla så fokus på seg selv da..

Er ikke det det de er aller best på mange av disse influencerne. Å ha fokus på seg selv.

For en jobb. Og ikke rart de har både angst og søvnproblemer flere av dem. Det er ikke normalt eller sunt med et sånt liv. 

De ser til slutt ingen andre enn seg selv. Dessverre.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fru G
Blålilla skrev (På 15.1.2023 den 16.54):

Tja. Jeg følger henne ikke og det er ikke så mange andre herfra som gjør det tenker jeg.

Hun tjener ikke noe på at jeg ser på en snap fra henne så lenge jeg ikke følger. 

Har hun reklame på snap så tjener hun penger på den. For de med gul stjerne kan velge om de vil ha reklame. Den kommer hver 7 eller 8 snap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Kom over en snap story fra AR.....trodde jeg skulle bli gal  så gikk ut igjen. Maken til ordning med håret heel tiden, helt tydelig at hun er veldig opptatt av hvordsn hun ser ut,  hvordsn hun står, hun rettet stadig på klærne og håret, så jeg blr helt gal og gikk ut av story. 

Bare jeg som reagerer? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Og de evige meningsløse feriesnappene der hun og familien bare går er fortsatt greia. Jeg fatter ikke at det finnes et eneste firma som bruker henne og betaler for reklame i hennes kanaler?? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Jeg håper alt er bra med Anna og familien hennes. Følger henne ikke fast lenger, men ser innom snapchaten hun har av og til. Nå ser jeg at de skal selge en bil de eier og for noen dager siden skrev hun at i år skulle de feriere på hytta for i sommer de skulle ikke på noen utenlandsreise. Håper virkelig ikke det er noen spesiell grunn til det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (4 timer siden):

Jeg håper alt er bra med Anna og familien hennes. Følger henne ikke fast lenger, men ser innom snapchaten hun har av og til. Nå ser jeg at de skal selge en bil de eier og for noen dager siden skrev hun at i år skulle de feriere på hytta for i sommer de skulle ikke på noen utenlandsreise. Håper virkelig ikke det er noen spesiell grunn til det.

En snedig måte å spekulere på🙄

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (4 timer siden):

Hun tjener mindre nå enn hun gjorde før, og har få samarbeidspartnere så kan jo bare være at de ikke har penger til ferie og dyre biler lenger.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppland skrev (5 timer siden):

De har allerede vært pp to utenlandsturer i år

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke noe om Anna lenger etter bloggen, men de bor vel fortsatt på Sørlandet eller? Er jo kjempefint der om det er fint vær i så fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Annonse

Hva slags handling er det å mikse seg selv og pupper midt inni snappene av datteren? Mtp hvor mange ekle folk som sikkert ser på så lurer jeg på hvorfor hun tenker det er en bra mix. For det der kan ikke være tilfeldig..

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebbeliten skrev (På 12.2.2023 den 22.42):

Hun er en has been. Hun er ferdig. Det finnes absolutt ingenting av interesse Anna Rasmussen kan tilby publikum. Hun var ung mor. Det er hun ikke lenger. Hun er rett og slett ei drit kjedelig kjerring som lever et beige, fargeløst liv. 

Ser ut som hun prøver å nå et nytt publikum for tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...