Summ Skrevet 15. mai 2018 #7241 Skrevet 15. mai 2018 1 minutt siden, Nasse Nøff ❤ skrev: "Fra tre barn til å bli fire". Dagens overskrift. Spent på den....
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 15. mai 2018 #7242 Skrevet 15. mai 2018 (endret) Summ skrev (På 15.5.2018 den 19.41): Spent på den.... Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Potatopotato Skrevet 15. mai 2018 #7243 Skrevet 15. mai 2018 (endret) Quote “Å gå fra tre til fire barn har nemlig vært et stort tema. Et tema jeg skal komme mer tilbake til med våre seriøse tanker om. Men på en dag som denne kjenner jeg at det holder mer enn nok med de tre vi har, enn så lenge..« mammatilmichelle.no Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, mod. Endret 16. mai 2018 av Edie 10
Gjest Sjokka Skrevet 15. mai 2018 #7245 Skrevet 15. mai 2018 (endret) 12 timer siden, Potatopotato skrev: Quote “Å gå fra tre til fire barn har nemlig vært et stort tema. Et tema jeg skal komme mer tilbake til med våre seriøse tanker om. Men på en dag som denne kjenner jeg at det holder mer enn nok med de tre vi har, enn så lenge. « Antydninger til ny baby, når hun nettop fortalte hvor krevende det var og ha barn i en video. Det som er komisk i det hele er hun går ut og sier de har avlyst bryllupet pga problemer i forholdet, men å antyde nytt barn??? Det harmonerer ikke i det hele tatt. Sørgelig at hun ikke har noe interessant å komme med på den bloggen. Det samme om og om igjen. Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, mod. Endret 16. mai 2018 av Sjokka
Panda90 Skrevet 15. mai 2018 #7246 Skrevet 15. mai 2018 11 minutter siden, Sjokka skrev: Antydninger til ny baby, når hun nettop fortalte hvor krevende det var og ha barn i en video. Det som er komisk i det hele er hun går ut og sier de har avlyst bryllupet pga problemer i forholdet, men å antyde nytt barn??? Det harmonerer ikke i det hele tatt. Sørgelig at hun ikke har noe interessant å komme med på den bloggen. Det samme om og om igjen. Om alle clickbaitene som omhandlet at hun var gravid igjen hadde stemt, så kunne hun startet egen barnehage, med flere avdelinger. Hun har tatt seg synlig igjen på blogglistene, å nå gjør hun alt i sin makt for å tviholde på førsteplassen, koste hva det koste vil. Det blir så krampeaktig at det er tragisk. 13
Gjest Sjokka Skrevet 15. mai 2018 #7247 Skrevet 15. mai 2018 (endret) 10 minutter siden, Panda90 skrev: Om alle clickbaitene som omhandlet at hun var gravid igjen hadde stemt, så kunne hun startet egen barnehage, med flere avdelinger. Hun har tatt seg synlig igjen på blogglistene, å nå gjør hun alt i sin makt for å tviholde på førsteplassen, koste hva det koste vil. Det blir så krampeaktig at det er tragisk. Det er det hun gjør. Innleggene er meningsløse, og alle har clickbait overskrifter. Men ok, la hun fortsette å drite seg ut med dette. For helt ærlig, det er det jeg synes hun gjør. Og hun får ikke en eneste samrabeidspartner når hun fortsetter på denne måten Ingen klikk fra meg til den klikk hora der. Endret 15. mai 2018 av Sjokka
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 15. mai 2018 #7248 Skrevet 15. mai 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Oppland Skrevet 15. mai 2018 #7249 Skrevet 15. mai 2018 Lurer på hvor mange ganger hun i overskriften har antydet barn nr fire. Fremdeles biter folk på og klikker seg inn. 6
Gjest Sjokka Skrevet 15. mai 2018 #7250 Skrevet 15. mai 2018 2 minutter siden, Oppland skrev: Lurer på hvor mange ganger hun i overskriften har antydet barn nr fire. Fremdeles biter folk på og klikker seg inn. Jeg tror det er mange som har skjønt det er qlickbait før de kllikker seg inn. Men, de klikker seg inn for å få med seg alt det idiotiske anna legger ut.
Christy89 Skrevet 15. mai 2018 #7251 Skrevet 15. mai 2018 41 minutter siden, Oppland skrev: Lurer på hvor mange ganger hun i overskriften har antydet barn nr fire. Fremdeles biter folk på og klikker seg inn. Enig. Fatter ikke hvorfor vil gi henne klikk. Vi vet jo alle hun desperat prøver å lure folk inn på bloggen med clickbaits. What else is new? 6
Gjest Hummel34 Skrevet 15. mai 2018 #7252 Skrevet 15. mai 2018 4 timer siden, Rivjernet skrev: Essensen i det hun sier er nok at forholdet hangler. Det er jo ganske dumt å gifte seg med en du ikke har det noe bra med? Hun pakker det inn i at det er stresset ved all planleggingen som gjør at de har det vanskelig sammen. Rart at så mange er negative til avlysningen. Jeg syns det er modent å vente med bryllupet. Mange ville nok bare ha gjenomført det for å unngå skammen ved å avlyse nok en gang. En annen ting hun sier er at hun sliter psykisk. Hun vil vente med denne dagen til hun er ovenpå igjen. Jeg syns det har kommet mye rart fra den kanten tidligere men akkurat denne avgjørelsen støtter jeg! Eller ikke har råd lengre?
Xstrella Skrevet 15. mai 2018 #7253 Skrevet 15. mai 2018 Ikke rart hun har egen jodeltråd. Det er helt latterlig. Kanskje søke jobb som komiker? 🤣 2
Gjest Sjokka Skrevet 15. mai 2018 #7254 Skrevet 15. mai 2018 9 minutter siden, Xstrella skrev: Ikke rart hun har egen jodeltråd. Det er helt latterlig. Kanskje søke jobb som komiker? 🤣 Jodeltråd? Hvor finner jeg den? Facebook eller?
vafle Skrevet 15. mai 2018 #7255 Skrevet 15. mai 2018 Hun har det nok tøft nå, ja... den muntre sørlandssnerten i dialekten hennes er også borte 🤨 3
Xstrella Skrevet 15. mai 2018 #7256 Skrevet 15. mai 2018 1 time siden, Sjokka skrev: Jodeltråd? Hvor finner jeg den? Facebook eller? Mener det var facebook. Alle klikkbeitsa hennes.
Edie Skrevet 16. mai 2018 #7257 Skrevet 16. mai 2018 Ryddet for innhold med opphavsrett og latterliggjøring. Edie, mod.
Miss.Wildfox Skrevet 16. mai 2018 #7258 Skrevet 16. mai 2018 Ny clickbait om 4.barn men gidder ikke klikke meg inn. Om de virkelig vurderer å få en til når de ikke kan gifte seg engang fordi hverdagen er hektisk med 3 barn og forholdet er dårlig/takler utfordringer dårlig er de dummere enn jeg trodde. Et barn er aldri en redning i forholdet! 17
Gjest Sjokka Skrevet 16. mai 2018 #7259 Skrevet 16. mai 2018 (endret) 18 minutter siden, Miss.Wildfox skrev: Ny clickbait om 4.barn men gidder ikke klikke meg inn. Om de virkelig vurderer å få en til når de ikke kan gifte seg engang fordi hverdagen er hektisk med 3 barn og forholdet er dårlig/takler utfordringer dårlig er de dummere enn jeg trodde. Et barn er aldri en redning i forholdet! Hadde hun oppført seg, og sluttet med disse clickbaitene, så hadde hun kanskje hatt flere som klikket seg inn på bloggen. Og dermed flere kroner i kassa. Men når det bare er meningsløse innlegg, alldeles uten innhold, så gidder ikke jeg spandere et eneste klikk på henne. Vi blir oppdaterte på Annas lurerier og meningsløse innlegg her inne. Anna har vist seg til å være en upålitelig og usympatisk blogger, og så lenge hun fortsetter i det gamle sporet og aldri viser tegn til bedring, så sier jeg bare: Bye bye Anna. Du har mistet enda en leser, og flere vil du miste. Men det forundrer meg ikke om det kommer barn nr 4 snart. Noe må hun gjøre for å klare å holde på "pappaen til ungene". Endret 16. mai 2018 av Sjokka
Monky Skrevet 17. mai 2018 #7260 Skrevet 17. mai 2018 På 15.5.2018 den 23.43, Xstrella skrev: Mener det var facebook. Alle klikkbeitsa hennes. Jodel er en egen app, og der finnes det en channel med mtm-clickbates 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå