Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortsatt er ingen vinner kåret, Anna og Jan har tatt bort funksjonen Pinned post, slik at innlegget havner nedover siden og ikke ligger øverst. Nå har de delt nye reklamelenker for Birkenstock for 16 minutter siden. De er så utspekulerte. Konkurranseinnlegget har hele 3715 kommentarer. Har også sendt klage til Forbrukertilsynet. 

• Liker 22
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet
11 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Noen burde samle flere screenshot, slik at dere har flere å sende inn. Enn en og en som forsvinner i mengden. Bedre å bygge opp en sikrere sak over tid, tar vell ikke så lang tid slik som de holder på. ;) 

Dette skulle jeg å foreslå ;)

Skrevet

Det kaves for å skaffe inntekt, ingen tvil om det. Når man driver med disse lurekonkurransene for å samle adresser for markedsføring.

Men mest av alt når de må ty til eksponering av mindreårig, og de evindelige bikinibildene o.l. av en tydelig sliten Anna. For klikk. 

For et liv..

• Liker 11
Skrevet

Hvorfor trakk hun seg egentlig fra Skal vi danse?

Skrevet
1 minutt siden, Puffin said:

Takk!

En av grunnene hun oppgir er at hun vil forfølge ungenes drømmer. 
Har vi sett noe til det? Nei. Har vi sett ungene eksponert i andre sammenhenger? Ja, dessverre.

__

Vi trenger ikke se ungene i innlegg om de sine drømmer heller forresten, Anna. Bare sånn btw.

• Liker 7
Skrevet
7 minutter siden, chiki skrev:

Hva skal hun operere nå?

Ut ifra dette -

"operasjon, eller hvor og hva jeg gjør. Alt jeg ønsker å utelukke er noe i ansiktet er det ikke, og det er heller ikke rompa. Jeg skal opereres i Stavanger, torsdag, altså akkurat en uke fra i dag!!"

så gjetter jeg fettsuging eller nye pupper..

• Liker 4
Skrevet (endret)
11 minutter siden, J.. skrev:

Ut ifra dette -

"operasjon, eller hvor og hva jeg gjør. Alt jeg ønsker å utelukke er noe i ansiktet er det ikke, og det er heller ikke rompa. Jeg skal opereres i Stavanger, torsdag, altså akkurat en uke fra i dag!!"

så gjetter jeg fettsuging eller nye pupper..

Jeg tipper intimkirurgi!
Eller nei...trekker det tilbake. Tipper noe så enkelt som å operere vekk en føflekk. Hun pleier jo å forsøke å gjøre folk nysgjerrig og så har det ikke vært noe spesielt å være nysgjerrig for likevel. 

Endret av Luckiness
  • Liker 11
Skrevet

Tipper nye pupper fordi hun føler seg så naken  uten. 

• Liker 3
Skrevet

Tok hun ikke akkurat ut silikonen da?

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, Luckiness skrev:

Jeg tipper intimkirurgi!
Eller nei...trekker det tilbake. Tipper noe så enkelt som å operere vekk en føflekk. Hun pleier jo å forsøke å gjøre folk nysgjerrig og så har det ikke vært noe spesielt å være nysgjerrig for likevel. 

Hun har allerede operert dåsa..

• Liker 8
Skrevet (endret)

Tipper visdomstenner eller føflekk

eller kanskje en inngrodd negl😅 :))

Endret av Tilma
  • Liker 14
Skrevet (endret)
1 time siden, Tilma skrev:

Tipper visdomstenner eller føflekk

eller kanskje en inngrodd negl😅 :))

Haha, ja til visdomstann 😅

Endret av Miss.Wildfox
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Denne tragiske, integritetsløse bloggeren legger ut en clickbait om at hun skal opereres og folk biter åpenbart på. Iallefall klarte hun å karre seg opp 10 hakk på blogglisten til en 5.plass på månedens siste dag.

Herlig.

Tenk på alvorlig syke folk som må opereres for å bli frisk eller bedre, Anna. Håper du har en god smak i munnen. 

Endret av Friluftsdame
  • Liker 23
Skrevet

Hadde ikke forundret meg om det var mandlene hun skulle fjerne. 

• Liker 5
Gjest Sjokka
Skrevet (endret)

Det er nok plast kirurgisk operasjon, i og med hun reiser til Stavanger. 

Hadde det vært en føflekk som skule fjernes, som en foreslo, så hadde det blitt gjort i Kristiansand, da det er fastlegen som henviser til slikt.

Jeg tipper hun skal gjøre noe med brystene. Anna kommenterte hun ikke hadde noen bryster lenger, etter hun.tok ut silikonen. 

Så gjenstår det å se hva det blir 😉

Endret av Sjokka
Gjest pelikanen
Skrevet

Som en viss annen blogger. Klikkhorer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...