Mrs O'Donell Skrevet 13. juli 2018 #7901 Skrevet 13. juli 2018 Men kjære! Det siste innlegget er da et digert rop om hjelp? Dette er en person som sliter mer enn normalt og jeg håper inderlig at noen tar tak, ikke minst for barnas skyld! 7
Populært innlegg Aryamili Skrevet 13. juli 2018 Populært innlegg #7902 Skrevet 13. juli 2018 Anna Hvis du leser her inne, legg ned bloggen. For din egen del, for familien din sin del. Du er ung, la gjort være gjort, og legg dette bak deg. Finn en ny identitet, ikke som bloggeren mammatilmichelle, men som mamma til de tre barna dine. Som en ung kvinne som kanskje tar studier, eller finner en jobb et eller annet sted? Som Anna. Så enkelt, men så vanskelig. Det er ikke enkelt, all den tid du har blogget. Du tenker garantert på inntekten din og det forstår jeg. Det må vi alle vurdere når vi tar valg her i livet. Men kan du helt ærlig si at sånn som det har blitt, at det er verdt det? Har det ikke gått over styr, er du ikke sliten? Jeg ser dere prøver å få bloggen opp igjen, med metoder som dere sikkert egentlig ikke er så stolte av selv heller. Kanskje det er bedre å la den ligge, og gjøre noe annet? De færreste av oss er bloggere, men mange klarer å ha hus, barn og bil likevel. Mange lever et fint liv og har det bra! Man må kanskje prioritere i større grad, jobbe på en helt annen måte, millionbeløpene strømmer kanskje ikke inn hos så mange av oss, men mange er lykkelige for det. Og når man går hjem fra jobb, går man hjem. Trenger ikke dokumentere noe. Trenger ikke se bra ut. Man er hjemme med de man er glad i, punktum. Jeg er glad i å gå i fjellet, det kan være en fin aktivitet for store og små. Bare et tips. Det jeg egentlig ville frem til var at det finnes en fin regel: Det er aldri for sent å snu. 58
Edie Skrevet 13. juli 2018 #7903 Skrevet 13. juli 2018 Ryddet for spekulasjoner, persondebatt og svar til dette. Edie, adm. 1
TøffeSnåkus Skrevet 13. juli 2018 #7904 Skrevet 13. juli 2018 Jeg ser en ung dame som trenger hjelp. Å legge ned bloggen er ikke løsningen på dette problemet, for alt kan snus, men hun trenger hjelp til å forstå totaliteten av måten hun blogger på. Hun er ikke troverdig lenger og hopper fra det ene til det andre. Hun har en følgerskare og de vil følge henne igjen OM hun evner å snu. MEN hun er ung og jeg synes en skal slutte med å slå henne i hodet med en hammer. Det er ikke enkelt å plutselig skal være både mor, forbilde og offentlig, selvom hun ikke er i nærheten å så kjent som hun vil ha det til. Ingen av min vennekrets aner hvem hun er en gang......selvom mange av de unge gjør det. Om du leser her inne Anne, noe jeg ikke tror du gjør faktisk, så håper jeg du finner gleden tilbake. Det gjør du KUN ved å være ekte. Ikke lage illusjoner som ikke stemmer og en god plan for hva du faktisk vil med bloggen din. Skift over til Anne Rasmussen igjen. Kutt mamma til tullet. Vær deg selv og blogg om deg selv. Om barna skal være en del av det , noe jeg håper du gjør mindre av, så skriv slik at andre kan kjenne seg igjen i det du skriver. Du bor ikke i LA og er verdenskjent. Du trenger ikke å gjemme deg bort på et stort feriehus, selvom jeg kan skjønne du vil være for deg selv. MEN jeg tror at du trenger et fellesskap, jobbe sammen m noen og komme deg mer ut. Se hvordan faktiske folk lever, de som leser bloggen din selvom det blir mindre og mindre. Lei deg inn i et kontorfellesskap. Flytt fokus. Kom deg ut av stuen og ut blant folk. Kanskje du kan sitte hos et byrå og jobbe? Studere kan du tidsnok gjøre, men alle trenger folk rundt deg og jeg tror ikke Jan er din beste rådgiver. På noe ja, siden han genuint bryr seg, men blogg og sosiale medier kan han kun til en viss grad. Lykke til Anna. Om du ikke endrer raser denne kortstokken fortere enn du får sagt kake. Mediter, finn ro og balanse. Finn hjelp til å jobbe deg gjennom barndommen og traumene du har hatt. Anbefaler EQ Instituttet, der er RÅGOD på traumer og bearbeidelse av disse. Lykke til. Norge trenger deg ikke, men du fortjener å få rom til å finne en ny form. Enkelt og greit. 13
Khloe P.T Skrevet 13. juli 2018 #7905 Skrevet 13. juli 2018 Mange har skrevet gode innlegg her om hvordan Anna må endre kurs og jeg er helt enig. Hun må ta noen grep for å finne nytt rotfeste. Jeg synes synd på Anna - fordi hun så tydelig viser hvor vondt hun har det. Samtidig vet jeg at mange har det mye tøffere enn henne. Mange sitter uten midler til å endre livene sine. I siste innlegg skriver Anna at hun forsøker å leve ut "drømmen". Vel, det ble ingen drømmetilværelse, hun innrømmer det. Anna bør selge alt hun eier og har - og så finne en ny plattform for å leve et enkelt liv. Et normalt liv. Det kan kanskje til og med bli en bra blogg om den forandringen. 7
Speedmaster Skrevet 13. juli 2018 #7906 Skrevet 13. juli 2018 Anna skriver i det siste innlegget på bloggen at moren hennes kommer ned med fly, men at hun skal bo på hotell i Aya Napa og ikke I huset sammen med dem. Virker ikke det rart? 4
Oppland Skrevet 13. juli 2018 #7907 Skrevet 13. juli 2018 10 minutter siden, Speedmaster skrev: Anna skriver i det siste innlegget på bloggen at moren hennes kommer ned med fly, men at hun skal bo på hotell i Aya Napa og ikke I huset sammen med dem. Virker ikke det rart? Jeg er enig, det virker noe merkelig. Håper ikke situasjonen for Anna er vanskeligere enn vi tror. Håper virkelig hun nå for all den hjelp hun trenger, etter blogginnlegget hennes i går virker som hun er langt nede. 2
Bambi1995 Skrevet 13. juli 2018 #7908 Skrevet 13. juli 2018 Anna er så flink til å sikre barna i bil.... mellomste uten beltestol evnt bare med pute eller ingenting, vanskelig å si. Litt for liten til det ja. 6
Gjest chiki Skrevet 13. juli 2018 #7909 Skrevet 13. juli 2018 57 minutter siden, Bambi1995 skrev: Anna er så flink til å sikre barna i bil.... mellomste uten beltestol evnt bare med pute eller ingenting, vanskelig å si. Litt for liten til det ja. Tenkte akkurat det samme.... jeg synes synd på henne etter det blogginnlegget. Det må sitte langt inne for henne å innrømme dette. jeg skjønner ikke hvorfor de MÅ «være så mye bedre enn alle andre». Hva er greia å måtte ha ett svært dyrt hus og bil? Dette viser jo bare hvor tullette det er at bloggere skal vise hvor vellykede er, men plutselig er ikke blogg noe stabilt allikevell. Hva er galt med å leve slik som «oss normale»? I tilfelle de begynner å ha en mer normal inntekt, og ikke kan sitte med hus til mange mange millioner?
Aurora** Skrevet 13. juli 2018 #7910 Skrevet 13. juli 2018 4 timer siden, Speedmaster skrev: Anna skriver i det siste innlegget på bloggen at moren hennes kommer ned med fly, men at hun skal bo på hotell i Aya Napa og ikke I huset sammen med dem. Virker ikke det rart? De har da nok av plass, så hvorfor i alle dager må mora bo på hotell? Dette var veldig rart 5
Gjest Sjokka Skrevet 13. juli 2018 #7911 Skrevet 13. juli 2018 24 minutter siden, Aurora** skrev: De har da nok av plass, så hvorfor i alle dager må mora bo på hotell? Dette var veldig rart Jeg reagerte også på dette. Anna virker jo å være så knyttet til moren. Og moren kom jo ned å bodde med henne på Kypros tidligere.
Justlooking Skrevet 13. juli 2018 #7912 Skrevet 13. juli 2018 14 minutter siden, Sjokka skrev: Jeg reagerte også på dette. Anna virker jo å være så knyttet til moren. Og moren kom jo ned å bodde med henne på Kypros tidligere. Moren kom vel opptil flere ganger for å hjelpe til. Kanskje moren reiser med noen og kanskje hun vil bo mer sentralt. Kanskje hun skal besøke flere. 3
Gjest Sjokka Skrevet 13. juli 2018 #7913 Skrevet 13. juli 2018 8 minutter siden, Justlooking skrev: Moren kom vel opptil flere ganger for å hjelpe til. Kanskje moren reiser med noen og kanskje hun vil bo mer sentralt. Kanskje hun skal besøke flere. Ja har forstått hun reiste ned mer enn en gang. Hva som er grunnen til hvorfor hun nå skal bo på hotell, vet vi ikke. Det trenger ikke være noe galt i det hele tatt. Det kan være så enkelt at hun vil bo mer sentralt, som du nevner.
My <3 Skrevet 13. juli 2018 #7914 Skrevet 13. juli 2018 Så mora kommer "til unnsetning"...Hun leste vel hvordan det står til med dattera der nede så... 4
Justlooking Skrevet 13. juli 2018 #7915 Skrevet 13. juli 2018 1 time siden, My <3 skrev: Så mora kommer "til unnsetning"...Hun leste vel hvordan det står til med dattera der nede så... Synes det bare er fint jeg, at moren kommer en tur. Så kan de finne på koselige ting sammen, alle tre generasjonene 😊 1
Mrs O'Donell Skrevet 13. juli 2018 #7916 Skrevet 13. juli 2018 Altså. Hadde datteren min lagt ut er slikt innlegg hadde jeg satt meg på første fly hvor enn i verden hun befant seg! 20
Stjernekikkeren Skrevet 13. juli 2018 #7918 Skrevet 13. juli 2018 (endret) Interessant å lese at hun i ene innlegget skriver at bloggen ikke har vært helt på topp siste året og at pengene ikke renner inn, for så i neste skriver at ungene ikke er takknemlige for en feire til langt over 100.000kr. (...)Hun er hverken så kjent eller populær at hun hadde blitt plaget på sånne steder, jeg vet ikke om jeg hadde kjent henne igjen ved første øyekast en gang, og hvertfall ikke brydd meg videre. Ryddet for persondebatt. Edie, adm. Endret 14. juli 2018 av Edie 49
Speedmaster Skrevet 13. juli 2018 #7919 Skrevet 13. juli 2018 Anna, om du leser her inne: nå må du snart forstå at tiden er inne til å søke hjelp. Små barn bryr seg ikke om hvor dyr en ferie er - de vil leke med andre barn. Du må snart forstå at en 'mann' som skriver 'ikke på min vakt' er en forvokst guttunge som har lest for mange superhelttegneserier. Du må snart forstå at å ta bilder av deg selv i avslørende positurer ikke er sexy eller 'girl-power' - det er tacky. Du må snart forstå at de som kritiserer deg vil dit eget beste. Du er ung og umoden og trenger hjelp til å få skuten på rett kjøl. Reis hjem. Finn en psykolog og ta livet ditt tilbake - DET er ekte girl-power. 42
Gjest Truka Skrevet 13. juli 2018 #7920 Skrevet 13. juli 2018 Om dere stiler 100 innlegg til henne her inne, innlegg som jeg forøvrig ikke tror hun leser, så hjelper det ikke. Hun er så fastkjørt i et destruktivt mønster, og klarer ikke å endre seg før det smeller - tror jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå