Gå til innhold

Anna Rasmussen

Fremhevede innlegg

Gjest Janus
Skrevet
2 timer siden, Christy89 skrev:

Enig. Synes det er helt koko at noen nærmest forsvarer Anna og det hun gjør er ikke så ille 🙈

Ja helt enig

Videoannonse
Annonse
Gjest Berga
Skrevet

Det finnes ikke det argumentet i verden som kan forsvare det denne bloggeren driver med. Seksualiserte bilder av mamma i en blogg om mor og datter (minner om bloggens navn!) og tekster som snakker ned og utleverer barna. Det er så himla uetisk og så dårlig gjort!

Skrevet
11 timer siden, Janus skrev:

@Lalala123 du er virkelig ute etter å kverulere! Mange her inne kommer med gode eksempel på ting Anna gjør, som ikke er det beste for barna, så skjønner ikke hva du er ute etter??

😂😂 at jeg kverulerer? Jeg snakker om -ett- innlegg og -ett- eksempel. Hva hun har utlevert i andre innlegg kan jeg ikke uttale meg om. Hvis du mener jeg kverulerer med å stå for at jeg mener at det innlegget hvor hun skriver om at hun syns barna er utakknemlige og at de har kranglet, så javel. Jeg forsvarer ikke alt Anna sier og gjør. Ta dere en bolle.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Lalala123 skrev:

😂😂 at jeg kverulerer? Jeg snakker om -ett- innlegg og -ett- eksempel. Hva hun har utlevert i andre innlegg kan jeg ikke uttale meg om. Hvis du mener jeg kverulerer med å stå for at jeg mener at det innlegget hvor hun skriver om at hun syns barna er utakknemlige og at de har kranglet, så javel. Jeg forsvarer ikke alt Anna sier og gjør. Ta dere en bolle.

Tar meg gjerne en bolle. Elsker boller 😊

• Liker 10
Skrevet
1 minutt siden, Christy89 skrev:

Tar meg gjerne en bolle. Elsker boller 😊

Ah. Fantastisk 🙏🏼😊😄 Jeg og forresten, så tar meg en jeg og 👍🏼

Gjest Squill
Skrevet

Alvorlig talt, nå går hun for langt.

Det er andre gang hun uthenger uskyldige tredjeparter på en ganske grov måte. Først fordi de glemte bursdagen hennes. Nå fordi de er utakknemlige. Altså- går det an? Jeg vet at jeg ikke burde slutte å bli sjokkert, med tanke på hvordan hun turer frem og henger ut alle andre mens hun selv alltid er det uskyldige offeret- men et sted går grensen. 

Skjønner hun ikke konsekvensene selv? Jeg vet godt hvordan det ville føltes hvis jeg var et lite barn i skolegården og de store jentene fra syvende klasse kom bort og spurte hvorfor jeg var slem mot moren min. Hvis moren min hadde utlevert meg offentlig som barn, i tillegg til å sette ut stygge rykter om faren min, hadde jeg aldri snakket med henne igjen.

Skrevet
1 time siden, Squill skrev:

Alvorlig talt, nå går hun for langt.

Det er andre gang hun uthenger uskyldige tredjeparter på en ganske grov måte. Først fordi de glemte bursdagen hennes. Nå fordi de er utakknemlige. Altså- går det an? Jeg vet at jeg ikke burde slutte å bli sjokkert, med tanke på hvordan hun turer frem og henger ut alle andre mens hun selv alltid er det uskyldige offeret- men et sted går grensen. 

Skjønner hun ikke konsekvensene selv? Jeg vet godt hvordan det ville føltes hvis jeg var et lite barn i skolegården og de store jentene fra syvende klasse kom bort og spurte hvorfor jeg var slem mot moren min. Hvis moren min hadde utlevert meg offentlig som barn, i tillegg til å sette ut stygge rykter om faren min, hadde jeg aldri snakket med henne igjen.

Så jævla glad jeg vokste opp på 90tallet og før SoMe og alt tok av. Hadde mamma hengt meg ut på bloggen sin, så hadde jeg blitt dypt skuffet og forbanna! 

• Liker 20
Gjest Janus
Skrevet
3 timer siden, Lalala123 skrev:

🙈😂😂😂😂

Skrevet
38 minutter siden, Janus skrev:

🙈😂😂😂😂

😎

Skrevet

Komikerfrue har kommet med et aldri så lite motsvar til Anna. ✌️💪☺️

• Liker 9
Skrevet

Komikerfrue skriver voksent og reflektert om ferie og mindreårige under overskriften

«Måler barn ferie i luksus?»

Les det Anna, åpne øyne og ører og voks opp. Det er egentlig ikke så vanskelig. 

• Liker 21
Gjest Sjokka
Skrevet

Alle reagerer negativt på Anna. Alle! Vi vanlige i gata, TV og media og andre bloggere. 

Konstruktiv kritikk blir gitt, men Anna velger da å henge ut kritikerne på bloggen, og svarer:  Jeg kan gjøre som jeg vil, for jeg er 22 år. 

Ironisk nok så kaller Anna det for mobbing og hatere når folk kritiserer henne. Men hva gjør Anna? Hun gjør jo ikke annet enn å henge ut sine nærmeste, og snakker stygt om sine kollegaer og tv2, og sin tidligere bloggplattform. 

Er hun bare full i f*en, eller så ustabil at hun ikke vet hva hun gjør? 

En dag sitter hun igjen alene. Helt alene. Uten penger, som hun nå er i ferd med å bruke opp. Hvem betaler 50tusen på fettsuging og 100tusen på ferie, når inntekten er på lik linje med en lavt lønnet?. ( Iflg lesertall tjener hun rundt 1000kr dagen på blogg, og har så og si ingen samarbeidspartnere) Hvem bruker opp pengene som står på konto, når hun er bekymret over 2 huslån? 

Hun kan leve godt på f.eks ledighetstrygd en stund. Men når den perioden er slutt, hva skal hun gjøre da? Jeg ser ikke for meg 1 arbeidsgiver som vil ansette henne,  når hun blottlegger sin dårlige psyke til stadighet. Hun ville ikke blitt en stabil arbeidstaker, hvis vi ser på alle bloggpausene hun har hatt. Hennes uthengning av tidligere arbeidsgiver, samt løgner og oppdiktede historier på andres bekostning, gjør ikke Anna til en sympatisk person. For ikke å glemme alle naken og sex relaterte bildene som hun poster. Svindelen hun har drevet med på bloggen er ihvertfall ikke noe høyt score hos en eventuell ny arbeidsgiver. Alt ligger på nett, og mange arbeidsgivere googler personer de vurderer å ansette. 

Lykke til videre Anna. Du har mange utfordringer å håndtere i framtiden. Og hvem kan du takke det for. Jo, deg selv!!! 

Skrevet

Mon tro om Anna er i ferd med å bli det første eksempelet på hvor galt det kan gå med en blogger som mister sin relevans? Bør i så fall være et stort varsko om de andre toppbloggerne følger med

• Liker 25
Skrevet

Skremmende hun er mor til 3 barn når hun er så vanvittig umoden og har en kjæreste som støtter henne uansett hva 🙈 Virker som Jan egentlig ikke tør å si noe, for da klikker vel Anna. En dag må det jo smelle. Hun er helt på bærtur. Ingen utdannelse og ingenting å falle tilbake på når bloggdrømmen tar helt slutt. Hva skal hun gjøre da?

• Liker 25
Skrevet

Fy faen så deprimerende livet til Anna virker som, uansett hvor mye hun prøver å bevise det motsatte. 

• Liker 8
Skrevet

Skjønner bare ikke hvordan noen kan være SÅ ekstremt lite mottakelig for råd som det hun er. Hva er det verste som kan skje om man følger råd fra denne tråden, at de fungerer? At livet blir bedre? At andre smarte valg blir tatt? Eller at de ikke funker i det hele tatt, men da har en i allefall prøvd? Det MÅ være en liten stemme i hennes hode som hvisker at noe er på vei utfor stupet.

• Liker 11
Skrevet
3 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Skjønner bare ikke hvordan noen kan være SÅ ekstremt lite mottakelig for råd som det hun er. Hva er det verste som kan skje om man følger råd fra denne tråden, at de fungerer? At livet blir bedre? At andre smarte valg blir tatt? Eller at de ikke funker i det hele tatt, men da har en i allefall prøvd? Det MÅ være en liten stemme i hennes hode som hvisker at noe er på vei utfor stupet.

Tja, ikke en liten heller, ref hennes innlegg om økonomiske bekymringer og en blogg som ikke drar inn penger. Er nok ganske vanskelig for henne vil jeg tro. Virker som hun og mange andre bloggere ikke har forberedt seg på livet etter bloggen 

• Liker 10
Skrevet

Anna, jeg forstår hva du skriver - men du har malt deg inn i et hjørne. Søk hjelp.

Fordi?

• Omdømme. Du har fått beskjed om at ingen vil jobbe med deg, og har gått kraftig ned i annonseinntekter. Tror du virkelig at du har lagt et godt fundament for fremtidige annonseinntekter de siste månedene? Du har ikke det Anna. Du har derimot bygget ned omdømmet ditt ytterligere. 
  • Profil og innhold. Det henger tett sammen med det omdømmet du etablerer. Du fyrer ut hva som helst, og har en uklar profil på bloggen din. Du overeksponerer mindreårige den ene dagen, du spiller på sex den neste og du sutrer. 
  • Å pisse i buksa. Det er strategien din nå. Se hvor lenge det går, investerere i de to boligene dine. Du må GIDDE å gjøre noe, ofre noe Anna. Ta en utdanning, skape deg et sunt og trygt liv. 
  • Som om det bare var deg. Ja, for du skriver som om Jan ikke bidrar økonomisk.
  • Avlyst brylllup - toppen av kaka. Du avlyste bryllupet fordi du ikke hadde råd til å betale 1 mill for det. Er du helt på styr jente?

Kort oppsummert. Jeg forstår hva du skriver, med du tegner et bilde av en blogger som er på glattisen. 

Du mangler et positivt omdømme, og du fortsetter å bygge det ned Anna. Det er grunnmuren for ditt videre virke. At folk ikke vil samarbeide med deg handler om hvordan du behandler andre, og det handler om det du legger ut. Og du ødelegger i tillegg din egen psykiske helse. 

• Liker 37
Gjest Reputation
Skrevet

"Det dummeste jeg kunne gjort nå er å slette bloggen min of sette meg på skolebenken"

Er ingen tvil om at hun leser her inne. Nei,  utdanne seg er aldri dumt. Hvis du liker blogging, så hvorfor ikke utnytte kunnskapen, gleden og interessen ved å studere feks markedsføring. For jeg er sikker på at hun kunne fått det til. 

Skrevet
32 minutter siden, Reputation skrev:

"Det dummeste jeg kunne gjort nå er å slette bloggen min of sette meg på skolebenken"

Er ingen tvil om at hun leser her inne. Nei,  utdanne seg er aldri dumt. Hvis du liker blogging, så hvorfor ikke utnytte kunnskapen, gleden og interessen ved å studere feks markedsføring. For jeg er sikker på at hun kunne fått det til. 

Hun skal vise at vi på KG ikke vet hva vi snakker om og vi skal ikke ha rett. Nytter ikke. Hun nekter å ta råd fra noen. Anna vet jo best  :rolleyes: Lykke til når bloggen faller i grus og hun ikke kan leve av den der.

• Liker 15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...