MissMaya Skrevet 2. november 2019 #12001 Del Skrevet 2. november 2019 3 timer siden, Cati skrev: Ingen som ikke heier på at hun planlegger utdanning. Jeg bare synes det starter med litt litt realisme fordi akkurat den jobben tror jeg ikke hun passer til. Basert på hvordan hun selv har fremstilt seg selv i alle de årene hun har delt/utlevert info. Men om hun egner seg til drømmejobben etter x antall år med skolegang og praksis kan vi faktisk ikke vite. Det er mye som kan skje i løpet av den tiden. Synes det er et bra mål å ha uansett. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrinsesseNila Skrevet 2. november 2019 #12002 Del Skrevet 2. november 2019 Tenker som så at før hun eventuelt skulle blitt jordmor må hun ta VGS. Så vi får jo se på gjennomføringsevnen etter hvert tenker jeg. Hun har vel aldri vært en særlig skoleglad person som har prestert særlig bra, så mistenker at hun blir luket ut under veis av sine egne begrensninger. Ellers så så jeg jo intervjuet med hennes på GMN her om dagen. Hun lirer av seg at hun har unngått clickbait på bloggen, og heller gir dette ut som bok siden det da kan utdypes og forklares mer - og påstår at skrive dette i en bok ikke er noen form for "clickbait" eller oppmerksomhetssøking 😂 Altså, bruker hun hodet før hun åpner munnen? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 2. november 2019 #12003 Del Skrevet 2. november 2019 Tror folk kan slappe helt av ang utdanning. For å bli jordmor må en først gjennom sykepleierstudie med praksis hvor en blir vurdert skikket/uskikket. Dersom hun ikke endrer holdning og tenkemåte samt modnes, vil hun ikke klare å komme seg gjennom første praksisperiode engang. Mye kan også skje på de årene vgs tar 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raggis Skrevet 2. november 2019 #12004 Del Skrevet 2. november 2019 Dere snakker om at hun ikke passer til jordmor, det er da virkelig ingenting å mase om - det er et «ønske» på lik linje som at gutter bil bli fotballspiller eller brannmann. «Alle» vet jo at hun ikke kommer til å gjennomføre et studie som til sammen vil ta henne ca 10 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cati Skrevet 2. november 2019 #12005 Del Skrevet 2. november 2019 6 timer siden, MissMaya skrev: Men om hun egner seg til drømmejobben etter x antall år med skolegang og praksis kan vi faktisk ikke vite. Det er mye som kan skje i løpet av den tiden. Synes det er et bra mål å ha uansett. Absolutt! Og nei, vi kan ikke vite.. men jeg kan tro og ikke tro basert på at jeg kjenner yrket på kroppen. Men for all del, kan være Anna endrer seg drastisk! Større mirakler har vel skjedd antar jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 2. november 2019 #12006 Del Skrevet 2. november 2019 Var å kjøpte en håndfull eksemplarer hos bokhandelen i dag. Perfekt julegave til familie og venner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 2. november 2019 #12007 Del Skrevet 2. november 2019 2 timer siden, Cati skrev: Absolutt! Og nei, vi kan ikke vite.. men jeg kan tro og ikke tro basert på at jeg kjenner yrket på kroppen. Men for all del, kan være Anna endrer seg drastisk! Større mirakler har vel skjedd antar jeg. Joda, det finnes jo dette eventyret hvor ei som var jomfru fødte et barn og det var ikke tømreren som var faren, men heller en overnaturlig kraft eller noe, så mirakler kan sikkert skje 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 2. november 2019 #12008 Del Skrevet 2. november 2019 Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffaloDuck Skrevet 2. november 2019 #12009 Del Skrevet 2. november 2019 (endret) On 11/1/2019 at 6:20 AM, Friluftsdame said: Å få tid på GMN og GKN er ikke noe bevis på det, og hun fremstår jo heller ikke som en fengende influencer i de intervjuene. Heller en utdanket, villfaren blogger som klamrer seg til siste rest av en blogginntekt. Ble nesten litt deppa av det intervjuet på GMN. Skikkelige trist og kjedelig, ikke noen influencer som man blir glad av å se og høre på, faktisk en man VIL bli påvirket av. Man kan sikkert si sitt om feks Funkygine, men sprudlende og karismatisk er hun! Man får nesten lyst til å springe ut å trene når man hører henne snakke. Og Speiltvillingene, er på nippet til å børste støvet av symaskina haha. Hva er det egentlig Anna skal påvirke publikum til.... helt seriøst, hva har hun egentlig å by på? Endret 2. november 2019 av BuffaloDuck 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marixxx Skrevet 2. november 2019 #12010 Del Skrevet 2. november 2019 Annas glanstid som blogger er definitivt forbi, av både selvforskyldte og andre årsaker. Og godt er nok det. Synes likevel hun fortjener ros for en positiv og stabil framtoning den senere tiden, både på blogg og andre sosiale medier. Hun ser gladere ut og virker til å ha det bedre med seg selv. Håper hun finner en bærekraftig vei videre i livet via studier og hverdagslivets gleder og utfordringer som småbarnsmor, utenfor offentlighetens lys. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mummy1 Skrevet 3. november 2019 #12011 Del Skrevet 3. november 2019 13 timer siden, Centimeteren skrev: Var å kjøpte en håndfull eksemplarer hos bokhandelen i dag. Perfekt julegave til familie og venner. Du tuller ??? 😁😁🙈 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 3. november 2019 #12012 Del Skrevet 3. november 2019 Så snappen når Anna åpnet pakken fra posten med den nye boka i. Hun holdt boka og sa Wow, og lot hånden skli over boka. Normal reaksjon? Nei ! Hun hadde da sett boka før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mummy1 Skrevet 3. november 2019 #12013 Del Skrevet 3. november 2019 Kom det noen til disse boksigneringene ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khloe P.T Skrevet 3. november 2019 #12014 Del Skrevet 3. november 2019 Jeg var nettopp innom bloggen for første gang på uendelig lenge og må si at hun virker mye mer harmonisk og faktisk (!) moden enn tidligere. Men, hvordan hun vil inspirere leserne forstår jeg fortsatt ikke helt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 3. november 2019 #12015 Del Skrevet 3. november 2019 20 timer siden, Centimeteren skrev: Var å kjøpte en håndfull eksemplarer hos bokhandelen i dag. Perfekt julegave til familie og venner. Hvor mye er en håndfull bøker? En bok fyller ganske opp i håndflaten min... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 3. november 2019 #12016 Del Skrevet 3. november 2019 Etter en del barnefødsler og opphold på barsel må jeg helt ærlig si at jeg har opplevd såpass mange fæle jordmødre at jeg egentlig kan sette pris på anna😅 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 3. november 2019 #12017 Del Skrevet 3. november 2019 2 hours ago, Halle-Palle said: Hvor mye er en håndfull bøker? En bok fyller ganske opp i håndflaten min... Sorry, upresist skrevet av meg. Kjøpte 5 bøker - julegave til 3 familiemedlemmer og 2 venner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mummy1 Skrevet 3. november 2019 #12018 Del Skrevet 3. november 2019 29 minutter siden, Centimeteren skrev: Sorry, upresist skrevet av meg. Kjøpte 5 bøker - julegave til 3 familiemedlemmer og 2 venner. Beklager, jeg tror fremdeles du tuller med oss 😄👏 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesp99 Skrevet 3. november 2019 #12019 Del Skrevet 3. november 2019 49 minutter siden, Centimeteren skrev: Sorry, upresist skrevet av meg. Kjøpte 5 bøker - julegave til 3 familiemedlemmer og 2 venner. Regner med de er følgere av Anna. Hvis ikke tror jeg de blir skuffet over å få en bok av en blogger som ikke er særlig stor lenger 😅 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cati Skrevet 3. november 2019 #12020 Del Skrevet 3. november 2019 4 timer siden, Centimeteren skrev: Sorry, upresist skrevet av meg. Kjøpte 5 bøker - julegave til 3 familiemedlemmer og 2 venner. Håper du fikk de til å legge ved byttelapp 😉 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå