Fiji Skrevet 28. august 2018 #9001 Skrevet 28. august 2018 3 timer siden, Christina73 skrev: Jeg synes Anna er flink på interiør, jeg ser hun er dyktig på den stramme, minimalistiske stilen. Kunne godt se henne for meg style boliger for salg f.eks. Her kunne hun kanskje kombinert videre blogging med oppdrag. Gravid-Anna,Mamma-Anna og Gifte-Anna er ferdige, men Interiør-Anna tror jeg kan ha en fremtid. Så kom deg opp av hengesumpen og finn en ny vei,Anna- veien videre inn i voksenlivet 💪🏼 Are u kidding me?😳 13
fjær Skrevet 28. august 2018 #9002 Skrevet 28. august 2018 4 hours ago, Christina73 said: Jeg synes Anna er flink på interiør, jeg ser hun er dyktig på den stramme, minimalistiske stilen. Kunne godt se henne for meg style boliger for salg f.eks. Her kunne hun kanskje kombinert videre blogging med oppdrag. Gravid-Anna,Mamma-Anna og Gifte-Anna er ferdige, men Interiør-Anna tror jeg kan ha en fremtid. Så kom deg opp av hengesumpen og finn en ny vei,Anna- veien videre inn i voksenlivet 💪🏼 https://goo.gl/images/ikfVzJ Vet ikke om det er interiør som er den sterkeste siden... 36
Mrs O'Donell Skrevet 28. august 2018 #9003 Skrevet 28. august 2018 Det er jo ikke rart om jenta får/har sosial angst. Jeg har vært sykemeldt i lengre perioder og hver gang endte jeg opp med å isolere meg og det å delta i sosiale settinger ble kjempeskummelt. Min sykdom var ikke psykisk, men etter ganske lang tid utenfor arbeidslivet og noen som stilte krav til meg ble små bagateller til store kriser. Akkurat som man ser i denne bloggen. Hun har ikke hatt et normalt liv for alderen på 7-8 år, og det merkes på oppførselen. Hun kan faktisk ikke de vanlige sosiale kodene lenger. Å se henne sitte der som en kry og oppspilt skolejente mellom venninne (?) og kjæreste var trist. Jeg hadde ikke lyden på, men bare ved å se kroppsspråket til de tre skjønner man at dette ikke et bra. 20
Raven Emerald Skrevet 28. august 2018 #9004 Skrevet 28. august 2018 Ryddet for persondebatt. Raven Emerald, mod.
reiseglad Skrevet 28. august 2018 #9005 Skrevet 28. august 2018 55 minutter siden, fjær skrev: https://goo.gl/images/ikfVzJ Vet ikke om det er interiør som er den sterkeste siden... Hjelpes!...... 10
Justlooking Skrevet 28. august 2018 #9006 Skrevet 28. august 2018 55 minutter siden, fjær skrev: https://goo.gl/images/ikfVzJ Vet ikke om det er interiør som er den sterkeste siden... Uff nei... 4
Oppland Skrevet 28. august 2018 #9008 Skrevet 28. august 2018 1 time siden, fjær skrev: https://goo.gl/images/ikfVzJ Vet ikke om det er interiør som er den sterkeste siden... Skrekk og gru når jeg ser de bildene. Nei, hun trenger i såfall utdannelse først. 9
Xstrella Skrevet 28. august 2018 #9009 Skrevet 28. august 2018 Ta ei helg på sykehjem. Ut i verden å se litt. Få litt erfaring på den fettsugde rumpa si. Snakke med eldre og hvordan de hadde det. Få hjelpe andre, føle på mestring og at hun bidrar til samfunnet. 5
Prinsesse788 Skrevet 28. august 2018 #9010 Skrevet 28. august 2018 Den sengen var også ufyselig. Minner om det kjøkkenet. 5
Zenhouse Skrevet 28. august 2018 #9011 Skrevet 28. august 2018 Jeg er like enig i mye som står her ang kritikken mot A, men jeg står likevel ved at ut fra det jeg ser A har interesse for så ER interiør en av dem. Og jeg synes det har vært mye fint i det nye huset og mange fine temaer og dekorasjoner i feks barnebursdagene. Dette er MIN mening, det betyr ikke at jeg synes A sin oppførsel er sunn og bloggen som den er burde vært nedlagt forlengst. 3
Monky Skrevet 28. august 2018 #9012 Skrevet 28. august 2018 (endret) 11 timer siden, Christina73 skrev: Jeg synes Anna er flink på interiør, jeg ser hun er dyktig på den stramme, minimalistiske stilen. Kunne godt se henne for meg style boliger for salg f.eks. Her kunne hun kanskje kombinert videre blogging med oppdrag. Gravid-Anna,Mamma-Anna og Gifte-Anna er ferdige, men Interiør-Anna tror jeg kan ha en fremtid. Så kom deg opp av hengesumpen og finn en ny vei,Anna- veien videre inn i voksenlivet 💪🏼 Hsha😅 Har du sett kjøkkenet hu stylet?? http://mammatilmichelle.blogg.no/1491390004_slik_fr_du_et_helt_nytt_kjkken_superbillig.html Endret 28. august 2018 av Monky 7
Snaskesnusken Skrevet 29. august 2018 #9013 Skrevet 29. august 2018 1 time siden, Monky skrev: Hsha😅 Har du sett kjøkkenet hu stylet?? http://mammatilmichelle.blogg.no/1491390004_slik_fr_du_et_helt_nytt_kjkken_superbillig.html Oi.. 😳 5
Gjest mammanicolene Skrevet 29. august 2018 #9014 Skrevet 29. august 2018 7 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Oi.. 😳 Er dette en spøk? Det er faktisk det styggeste jeg har sett. Er dette kjøkkenet de har nå?
Snaskesnusken Skrevet 29. august 2018 #9015 Skrevet 29. august 2018 28 minutter siden, mammanicolene skrev: Er dette en spøk? Det er faktisk det styggeste jeg har sett. Er dette kjøkkenet de har nå? Det var ikke pent nei. Innlegget om kjøkkenet starter slik: «Når jeg gikk i gang med å innrede kontor-lokalet mitt for to måneder siden, tenkte jeg mye på hvordan jeg skulle gå i gang». 5
Populært innlegg Panda90 Skrevet 29. august 2018 Populært innlegg #9016 Skrevet 29. august 2018 Anna har nå fått et brev fra Forbrukertilsynet da de har fortsatt saken ang. de falske konkurransene hun har hatt. Jeg har fått kopi av dette, da jeg er en av klagerne. Hun har innrømmet til FT at det ikke er trukket vinnere i disse konkurransene. FT har kommet frem til at de skal gi Anna et overtredelsesgebyr i størrelsesorden 100 000 kroner i saken. De skriver videre at dette kun er et anslag, og at de vil kunne opp- eller nedjustere beløpet om de blir kjent med andre forhold som kan ha betydning. Vedtak fattes i slutten av september. 130
Populært innlegg Summ Skrevet 29. august 2018 Populært innlegg #9017 Skrevet 29. august 2018 11 minutter siden, Panda90 skrev: Anna har nå fått et brev fra Forbrukertilsynet da de har fortsatt saken ang. de falske konkurransene hun har hatt. Jeg har fått kopi av dette, da jeg er en av klagerne. Hun har innrømmet til FT at det ikke er trukket vinnere i disse konkurransene. FT har kommet frem til at de skal gi Anna et overtredelsesgebyr i størrelsesorden 100 000 kroner i saken. De skriver videre at dette kun er et anslag, og at de vil kunne opp- eller nedjustere beløpet om de blir kjent med andre forhold som kan ha betydning. Vedtak fattes i slutten av september. ENDELIG! Hva i all verden er poenget med å lyse ut konkurranser uten å trekke vinnere? 53
Aryamili Skrevet 29. august 2018 #9018 Skrevet 29. august 2018 1 minutt siden, Summ skrev: ENDELIG! Hva i all verden er poenget med å lyse ut konkurranser uten å trekke vinnere? "Alle" elsker jo konkurranser. Ofte selger man info om seg selv ved å delta, som bedriftene kan selge videre (skriver på generelt grunnlag). Man skaper også blest om egen bedrift, så det blir en form for markedsføring av seg selv. Når man så ikke trekker vinner, er dette sterkt kritikkverdig! Da får man bare godene ved å avholde konkurranse, men "taper" ikke noe på det (i form av å gi premie). Fint at det blir slått ned på. 28
Panda90 Skrevet 29. august 2018 #9019 Skrevet 29. august 2018 Akkurat nå, Summ skrev: ENDELIG! Hva i all verden er poenget med å lyse ut konkurranser uten å trekke vinnere? I brevet blir det beskrevet "For enkelte av konkurransene har det også blitt oppstilt som vilkår at man må like hovedsiden for å kunne delta. Dermed utnyttes forbrukernes ønske om å vinne premier på en måte som gir selskapet en fremtidig mulighet til å spre markedsføring av annonselenker og lignende til et større antall forbrukere". Dette er grunnen, flere følgere av siden=større mengde folk som trykker seg inn via tradedoublelenker og andre annonselenker=mer cash i lomma til Anna og CO. 26
Oppland Skrevet 29. august 2018 #9020 Skrevet 29. august 2018 (endret) Det er veldig bra FT har tatt saken og at hun får sin smekk. Ikke mye greit å lure folk på den måten hun og J. har holdt på, det er svindel. Kanskje ikke så rart hun spiser mat i bilen og vasker håret flere ganger før hun går ut. 😮 Endret 29. august 2018 av Oppland Tok vekk et ord 22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå