Gå til innhold

Anna Rasmussen

Fremhevede innlegg

Skrevet
31 minutter siden, Smørøye skrev:

Nyttårsaften ødelagt pga utakknemlige barn som krangler i siste innlegg. Jada, neida så.

Det er vel ganske vanlig at søsken krangler. Mer vanlig enn uvanlig kanskje. Det er vel noe som kommer naturlig med tre barn?

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Gjest Picketfence
Skrevet

Veldig åpenbart at hun ønsker et liv som "alle andre" i starten av tyveårene. Det gir hun utrykk for i de fleste blogginnleggene sine. 

Skrevet
47 minutter siden, FruGlad skrev:

Fy f... Det siste innlegget fikk magen min til å knyte seg! At det går an, Anna, å henge ut egne barn på den måten! Jeg blir fysisk dårlig av å tenke på hva du driver med. Du er VOKSEN og klarer å legge ansvaret for hvordan stemningen er hjemme hos dere på 3 mindreårige BARN! Jeg fatter ikke at du ikke ser det selv!! 

Jeg har selv 2 barn som selvfølgelig kommer med utfordringer innimellom, men det har da virkelig ingen andre noe med?? Istedenfor å fortelle slike ting til tusenvis av fremmede blogglesere - hva med å snakke med f.eks. helsestasjonen? 

Håper virkelig du får hjelp snart, Anna! Om ikke for din egen del - ihvertfall for barna dine!

Jeg synes hun skal slette innlegget hvor hun legger skylden på barna.

• Liker 12
Gjest wildfig
Skrevet

Ille når hun skriver at juleferien er den verste tiden for henne 😳 At ungene ødelegger det koselige med julen 😩

Skrevet

Jeg tilbrakte nyttårsaften alene med ungen min mens vi så på Disneyfilm og hadde spillkveld. Syns det var kjempekjekt jeg. Hun også. Vi hadde stjerneskudd, og la oss før rakettene. Anna er en bortskjemt dri**unge. Burde ikke skaffe seg barn om man klager på at barn er barn. 

• Liker 19
Skrevet

Det er ikke barna sin feil! Hvis du vil på de festene/vorshene/vennekveldene som du ser på insta, Facebook, og snap, så skaffer du barnevakt! Altså herregud hvor lite tiltaksløs kan man være.

Barna ville sikkert fått bedre minner fra nyttårsfeiring med besteforeldrene sine, enn med en mamma som gjør ting på trass bare fordi hun er bitter fordi barna må være i fokus... 

Hun måtte ikke være med barna sine, hun ville nok bare fremstille seg som den perfekte mor som satte barna i fokus.. Ser hvordan det gikk...

• Liker 30
Gjest marie_82
Skrevet

Jeg er helt sjokkert over de siste innleggene. Tenk at et voksent menneske sitter og furter på bloggen sin fordi feiringen ikke ble som hun ville, også legger hun skylden på barna sine - som har oppført seg som barn gjør. Ikke nok med det, men hun regelrett henger dem ut på bloggen som bortskjemte drittunger. Dette blir vondt for dem å lese. Anna har glemt at alt som kommer på nettet blir på nettet. Det hjelper lite å slette.. 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Barn skal ikke få barn. Det er Anna et levende eksempel på.

Når Anna i tillegg eksponerer sin umodenhet og uforstand via bloggen, blir der sjokkerende lesning. Et skrekkens eksempel på en furten, selvsentrert mammablogger på bærtur.

Anna:

• Oppdragelse er ingen «walk in the park»
  • Søsken krangler
  • Oppstemthet, forventning og sukkerkick i kombinasjon er krevende, men helt normalt. 
  • Du må lære deg å sette deg selv til side. Du må være voksen for dine små. 
  • En voksen, klok mor legger ikke ut innlegg som dette. 

• Liker 39
Skrevet
11 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Barn skal ikke få barn. Det er Anna et levende eksempel på.

Når Anna i tillegg eksponerer sin umodenhet og uforstand via bloggen, blir der sjokkerende lesning. Et skrekkens eksempel på en furten, selvsentrert mammablogger på bærtur.

Anna:

• Oppdragelse er ingen «walk in the park»
  • Søsken krangler
  • Oppstemthet, forventning og sukkerkick i kombinasjon er krevende, men helt normalt. 
  • Du må lære deg å sette deg selv til side. Du må være voksen for dine små. 
  • En voksen, klok mor legger ikke ut innlegg som dette. 

Dama er klin gærn

• Liker 7
Skrevet

Det er ikke første gangen hun skylder på ungene sine, kaller de kravstore og utakknemmelige, i sommer satte de jo ikke pris på ferien på Kreta med hus til 100 tusen..

Anna trenger hjelp!

• Liker 26
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet (endret)

Jeg skjønner bare mer og mer hvor negativt det kan være å eksponere andre mennesker ufrivillig. Jeg er virkelig glad for at ingen rundt meg har lagt ut om meg på sosiale medier. Jeg trenger privatliv. Alle gjør det.

Helt greit å skrive om seg selv (såfremt det er godt overveid med konsekvenser), men å trekke inn sensitiv informasjon om en tredjepart uten samtykke er rett og slett ikke greit. Disse barna blir jo gjenkjent på gata allerede før de har begynt på skolen!

Endret av Kjærlighetsbarn98
Skrevet
Akkurat nå, Macimba skrev:

Den er ikke stengt, så du er sikkert blokkert. 

Ja, det tviler jeg ikke på. Skrev vel en kritisk kommentar en gang, da.

• Liker 4
Skrevet
41 minutter siden, fjær skrev:

Det er ikke første gangen hun skylder på ungene sine, kaller de kravstore og utakknemmelige, i sommer satte de jo ikke pris på ferien på Kreta med hus til 100 tusen..

Anna trenger hjelp!

Var det første jeg også tenkte på da jeg leste dette innlegget, likheten med sommerferien. Ble bare helt målløs nå jeg 😳

• Liker 11
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt. 

Mynona, mod. 

• Liker 1
Skrevet

Helt utrolig! Reiser fra nyttårsfeiring i Stavanger til Søgne på trass fordi barna krangler. De har 3 barn under 8 år, er helt normalt at de krangler og er «utakknemlige» .

Tror alle barn fremstår slik fordi de ikke greier å bearbeide alle følelser og inntrykk i forbindelse med ferier. de gleder seg, rutiner og kosthold, sklir litt ut. Dette i forbindelse med altfor store krav og forventninger av en selvsentrert mor som ikke takler at barna og ikke henne selv er i fokus må være en helt forferdelig kombinasjon. Hun trenger hjelp og veiledning! 

Skrevet

Jeg tror nok at mye av både barns og voksnes oppførsel i julen handler om hva slags press det ligger på dem. Dersom vi voksne går rundt med et behov for perfeksjon og har et skyhøyt stressnivå fordi ikke alle gjør slik vi hadde tenkt, så vil fort barnas oppførsel speile det. Og man kan ikke gi barn 50 presanger og forvente at de skal klare å vise entusiasme og glede for hver eneste gave. 

• Liker 12
Skrevet

Jeg håper inderlig at Anna har definert noen kloke nyttårsforsetter. 

Anna; det kan umulig være toppen av lykke å skjelle ut sine egne og eksponere sin egen umodenhet for å oppnå 1.plassen i klikk for en skarve dag? 

Du husker kanskje hva som har bragt deg til topp på listen noen få ganger i 2018? Ta et raskt tilbakeblikk, så vil du se at det er tarvelige bilder, skandaler og drama. Ikke det normale livet ditt. Det gir ikke særlig klikk i kassa.

Er det virkelig verdt prisen andre og du selv må betale? Det beste rådet jeg kan gi deg for 2019 er å søke profesjonell hjelp. 

• Liker 10
Gjest Lagerbestilling
Skrevet

Det er jo flott at alle her klarer å tenke 100 % på sine barns ve og vel hele tiden. Og at man aldri blir sur eller oppgitt fordi man må ofre mye. Selv kan jeg tidvis bli både litt bitter og litt lei av mammarollen faktisk... Anna takler dette selvfølgelig veldig feil da, hun henger ut barna sine på internett og det er selvfølgelig ikke greit. Hun viser jo åpenlyst hvor umoden og egoistisk hun er. Men det er samtidig lov å være sliten og lei av å være mamma, det må det være rom for. Men ja, hun burde gå til psykolog fremfor å tømme seg på bloggen. Men nå føler jeg at folk her inne setter seg på sin høye hest og det gjør nok ting enda verre for henne (at alle andre fremstiller seg selv som ufeilbarlige foreldre som med glede ofrer det alle meste for sine små). 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...