Summ Skrevet 25. juli 2017 #1241 Del Skrevet 25. juli 2017 Tror ikke på at hun ikke vil sitte med 3 hus samtidig... Det er nok heller det at hun begynner å få litt panikk over huset i stavanger. Først leide hun det ut og ingen ville bo der, så solgte hun det, men ingen kjøpte det. Nå leier hun det ut, og begynner å få panikk for å eie et hus hun og andre ikke vil ha, på et sted hun ikke vil bo... Men mtp alle disse kommentarene fra småfrøkner, så regner hun vel med sympati. For dette innlegget lukter sympati-fisking. En onkel, pappa eller bestefar av ei av disse fan-jentene må vel ha råd til å betale et par milioner for at veslejenta skal få underholdning på bloggen. "Jippi,Anna tar bikini-bilder i kypros igjen pga meg". Så for meg noe slikt når jeg leste innlegget... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 25. juli 2017 #1242 Del Skrevet 25. juli 2017 1 time siden, Femilie skrev: Det trodde jeg også, men.. Hun har visstnok ikke samvittighet til å sitte på tre hus og vil ikke kjøpe feriehuset før hun har solgt det i Stavanger. Overraskende fornuftig. Hun får vel ikke lån til hus nr 3 da tenker jeg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Femilie Skrevet 25. juli 2017 #1243 Del Skrevet 25. juli 2017 3 minutter siden, Solivagant skrev: Hun får vel ikke lån til hus nr 3 da tenker jeg. Det er kanskje mer sannsynlig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaL Skrevet 25. juli 2017 #1244 Del Skrevet 25. juli 2017 1 time siden, Solivagant skrev: Hun får vel ikke lån til hus nr 3 da tenker jeg. Ja er nok heller banken som sa glem det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 25. juli 2017 #1245 Del Skrevet 25. juli 2017 På 5.7.2017 den 18.44, Topptur skrev: Det er ikkje berre å starte opp med heimeundervisning, altså. Det må søkes og vises til at man har ein plan for det pedagogiske opplegget og at man kan sosialisera ungane når dei ikkje får klassekameratar. Eg tvilar sterkt på at dei 'vaksne' har ressurser nok til å få innvilga heimeundervisning uten innleigd privatlærar, så her trur eg me kan ta det heilt roleg. http://www.nhuf.no/?q=nb/node/36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VildeS Skrevet 25. juli 2017 #1246 Del Skrevet 25. juli 2017 (endret) Nå skriver hun på bloggen at hun og Jan skal ta fly med et flyttelass først, også skal de kjøre bil med resten. Tipper de enten flytter tilbake til Stavanger, eller til Oslo. Endret 25. juli 2017 av VildeS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supernova17 Skrevet 25. juli 2017 #1247 Del Skrevet 25. juli 2017 10 minutter siden, VildeS skrev: Nå skriver hun på bloggen at hun og Jan skal ta fly med et flyttelass først, også skal de kjøre bil med resten. Tipper de enten flytter tilbake til Stavanger, eller til Oslo. Samme tror jeg, men i Stavanger har de jo ingen.. bare far til M. Jeg kan tenke meg de flytter inn i et av husene hennes i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 25. juli 2017 #1248 Del Skrevet 25. juli 2017 (endret) Denne klikkåtebruken av flyttingen begynner å bli parodisk Endret 25. juli 2017 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 25. juli 2017 #1249 Del Skrevet 25. juli 2017 Unnskyld meg, men de flytter alt de har, selger ikke huset, men barna skal ha Søgne som barndomshjem? Det gir faktisk på ingen måte mening... Flytter hun til Stavanger taper hun nok mye mtp lesere... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supernova17 Skrevet 25. juli 2017 #1250 Del Skrevet 25. juli 2017 2 minutter siden, Summ skrev: Unnskyld meg, men de flytter alt de har, selger ikke huset, men barna skal ha Søgne som barndomshjem? Det gir faktisk på ingen måte mening... Flytter hun til Stavanger taper hun nok mye mtp lesere... Hvorfor skulle hun tape lesere på det? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletrilleline Skrevet 25. juli 2017 #1251 Del Skrevet 25. juli 2017 3 minutter siden, Summ skrev: Unnskyld meg, men de flytter alt de har, selger ikke huset, men barna skal ha Søgne som barndomshjem? Det gir faktisk på ingen måte mening... Flytter hun til Stavanger taper hun nok mye mtp lesere... Jepp. Og då skulle de ikke bytte omgangskrets heller, slik at det ikke ble store forandringer for barna. Høres rart ut om de må ta fly for å komme dit, spør du meg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 25. juli 2017 #1252 Del Skrevet 25. juli 2017 36 minutter siden, Supernova17 skrev: Samme tror jeg, men i Stavanger har de jo ingen.. bare far til M. Familien til Anna bor vel i Stavanger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 25. juli 2017 #1253 Del Skrevet 25. juli 2017 5 minutter siden, Diamant skrev: Familien til Anna bor vel i Stavanger? Familien hun har 0 kontakt med? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love2017juni Skrevet 25. juli 2017 #1254 Del Skrevet 25. juli 2017 (endret) "barndomshjemmet til ungene"... En plass de har bodd så kort tid.. (to yngste kommer ikke til og huske plassen engang) 🙈 Om hun fortsatt mener at Barna ikke skal måtte ha ett nytt nettverk rundt seg, så må det bety stavanger?? (Hvem flyr til stavanger fra søgne??😂😂😂 Går jo raskere med bil😅) Endret 25. juli 2017 av Love2017juni 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supernova17 Skrevet 25. juli 2017 #1255 Del Skrevet 25. juli 2017 11 minutter siden, Diamant skrev: Familien til Anna bor vel i Stavanger? Dessverre har det skjært seg. Hun har kuttet ut kontakten med alle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 25. juli 2017 #1256 Del Skrevet 25. juli 2017 17 minutter siden, RompeRusk skrev: Familien hun har 0 kontakt med? 11 minutter siden, Supernova17 skrev: Dessverre har det skjært seg. Hun har kuttet ut kontakten med alle. Ja, jeg vet... Nettopp derfor tenker jeg at de ikke skal flytte til Stavanger som noen nevnte her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 25. juli 2017 #1257 Del Skrevet 25. juli 2017 55 minutter siden, Supernova17 skrev: Hvorfor skulle hun tape lesere på det? Fordi hun, svært mange ganger har skrevet på bloggen, at det er et sted hun er ferdig med og vil videre i livet, og at hun ikke lenger føler seg hjemme der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 25. juli 2017 #1258 Del Skrevet 25. juli 2017 Hva om disse barnevernryktene faktisk stemmer? Hva om hun faktisk har blitt virkelig meldt til barnevernet, og de faktisk er beskymret! Da passer det jo bra å tilgi mammaen og familien sin, flytte til Stavanger å være der til ting stabiliserer seg..... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 25. juli 2017 #1259 Del Skrevet 25. juli 2017 1 minutt siden, Summ skrev: Hva om disse barnevernryktene faktisk stemmer? Hva om hun faktisk har blitt virkelig meldt til barnevernet, og de faktisk er beskymret! Da passer det jo bra å tilgi mammaen og familien sin, flytte til Stavanger å være der til ting stabiliserer seg..... Hadde vært det beste, men jenta er sta som et esel så tviler 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 25. juli 2017 #1260 Del Skrevet 25. juli 2017 Nå må dere ikke spekulere da, dere, denne flyttingen er jo privat må vite #ironi. Hvordan kan noe så "privat" generere så mange blogginnlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå