lilletrilleline Skrevet 7. august 2018 #8721 Skrevet 7. august 2018 Vel. Måten hun skriver om at HUN vil ha frihet, HUN vil ikke spørre om lov til alt og at HUN vil gjøre som hun vil sier mye om henne. Hun skriver ikke noe om at friheten er viktig for begge parter. 11
Minlillesky Skrevet 7. august 2018 #8722 Skrevet 7. august 2018 54 minutter siden, lilletrilleline skrev: Vel. Måten hun skriver om at HUN vil ha frihet, HUN vil ikke spørre om lov til alt og at HUN vil gjøre som hun vil sier mye om henne. Hun skriver ikke noe om at friheten er viktig for begge parter. Virker som hun føler seg "fanget" i forholdet og vil ut av det...ikke vet jeg altså, bare føles litt sånn ut.. 18
lilletrilleline Skrevet 7. august 2018 #8723 Skrevet 7. august 2018 21 minutter siden, Minlillesky skrev: Virker som hun føler seg "fanget" i forholdet og vil ut av det...ikke vet jeg altså, bare føles litt sånn ut.. Det kan hende. Har jo tenkt tanken selv. Men likevel synes jeg dama er over gjennomsnittet egosentrisk. Jeg trenger, jeg vil, jeg gjør som jeg vil. 11
Aurora** Skrevet 7. august 2018 #8724 Skrevet 7. august 2018 1 time siden, lilletrilleline skrev: Vel. Måten hun skriver om at HUN vil ha frihet, HUN vil ikke spørre om lov til alt og at HUN vil gjøre som hun vil sier mye om henne. Hun skriver ikke noe om at friheten er viktig for begge parter. Det er mye meg meg meg meg meeeeg 8
Perle Skrevet 7. august 2018 #8725 Skrevet 7. august 2018 (endret) 3 timer siden, Aurora** skrev: Er hun virkelig 22 år? Så dårlig hun skriver! 🙈 Hun er jo det, men på en annen side bare fjorten. Altså, et barn hvis fikk barn. All utvikling, læring og sosialisering stoppet opp. Det jo mange unge mødre som vokser opp, men det som er spesielt med Anna er jo at hun ble kapslet i en bloggboble. Hun tjente enormt med penger, og derfor fikk hun like så greit to barn til med to nye menn... Hun begynner nok nå å bli deperat. Hun har jo bare lekt voksen, noe som nå begynner det å bli kjedelig.. Det er helt grusomt alt sammen. Det er tre uskyldige barn involvert. Gifte seg er hun ikke klar for, men unger er null problem... Se for dere lillesøstra deres, en trassig, egoistisk, virkelighetsfjern tenåring. En selvisk stor unge uten erfaring, uten utdannelse, som har blitt bortskjemt med millonlønninger og oppmerksomt. Dette individet skal så drive en husholdning å ta vare på tre barn... Det er hinsides! Endret 7. august 2018 av Perle 34
elvane Skrevet 7. august 2018 #8726 Skrevet 7. august 2018 (endret) 42 minutter siden, Perle said: Hun er jo det, men på en annen side bare fjorten. Altså, et barn hvis fikk barn. All utvikling, læring og sosialisering stoppet opp. Det jo mange unge mødre som vokser opp, men det som er spesielt med Anna er jo at hun ble kapslet i en bloggboble. Hun tjente enormt med penger, og derfor fikk hun like så greit to barn til med to nye menn... Hun begynner nok nå å bli deperat. Hun har jo bare lekt voksen, noe som nå begynner det å bli kjedelig.. Det er helt grusomt alt sammen. Det er tre uskyldige barn involvert. Gifte seg er hun ikke klar for, men unger er null problem... Se for dere lillesøstra deres, en trassig, egoistisk, virkelighetsfjern tenåring. En selvisk stor unge uten erfaring, uten utdannelse, som har blitt bortskjemt med millonlønninger og oppmerksomt. Dette individet skal så drive en husholdning å ta vare på tre barn... Det er hinsides! Hun hadde nok aldri taklet å ta vare på disse tre barna på egenhånd. Hun hadde ikke en gang en eneste selvstendig dag på Kypros når hun kun hadde to barn. Ja, forhold kan bli kjedelig i lengden. Det er derfor utrolig viktig at man finner «den rette» før man går i gang med å produsere barn. Hun er nå stuck med Jan om hun så vil eller ikke. Hvem ellers skal hjelpe henne dag ut og dag inn? Endret 7. august 2018 av elvane 17
Perle Skrevet 7. august 2018 #8727 Skrevet 7. august 2018 10 minutter siden, elvane skrev: Hun hadde nok aldri taklet å ta vare på disse tre barna på egenhånd. Hun hadde ikke en gang en eneste selvstendig dag på Kypros når hun kun hadde to barn. Ja, forhold kan bli kjedelig i lengden. Det er derfor utrolig viktig at man finner «den rette» før man går i gang med å produserer barn. Hun er nå stuck med Jan om hun så vil eller ikke. Hvem ellers skal hjelpe henne dag ut og dag inn? Nettopp, og det er panikken og viten over dette vi ser nå. Tragisk alt sammen. Jeg tror ikke folk er klar over hvor barnlig og umoden hun er. Hun er hjelpelø og evner jo engang å skrive. 11
Gjest Janus Skrevet 7. august 2018 #8728 Skrevet 7. august 2018 19 timer siden, Hollie skrev: «Jeg har vært i et forhold med Jan nå 3 år neste måned, og jeg må jo ærlig si at jeg føler både Jan og meg har veldig mye vi skulle ha sagt om hva hverandre gjør eller ønsker å gjøre» hva mener hun med det? Skjønte ikke så mye av det selv🤔😂🤪
smalls Skrevet 7. august 2018 #8729 Skrevet 7. august 2018 Det var jo helt latterlig hun trodde hun skulle klare å bo et helt år på Kypros alene med 2 barn! Mora kom til unnsetning og Jan når mora dro. Hvor lenge holdt hun ut? 2 uker? Man ser tydelig hun bare har fullført ungdomsskolen når hun er så dårlig til å skrive. Hun hadde virkelig hatt gått av å komme tilbake på skolen. ikke bare gå hjemme å dasse. Jo eldre man blir jo verre blir det. Hun kan nekte så mye hun vil, men hun hadde hatt godt av det. Komme seg ut mer og sosialisert med andre. Virker så stusslig å gå hjemme alene og bare være med Jan og barna 14
Justlooking Skrevet 7. august 2018 #8730 Skrevet 7. august 2018 21 minutter siden, smalls skrev: Det var jo helt latterlig hun trodde hun skulle klare å bo et helt år på Kypros alene med 2 barn! Mora kom til unnsetning og Jan når mora dro. Hvor lenge holdt hun ut? 2 uker? Man ser tydelig hun bare har fullført ungdomsskolen når hun er så dårlig til å skrive. Hun hadde virkelig hatt gått av å komme tilbake på skolen. ikke bare gå hjemme å dasse. Jo eldre man blir jo verre blir det. Hun kan nekte så mye hun vil, men hun hadde hatt godt av det. Komme seg ut mer og sosialisert med andre. Virker så stusslig å gå hjemme alene og bare være med Jan og barna Hun har vært hjemme sammen med Jan om dagene inntil nå. Hun synes vel det er kjedelig å gå hjemme alene når alle er borte. Inntrykket er at han har båret henne på gullstol og tatt mesteparten av jobben med barn og hjem. Når alle er borte om dagene har hun sikkert ikke så mye å finne på og drømmer kanskje om et annet liv. Men hun har tre barn og ville vært bundet på hender og føtter uten ham. Alternativet er å flytte hjem til moren og overlate barnepasset til henne. Moren virker snill og tviler ikke på at hun hadde hjulpet datteren igjen... Det hun burde gjøre er å starte med studiekompetanse pent og rolig. Tatt ett og ett fag til hun var ferdig. Alternativt kjøpt bøkene og prøvd seg litt frem. 13
smalls Skrevet 7. august 2018 #8731 Skrevet 7. august 2018 1 time siden, Justlooking skrev: Hun har vært hjemme sammen med Jan om dagene inntil nå. Hun synes vel det er kjedelig å gå hjemme alene når alle er borte. Inntrykket er at han har båret henne på gullstol og tatt mesteparten av jobben med barn og hjem. Når alle er borte om dagene har hun sikkert ikke så mye å finne på og drømmer kanskje om et annet liv. Men hun har tre barn og ville vært bundet på hender og føtter uten ham. Alternativet er å flytte hjem til moren og overlate barnepasset til henne. Moren virker snill og tviler ikke på at hun hadde hjulpet datteren igjen... Det hun burde gjøre er å starte med studiekompetanse pent og rolig. Tatt ett og ett fag til hun var ferdig. Alternativt kjøpt bøkene og prøvd seg litt frem. De syr puter under armene på henne. Anna virker både bortskjemt og lite selvstendig. Flytter vel hjem til mora den dagen forholdet med Jan ryker tenker jeg. Men jeg klarer ikke å se for meg hun studere i nærmeste fremtid. Hun er så jævla sta og nekter at andre skal ha rett. Hun vet jo alltid best! 12
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 7. august 2018 #8732 Skrevet 7. august 2018 12 hours ago, Sjokka said: Jeg har vært med Jan 3 år neste måned. Ok??? Ifølge tidligere blogginnlegg så kom hun hjem fra kypros i desember, og ble sammen med Jan da. Eller??? Og bestemte seg for å få barn etter bare noen uker.....Nye historier hele tiden med denne dama 11 hours ago, Panda90 said: Og Jan la ut bilde på instagram 26 juli og skrev at de hadde 3 års dag🤔 Skal ikke være lett med matte, når man har gått glipp av videregående skole. 😂
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 7. august 2018 #8733 Skrevet 7. august 2018 2 hours ago, smalls said: Det var jo helt latterlig hun trodde hun skulle klare å bo et helt år på Kypros alene med 2 barn! Mora kom til unnsetning og Jan når mora dro. Hvor lenge holdt hun ut? 2 uker? Man ser tydelig hun bare har fullført ungdomsskolen når hun er så dårlig til å skrive. Hun hadde virkelig hatt gått av å komme tilbake på skolen. ikke bare gå hjemme å dasse. Jo eldre man blir jo verre blir det. Hun kan nekte så mye hun vil, men hun hadde hatt godt av det. Komme seg ut mer og sosialisert med andre. Virker så stusslig å gå hjemme alene og bare være med Jan og barna *Kremt..*
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 7. august 2018 #8734 Skrevet 7. august 2018 2 hours ago, smalls said: Det var jo helt latterlig hun trodde hun skulle klare å bo et helt år på Kypros alene med 2 barn! Mora kom til unnsetning og Jan når mora dro. Hvor lenge holdt hun ut? 2 uker? Man ser tydelig hun bare har fullført ungdomsskolen når hun er så dårlig til å skrive. Hun hadde virkelig hatt gått av å komme tilbake på skolen. ikke bare gå hjemme å dasse. Jo eldre man blir jo verre blir det. Hun kan nekte så mye hun vil, men hun hadde hatt godt av det. Komme seg ut mer og sosialisert med andre. Virker så stusslig å gå hjemme alene og bare være med Jan og barna Du mangler også et komma i den setningen jeg uthevet, sånn i tillegg til det jeg nevnte tidligere. Minst.
Populært innlegg smalls Skrevet 7. august 2018 Populært innlegg #8735 Skrevet 7. august 2018 31 minutter siden, Mrs. Random Nick skrev: Du mangler også et komma i den setningen jeg uthevet, sånn i tillegg til det jeg nevnte tidligere. Minst. Hvorfor må du pirke på det da? Jeg lever ikke av å skrive, så ser ikke helt problemet med at jeg hadde to feil. 57
LeilaS Skrevet 8. august 2018 #8736 Skrevet 8. august 2018 11 timer siden, Mrs. Random Nick skrev: Du mangler også et komma i den setningen jeg uthevet, sånn i tillegg til det jeg nevnte tidligere. Minst. Hva så? 20
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 8. august 2018 #8737 Skrevet 8. august 2018 13 hours ago, smalls said: Hvorfor må du pirke på det da? Jeg lever ikke av å skrive, så ser ikke helt problemet med at jeg hadde to feil. 2 hours ago, LeilaS said: Hva så? Jeg bare synes at når man påpeker andres skrivefeil, da må man selv tåle å få samme beskjed.
Superblomst Skrevet 8. august 2018 #8738 Skrevet 8. august 2018 17 minutter siden, Mrs. Random Nick said: Jeg bare synes at når man påpeker andres skrivefeil, da må man selv tåle å få samme beskjed. Slutt å avspore vær så snill, dette er ikke interessant for noen andre enn deg. 41
smalls Skrevet 8. august 2018 #8739 Skrevet 8. august 2018 42 minutter siden, Mrs. Random Nick skrev: Jeg bare synes at når man påpeker andres skrivefeil, da må man selv tåle å få samme beskjed. Nei, det må man faktisk ikke. Dette er ingen rettskrivingstråd. Her diskuterer vi Anna og ikke meg, så slutt med å pirke 33
Gjest Truka Skrevet 8. august 2018 #8740 Skrevet 8. august 2018 14 timer siden, Mrs. Random Nick skrev: Du mangler også et komma i den setningen jeg uthevet, sånn i tillegg til det jeg nevnte tidligere. Minst. 14 timer siden, smalls skrev: Hvorfor må du pirke på det da? Jeg lever ikke av å skrive, så ser ikke helt problemet med at jeg hadde to feil. 3 timer siden, LeilaS skrev: Hva så? 33 minutter siden, Mrs. Random Nick skrev: Jeg bare synes at når man påpeker andres skrivefeil, da må man selv tåle å få samme beskjed. 3 minutter siden, smalls skrev: Nei, det må man faktisk ikke. Dette er ingen rettskrivingstråd. Her diskuterer vi Anna og ikke meg, så slutt med å pirke Godt sommeren er på hell så barnehagen åpner igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå