Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Gjest Sjokka
Skrevet

Virker som hun har behov for å vise seg lettkledd igjen. La ut MILF bilde igjen på insta, og et fra i sommer når hun står ved et basseng. Fpr inntrykk av hun har så lyst å bli kritisert av noen, sånn at det blir litt blest om henne i SoMe. Jeg skjønner meg virkelig ikke på dagens influencere, og nehovet for å vise seg halvnaken.. Gud jeg er glad mine barn ikke driver med sånt. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 timer siden, Samme skrev:

Kommet seg litt med bloggingen nå synes jeg?

Jeg syns virkelig det har kommet seg. Ble faktisk positivt overrasket når jeg sjekket den nå. Innleggene er bedre skrevet, mer reflekterte. Jeg syns ikke innlegget om bryllupet var klaging, som noen andre her påpekte. Hun begrunnet sine valg rundt det, og det respekterte jeg hun for. Hvis hun fortsetter i dette sporet, med mindre eksponering av barna, tror jeg hun vil vinne på det. 

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, Sjokka skrev:

Virker som hun har behov for å vise seg lettkledd igjen. La ut MILF bilde igjen på insta, og et fra i sommer når hun står ved et basseng. Fpr inntrykk av hun har så lyst å bli kritisert av noen, sånn at det blir litt blest om henne i SoMe. Jeg skjønner meg virkelig ikke på dagens influencere, og nehovet for å vise seg halvnaken.. Gud jeg er glad mine barn ikke driver med sånt. 

All oppmerksomhet er bedre enn ingen. Hun virker litt desperat etter oppmerksomhet, når hun legger ut bilder som det. 

• Liker 8
Skrevet (endret)

Ser av kommentar under innlegget "min nye bok" (som forøvrig ikke er noe bok, bare tanker om hun skal skrive ny bok) på Anna Rasmussen sin facebookside (ikke mammatilmichelle) at en person påpeker at hun merker reklame feil i henhold til blogg.no sine nye regler. Anna Rasmussen svarer henne at"alle kan se at innlegget er reklame fordi det syår øverst i innlegget og at hun derfor følger alle regler". Nei Anna, du følger ikke alle regler, og du må på lik linje med alle andre følge de faktiske regler til blogg.no, forbrukertilsynet og norsk lov i henhold til merking av reklame. Du kan ikke velge hvilke regler og lover som passer deg. I tillegg følger du ikke regelverket om å merke innleggene i sosiale medier, hvor det også skal merker med reklame når du deler blogglenkene der. Dette gjør ALDRI Anna Rasmussen.

Endret av Panda90
  • Liker 21
Skrevet

«Ny bok for å vise flere sider av meg selv». Javel, så har du et behov for å vise mer. Men har noen behov for å se/høre mer? Mitt svar er et rungende «NEI». 

Mitt forslag: bruk energi på familien din og utdanning. 

• Liker 24
Gjest Sjokka
Skrevet

Tror ikke det ble så store salget ut av den boka. Ikke så mange som dukket opp på signering heller. Jeg kjenner til at i Kristiansand dukket det ikke opp en sjel. Anna blogget om signering i Kristiansand  og skrev hun håpet mange kom dit. Ei lita stund etter den signeringen, ble innlegget slettet. Selv skriver anna i blogginnlegget om ny bok at hun er lei for det ikke ble noe av signeringene, og skylder på hun ikke var i form?? Der var ikke nok folk som kom på de signeringene hun hadde, antar hun avsluttet resten av signerings touren pga det. Og nå spekulerer hun i å skrive ny bok?? Om hva? Hun klarer aldri og oppnå Isabell Raad sine salgstall. Tenker det er bloggeren som gir anna dårlig selvtillitt. Det kan ikke ha vært lett for anna og ha sett alle de som kom på IR sine signeringer. Kan trygt si det var forskjell på oppmøte der ja...

Gjest Sjokka
Skrevet
15 minutter siden, FruenFraHavet skrev:

«Ny bok for å vise flere sider av meg selv». Javel, så har du et behov for å vise mer. Men har noen behov for å se/høre mer? Mitt svar er et rungende «NEI». 

Enig. Kan ikke forstå hva mer hun har å skrive bok om? Tenker hun har blottlagt alt på bloggen. 

Gjest Carina Maria
Skrevet
1 minutt siden, Sjokka skrev:

Enig. Kan ikke forstå hva mer hun har å skrive bok om? Tenker hun har blottlagt alt på bloggen. 

Er det mulig? Enda en ny bok? Hun kan ikke ha mer og skrive om. 

Skrevet

Ny bok?! Hva i alle dager skal hun skrive om som hun ikke allerede har? Kanskje hun burde la det ligge og skjønne folk ikke er interessert. 

• Liker 6
Gjest Carina Maria
Skrevet
Akkurat nå, smalls skrev:

Ny bok?! Hva i alle dager skal hun skrive om som hun ikke allerede har? Kanskje hun burde la det ligge og skjønne folk ikke er interessert. 

Hva er så interessant og lese om livet hennes. Jeg er over 30 år gammel og hun er ikke i alders gruppen min men likevel jeg skjønner det ikke. 

Gjest Sjokka
Skrevet
1 minutt siden, smalls skrev:

Hun sjekker terrenget tenker jeg. Hun snappet og ba alle som hadde lest boka ta en screenshot. På den måten danner hun seg et inntrykk over hvor mange av følgerne som ikke har kjøpt og lest boka.. Det kommer aldri til å bli en bok 2. 

Skrevet (endret)

Hun burde heller begynne å ta tak i å få seg en utdanning. For ennå er hun en ung jente med mange år foran seg. Jo eldre hun er jo verre med utdanning blir det.

Jeg forstår meg ikke på hvoran noen bloggere tenker.

Endret av Lambigirl
  • Liker 7
Skrevet
2 timer siden, FruenFraHavet skrev:

Er det flere sider? 🙄

• Liker 4
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
28 minutter siden, Missy1 skrev:

Er det flere sider? 🙄

Ingen vet alt om en annen person. 

Skrevet

Kanskje hun vil skrive bok om det å være ulykkelig som nygift og mamma til tre? 

Ikke vet jeg...

• Liker 8
Skrevet
24 minutter siden, EiJente skrev:

Kanskje hun vil skrive bok om det å være ulykkelig som nygift og mamma til tre? 

Ikke vet jeg...

Stakkars mann. Fortjener medalje. Nei ingen ønsker bok 2. Det er ikke mer å formidle. Livet er brettet ut fra a til å. Legg ned bloggen og få et bedre og skjermet liv. Glansdagene er for lengst over. 

• Liker 11
Skrevet
23 minutter siden, Friluftsdame skrev:

I fjor furtet Anna fordi hun ikke fikk være med på bloggerne lenger. Hun skulle jo ha et gigantbryllup som skulle filmes, og da ble jo ikke det noe av. Bryllup til 1mill måtte det være om det skulle være noen vits. Tross alt. 

I fjor vår malte hun toppløs, og la ut bilder av det. 

I fjor vår bestemte Anna seg for fettsuging, hun måtte som kjendis og offentlig person føle seg bedre for å kunne gå på butikken.

I fjor sommer leide hun en gedigen eiendom i ødemarken på Kypros, pøste ut bilder av ræva og sutret over at hun hadde betalt i dyre dommer men kjedet seg - og de utakknemlige mindreårige likeså. 

Jan fikk seg jobb utenfor heimen, og han fikk seg bil. Anna gikk hjemme og kjedet seg veldig, og det ble planlagt bryllup allikevel. En billigere, gjennomsponsa variant. En av sponsorne var en hobbybaker, og hun fikk ikke pengene sine før saken nådde offentligheten. Fru Furten behandlet og omtalte hobbybakeren svært dårlig, men betalte til slutt ordinær pris. Egentlig var det fotografen som hadde skylden, han leverte så seint.

Anna fikk en saftig bot for å systematisk kjøre lurekonkurranser uten premie. Mulig og for å sluntre med reklamemerking. Iallefall, boten var på 100.000,-. Man ønsket med det å gi et tydelig signal. Anna anket, med argument om at det var ikke så mye som 100.000,- i lurekonkurranser hun hadde kjørt, 😂 og egentlig var det Jan sin skyld. 

Etter bryllupet går Anna ned i dalen igjen. Hvor ble lykkefølelsen av? Og hva skal hun fylle dagen med når alle er på jobb, barnehage og skole? Og ingen lyskastere er på henne. 

Anna har sluttet å eksponere mindreårige, for så å begynne igjen. Når klikkene går for trått, spyr hun ut litt bilder fra bryllupet hun er så drittlei, av mindreårige eller av ræva. Det vanlige, sterile bildet fra huset eller av en furten Anna trekker ikke særlig klikk. 

Det fortsetter med klaging på de mindreårige i romjulen. Den verste nyttårsaften Anna har hatt. Utakknemlige mindreårige, igjen. 

Sikkert slitsomt å ikke få nok oppmerksomhet. Anna er jo tross alt vant til å ha filmcrew rundt seg. Da må man skrive bok..ja. Lurer på om det er disse dramaene hun mener hun bør dele mer av med det norske folk? Da ville jeg kalt boken FURTEN. 

👏👏👏

• Liker 12
Skrevet
4 timer siden, smalls skrev:

Hun finner nok på noe😂

• Liker 1
Gjest Speilvegg
Skrevet

En bok jeg ville lest var hvis hun skrev om spillet bak bloggen. Da tenker jeg på det forretningsmessige med annonsører og bloggplattform og ikke det private.

Det ville vært kjempeinteressant. Hun har skrevet litt om det innimellom på bloggen og da har jeg gitt henne klikk.

Men det må vel bli etter noen år når hun har andre ben å stå på for det er vel ingen annonsører eller noen som hadde villet samarbeidet med henne etter en slik bok. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...