Gjest Chroma Skrevet 18. juni 2020 #12401 Del Skrevet 18. juni 2020 1 time siden, Sol-regn-latter skrev: Hun har kjøpt Gucci-gensere til barna. Hun sier selv de er dyre men at hun hadde lyst til å kjøpe dem nå som hun hadde mulighet, noe hun selvsagt har lov til. Jeg ble bare så nysgjerrig på prisen. Jeg prøvde å Google, men fant ikke svar. Hvor mye koster disse genserne? Hva ligger en Gucci-barnegenser på? 5000 for cardigan og 4000 for genser i de modellene hun har kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 18. juni 2020 #12402 Del Skrevet 18. juni 2020 De er på salg nå ser jeg, så kanskje hun kjøpte de på salg. https://bambinifashion.com/no/gucci/classic-gg-cardigan-with-contrast-trim-18654.html https://bambinifashion.com/no/gucci/logo-print-sweater-in-brown-14753.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 18. juni 2020 #12403 Del Skrevet 18. juni 2020 50 minutter siden, Chroma skrev: 5000 for cardigan og 4000 for genser i de modellene hun har kjøpt. 4000 for en barnegenser????? 😱😱😱 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol-regn-latter Skrevet 19. juni 2020 #12404 Del Skrevet 19. juni 2020 7 timer siden, Chroma skrev: De er på salg nå ser jeg, så kanskje hun kjøpte de på salg. https://bambinifashion.com/no/gucci/classic-gg-cardigan-with-contrast-trim-18654.html https://bambinifashion.com/no/gucci/logo-print-sweater-in-brown-14753.html Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 19. juni 2020 #12405 Del Skrevet 19. juni 2020 8 timer siden, Cookie123 skrev: 4000 for en barnegenser????? 😱😱😱 Noe så latterlig 🤣🤣 Blir bare for dumt rett og slett. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 19. juni 2020 #12406 Del Skrevet 19. juni 2020 40 minutter siden, Clara80 skrev: Noe så latterlig 🤣🤣 Blir bare for dumt rett og slett. Det synes jeg også, men akkurat hva andre bruker penger på er vel ikke noe å bry seg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 19. juni 2020 #12407 Del Skrevet 19. juni 2020 Synes det er så creepy å kle unga likt hele tiden. Og alt skal være så hvitt. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 19. juni 2020 #12408 Del Skrevet 19. juni 2020 1 time siden, Clara80 skrev: Noe så latterlig 🤣🤣 Blir bare for dumt rett og slett. Man bestemmer vel selv hva man vil bruke penger på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mummy1 Skrevet 19. juni 2020 #12409 Del Skrevet 19. juni 2020 Hvorfor leser dere bloggen hennes??? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 19. juni 2020 #12410 Del Skrevet 19. juni 2020 1 time siden, Mummy1 skrev: Hvorfor leser dere bloggen hennes??? Gjør ikke det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 19. juni 2020 #12411 Del Skrevet 19. juni 2020 13 minutter siden, Pollen skrev: Gjør ikke det Ikke jeg heller, så det på Snapchat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabella82 Skrevet 23. juni 2020 #12412 Del Skrevet 23. juni 2020 Hun får selv velge hva hun ønsker å bruke penger på, tviler på at målgruppen hennes kjøper de samme klærne, men diskusjonen bør vel heller være på hvordan det frontes. Det at hun også kjøper babyklær til å ha liggende i tilfele det kommer en ny baby er vel mer urovekkende enn positivt med tanke på hva slags info som frontes i kanalene hennes. I tillegg til at hun fremdeles bruker barna som levende reklameplakater. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sk57 Skrevet 26. juni 2020 #12413 Del Skrevet 26. juni 2020 Bilder på bloggen fra kjøkkenet i nyhuset.For et sjarmerende og koselig kjøkken....... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baldrian Skrevet 26. juni 2020 #12414 Del Skrevet 26. juni 2020 6 timer siden, Sk57 skrev: Bilder på bloggen fra kjøkkenet i nyhuset.For et sjarmerende og koselig kjøkken....... "Jeg hadde egentlig lyst på lyst kjøkken, men er så utrolig glad for at vi valgte å gå for sort!" Hva betyr det egentlig? (Jeg forstår hva "lyst på lyst" betyr, selv om det er klønete skrevet.) Ombestemte de seg, var det ikke mulig å velge lyst kjøkken selv om huset er nybygd, eller var det sorte så mye billigere at det ikke var aktuelt? Jeg har aldri flyttet inn i noe nybygg, men jeg har trodd at man kan velge sånt - f.eks. ved at det finnes en standardløsning, og så kan man bytte den med noe annet mot et tillegg. Jeg må ikke vite dette altså, men hvis jeg skulle fortelle noen om interiøret mitt, ville jeg forklart hva som lå bak hvis jeg valgte noe annet enn det jeg i utgangspunktet ønsket. Personlig hadde jeg fort blitt lei av sorte flater, i hvert fall hvis jeg egentlig ønsket meg lyst i utgangspunktet - det hjørnet ser jo ut som en massiv koloss. Jeg liker ikke "push open"-skuffer heller, men hver sin smak. Lurt med glatte dører, fyllingsdører (og spilene på den øya?) blir fort et samlingssted for støv og fett - hvis man skulle finne på å lage mat på kjøkkenet, altså... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 26. juni 2020 #12415 Del Skrevet 26. juni 2020 Jeg synes kjøkkenet var sykt stilig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 28. juni 2020 #12416 Del Skrevet 28. juni 2020 På 26.6.2020 den 8.47, baldrian skrev: "Jeg hadde egentlig lyst på lyst kjøkken, men er så utrolig glad for at vi valgte å gå for sort!" Hva betyr det egentlig? (Jeg forstår hva "lyst på lyst" betyr, selv om det er klønete skrevet.) Ombestemte de seg, var det ikke mulig å velge lyst kjøkken selv om huset er nybygd, eller var det sorte så mye billigere at det ikke var aktuelt? Jeg har aldri flyttet inn i noe nybygg, men jeg har trodd at man kan velge sånt - f.eks. ved at det finnes en standardløsning, og så kan man bytte den med noe annet mot et tillegg. Jeg må ikke vite dette altså, men hvis jeg skulle fortelle noen om interiøret mitt, ville jeg forklart hva som lå bak hvis jeg valgte noe annet enn det jeg i utgangspunktet ønsket. Personlig hadde jeg fort blitt lei av sorte flater, i hvert fall hvis jeg egentlig ønsket meg lyst i utgangspunktet - det hjørnet ser jo ut som en massiv koloss. Jeg liker ikke "push open"-skuffer heller, men hver sin smak. Lurt med glatte dører, fyllingsdører (og spilene på den øya?) blir fort et samlingssted for støv og fett - hvis man skulle finne på å lage mat på kjøkkenet, altså... "Vi valgte" betyr kanskje ikke det samme der i huset som for de fleste andre som bor sammen? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sk57 Skrevet 28. juni 2020 #12417 Del Skrevet 28. juni 2020 For en hjemmekoselig stue.Eller kanskje ikke. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reiseglad Skrevet 29. juni 2020 #12418 Del Skrevet 29. juni 2020 8 timer siden, Sk57 skrev: For en hjemmekoselig stue.Eller kanskje ikke. Veldig stor overgang fra det store huset de hadde, til en liten stue med plass til sofa og en TV-benk. Ser det for meg når storfamilien skal benke seg sammen i sofakroken, kan bli fullt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cati Skrevet 29. juni 2020 #12419 Del Skrevet 29. juni 2020 Ser jo helt greit ut så langt de rommene, men det virker da veldig lite for en familie på 5 som også, i følge henne selv, planlegger å utvides. Både stue og kjøkken virket små og trange. Få sitteplasser. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reiseglad Skrevet 29. juni 2020 #12420 Del Skrevet 29. juni 2020 Men har de hatt det litt travelt med å flytte inn? Ingen mulighet for å bruke komfyr. Ingen kjøkkenventilator. Manglende kraner. Ingen vaskemaskin. Burde muligens vente til huset faktisk er ferdigstilt... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå