Fotballfluen Skrevet 13. mars 2023 #13161 Del Skrevet 13. mars 2023 Det er de rareste feriesnappene jeg har sett ever! Videoer av henne gå, spise og posere i bikini. Ingen lyder, ingen musikk, ingen tekst, bare helt helt stille... Det kunne vært en episode i Black Mirror, så creepy er det. Har dere forresten lagt merke til at hun har ulik størrelse foran og bak? Når hun filmer seg selv forfra ser hun veldig slank ut, men når Jan går bak henne og filmer ser blant annet leggene hennes større ut enn lårene gjør når hun filmer seg selv. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abderitt Skrevet 13. mars 2023 #13162 Del Skrevet 13. mars 2023 Fotballfluen skrev (39 minutter siden): Det er de rareste feriesnappene jeg har sett ever! Videoer av henne gå, spise og posere i bikini. Ingen lyder, ingen musikk, ingen tekst, bare helt helt stille... Det kunne vært en episode i Black Mirror, så creepy er det. Har dere forresten lagt merke til at hun har ulik størrelse foran og bak? Når hun filmer seg selv forfra ser hun veldig slank ut, men når Jan går bak henne og filmer ser blant annet leggene hennes større ut enn lårene gjør når hun filmer seg selv. Synes ikkje dette er so rart. Ho har brukt fleire år på å finne dei beste vinklane for at ho skal sjå tynnast mulig ut. Desse vinklane kan ikkje Jan like godt, og dermed viser han ho meir slik ho faktisk er. Men ja, veldig creepy med desse videoane. 9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 13. mars 2023 #13163 Del Skrevet 13. mars 2023 52 minutter siden, Fotballfluen said: Det er de rareste feriesnappene jeg har sett ever! Videoer av henne gå, spise og posere i bikini. Ingen lyder, ingen musikk, ingen tekst, bare helt helt stille... Det kunne vært en episode i Black Mirror, så creepy er det. Har dere forresten lagt merke til at hun har ulik størrelse foran og bak? Når hun filmer seg selv forfra ser hun veldig slank ut, men når Jan går bak henne og filmer ser blant annet leggene hennes større ut enn lårene gjør når hun filmer seg selv. Det handler om vinkel på kameraet. Ikke noe å henge seg opp i synes jeg, hun later hvertfall ikke som om hun ikke gjør seg til foran kamera. Men ja, rare feriesnapper. Stille, lite folk og lite interaksjon. Det ser ensomt ut. 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 13. mars 2023 #13164 Del Skrevet 13. mars 2023 Gurimalla så fokus på seg selv da.. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 13. mars 2023 #13165 Del Skrevet 13. mars 2023 Men det er jo ingen andre mennesker der. Veldig merkelig setting. Bare stumfilm av henne + mat i alle mulige vinkler. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 13. mars 2023 #13166 Del Skrevet 13. mars 2023 mumrikk1 skrev (3 timer siden): Gurimalla så fokus på seg selv da.. Er ikke det det de er aller best på mange av disse influencerne. Å ha fokus på seg selv. For en jobb. Og ikke rart de har både angst og søvnproblemer flere av dem. Det er ikke normalt eller sunt med et sånt liv. De ser til slutt ingen andre enn seg selv. Dessverre. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 16. mars 2023 #13167 Del Skrevet 16. mars 2023 Blålilla skrev (På 15.1.2023 den 16.54): Tja. Jeg følger henne ikke og det er ikke så mange andre herfra som gjør det tenker jeg. Hun tjener ikke noe på at jeg ser på en snap fra henne så lenge jeg ikke følger. Har hun reklame på snap så tjener hun penger på den. For de med gul stjerne kan velge om de vil ha reklame. Den kommer hver 7 eller 8 snap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mozart73 Skrevet 25. mars 2023 #13168 Del Skrevet 25. mars 2023 Kom over en snap story fra AR.....trodde jeg skulle bli gal så gikk ut igjen. Maken til ordning med håret heel tiden, helt tydelig at hun er veldig opptatt av hvordsn hun ser ut, hvordsn hun står, hun rettet stadig på klærne og håret, så jeg blr helt gal og gikk ut av story. Bare jeg som reagerer? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 25. mars 2023 #13169 Del Skrevet 25. mars 2023 Skadet av sosiale medier hun og. Det er ikke håp. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 24. mai 2023 #13170 Del Skrevet 24. mai 2023 Og de evige meningsløse feriesnappene der hun og familien bare går er fortsatt greia. Jeg fatter ikke at det finnes et eneste firma som bruker henne og betaler for reklame i hennes kanaler?? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 22. juni 2023 #13171 Del Skrevet 22. juni 2023 Jeg håper alt er bra med Anna og familien hennes. Følger henne ikke fast lenger, men ser innom snapchaten hun har av og til. Nå ser jeg at de skal selge en bil de eier og for noen dager siden skrev hun at i år skulle de feriere på hytta for i sommer de skulle ikke på noen utenlandsreise. Håper virkelig ikke det er noen spesiell grunn til det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 22. juni 2023 #13172 Del Skrevet 22. juni 2023 Oppland skrev (4 timer siden): Jeg håper alt er bra med Anna og familien hennes. Følger henne ikke fast lenger, men ser innom snapchaten hun har av og til. Nå ser jeg at de skal selge en bil de eier og for noen dager siden skrev hun at i år skulle de feriere på hytta for i sommer de skulle ikke på noen utenlandsreise. Håper virkelig ikke det er noen spesiell grunn til det. En snedig måte å spekulere på🙄 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zimba91 Skrevet 22. juni 2023 #13173 Del Skrevet 22. juni 2023 Oppland skrev (4 timer siden): Jeg håper alt er bra med Anna og familien hennes. Følger henne ikke fast lenger, men ser innom snapchaten hun har av og til. Nå ser jeg at de skal selge en bil de eier og for noen dager siden skrev hun at i år skulle de feriere på hytta for i sommer de skulle ikke på noen utenlandsreise. Håper virkelig ikke det er noen spesiell grunn til det. Hun tjener mindre nå enn hun gjorde før, og har få samarbeidspartnere så kan jo bare være at de ikke har penger til ferie og dyre biler lenger. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 22. juni 2023 #13174 Del Skrevet 22. juni 2023 Oppland skrev (5 timer siden): Jeg håper alt er bra med Anna og familien hennes. Følger henne ikke fast lenger, men ser innom snapchaten hun har av og til. Nå ser jeg at de skal selge en bil de eier og for noen dager siden skrev hun at i år skulle de feriere på hytta for i sommer de skulle ikke på noen utenlandsreise. Håper virkelig ikke det er noen spesiell grunn til det. De har allerede vært pp to utenlandsturer i år 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 22. juni 2023 #13175 Del Skrevet 22. juni 2023 Aner ikke noe om Anna lenger etter bloggen, men de bor vel fortsatt på Sørlandet eller? Er jo kjempefint der om det er fint vær i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje1989 Skrevet 19. juli 2023 #13176 Del Skrevet 19. juli 2023 Barbien dems har bursdag i dag 🥺 ballongstativ med masse rosa ballonger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zimba91 Skrevet 19. juli 2023 #13177 Del Skrevet 19. juli 2023 Og mor må også få oppmerksomhet , så hun viser puppene sine.. er d mulig? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyren56 Skrevet 19. juli 2023 #13178 Del Skrevet 19. juli 2023 Hva slags handling er det å mikse seg selv og pupper midt inni snappene av datteren? Mtp hvor mange ekle folk som sikkert ser på så lurer jeg på hvorfor hun tenker det er en bra mix. For det der kan ikke være tilfeldig.. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyren56 Skrevet 19. juli 2023 #13179 Del Skrevet 19. juli 2023 Ebbeliten skrev (På 12.2.2023 den 22.42): Hun er en has been. Hun er ferdig. Det finnes absolutt ingenting av interesse Anna Rasmussen kan tilby publikum. Hun var ung mor. Det er hun ikke lenger. Hun er rett og slett ei drit kjedelig kjerring som lever et beige, fargeløst liv. Ser ut som hun prøver å nå et nytt publikum for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 19. juli 2023 #13180 Del Skrevet 19. juli 2023 Hva f***😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå