Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Gjest Sjokka
Skrevet

Det som er rett og slett latterlig oppi hele bryllups planleggingen, er hvordan A har tatt det som en selvfølge å få bryllupet vist på TV. Likedan hvordan hun har tatt det som en selvfølge å få sponset mye til bryllupet. Derfor en prisantydning på 1.million kr. (Hvis den prisen i det hele tatt har rot i virkeligheten) Ja de skal ha bryllupet i Italia, og har reservert et lokale som likner et slott, men de blir kun ca 40 personer i dette bryllupet. ( Ref bloggen)

Hun har lagt ut dato for bryllup på bloggen, bilde av lokale, bilder fra brudekjoleprøving, bridemaids bokser m.m. Men ingenting av dette er bekreftet med noe navn, og derfor kan de umulig ha fått noe som helst sponset fram til dags dato. 

Alt er lagt ut på blogg, før hun i det hele tatt har fått bekreftet noe sponsing og TV visning. Kanskje en idé og ha noe av dette sikret, før hun går ut og annonserer sitt eget bryllup på bloggen

Egenkapital har hun nok, men i det hele tatt å bruke den summen på et bryllup, når hun har boliglån på 2 hus, 1 bil til 1 million, kraftig redusert inntekt pr dags dato, 3 unger å fostre opp, for ikke å snakke om pengebruket på stadige ferier (Gran Canaria i januar, og Kypros forrige måned)

Lykke til med videre planlegging ! Det koster å være stormannsgal. Lykken og indre ro derimot, finner du ikke i alt dette. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Sjokka skrev:

Det som er rett og slett latterlig oppi hele bryllups planleggingen, er hvordan A har tatt det som en selvfølge å få bryllupet vist på TV. Likedan hvordan hun har tatt det som en selvfølge å få sponset mye til bryllupet. Derfor en prisantydning på 1.million kr. (Hvis den prisen i det hele tatt har rot i virkeligheten) Ja de skal ha bryllupet i Italia, og har reservert et lokale som likner et slott, men de blir kun ca 40 personer i dette bryllupet. ( Ref bloggen)

Hun har lagt ut dato for bryllup på bloggen, bilde av lokale, bilder fra brudekjoleprøving, bridemaids bokser m.m. Men ingenting av dette er bekreftet med noe navn, og derfor kan de umulig ha fått noe som helst sponset fram til dags dato. 

Alt er lagt ut på blogg, før hun i det hele tatt har fått bekreftet noe sponsing og TV visning. Kanskje en idé og ha noe av dette sikret, før hun går ut og annonserer sitt eget bryllup på bloggen

Egenkapital har hun nok, men i det hele tatt å bruke den summen på et bryllup, når hun har boliglån på 2 hus, 1 bil til 1 million, kraftig redusert inntekt pr dags dato, 3 unger å fostre opp, for ikke å snakke om pengebruket på stadige ferier (Gran Canaria i januar, og Kypros forrige måned)

Lykke til med videre planlegging ! Det koster å være stormannsgal. Lykken og indre ro derimot, finner du ikke i alt dette. 

Hva er det de sier,fint ska det værra sjøl om halve rævva er bar:fnise:tror nok at bakkelandinga her i gården blir knallhard når hverdagen kommer:laugh:

Spoiler

• Liker 9
Skrevet

Dette er ei jente som har fått det hun har pekt på hele livet. Resultatet ser dere selv. Lite sjarmerende.

• Liker 16
Skrevet

Vil tro det bare er et tidsspørsmål før mammaens tid som side2-blogger er over. Med er lesertall som på det jevne ligger på +/- 10.000 er det en dramatisk nedgang, også i 💰 som virker å være drivkraft. 

Mammaen prøvde seg jo på videoblogging; usikker på hvordan det gikk... har iallefall ikke sett flere utgaver av mammaen og kopien (eller inntektskilden), men mulig det har å gjøre med at de ikke har flere like klær eller har vært på Kypros. 

Uansett Anna: enten må du jobbe knallhardt med gode blogginnlegg fra livet som småbarnsmor, eller så ser du kanskje at toget er på vei mot endestasjonen. Lureri, skandaler og reklameoverload er ingen suksessoppskrift. Og du; sjefen for AS Juksoglureri Jan inngår i den dårlige oppskriften - hold ham unna om du vil oppnå suksess og stolthet over det du driver med. 

• Liker 28
Gjest Sjokka
Skrevet (endret)

Anna skrev søndag for 1 uke siden at det ville komme en nye episode hver søndag. Det har hun ikke klart å holde. Som forventet. Hun skrev og at de hadde laget mange episoder fra Kypros, som ville legges ut på YouTube. Ok, hvorfor blir disse episodene ikke lagt ut da?

Hvorfor Anna går ut til lesere og lover nye episoder av serien, er for meg en stor gåte. For en tid tilbake, skrev hun i et innlegg på bloggen, at fra da av skulle hun poste flere daglige innlegg. Hun begynte godt, men innleggene varte ikke mange dagene. 2018 skulle og bli et år med bare bryllups innlegg. Ok, tenker jeg da... Hvor blir innleggene av? Kanskje en idé og stå fram som troverdig, og holde det du lover? Det jeg vil fram til, er at Anna burde ha lært av sine egne feil. Hun har nå flere år med erfaring fra blogging, og burde ha lært såpass at skal hun drive en blogg, så må hun framstå som sympatisk, troverdig og levere gode interessante innlegg. Slutte og vingle fram og tilbake. Stå fram som en stabil blogger.

Meg har hun blokkert fra Instagram og sperret fra å kommentere på Facebook. Sammen med tusenvis av andre. Vinner hun lesere på denne måten? Nei, folk blir provosert, og hun mister all sympati fra leserne, noe som igjen gjør at folk ikke vil klikke seg inn på bloggen. 

Den offisielle Facebook siden MTM er nå kun en reklame side, for Birkenstock og Kari Traa med mer.  Hvorfor heter siden MTM, når den ikke handler om det siden assosierer til?  På denne Facebook-siden blir det lagt ut mange konkurranser, hvor det ikke blir trekt noen vinner i det hele tatt. Konkurranse innleggene blir heller fjernet den dagen de skulle ha trukket en vinner. Er det ok å drive svindel på en side som assosieres til barnets navn? Og tror Anna at lesere ikke får med seg hva de driver med? Hun klarer ikke å lure hele Norge, selv om hun gang på gang går ut og beskytter seg selv i innlegg og videoer på bloggen. Hun framstår heller som meget manipulerende, når hun prøver å bort forklare feks hvorfor hun la teppe i bar overkropp. For det å legge teppe på alle fire, med svai i ryggen og puppene hengende fritt, det handlet ifølge henne om likestilling 😲 Og på toppen av det hele så vil hun ha oss til å tro at Jan plutselig kom inn og tok et bilde. Gud bedre meg, blir helt matt av alle løgnene som kommer ut av den jenta. Og skal hun først lyve, så bør hun være såpass smart å finne på løgner som den vanlige nordmann ikke gjennomskuer. 

Dagen hvor alt dette vil slå tilbake på bloggeren selv, er kommet.... Karma kalles det. 

Endret av Sjokka
Skrevet

Må innrømme at jeg godter meg over at hun ble vraket fra Bloggerne. Det fortjener hun og det var på tide hun fikk sparken. Hun tok det nok litt for gitt at hun skulle være med i neste sesong og bryllupet skulle bli filmet. Hun trodde sikkert hun skulle få brudekjole, blomster, kjole til M osv sponset. :roll:

Hun har snart nådd bunnen. Flere er drittlei og hun har mistet MANGE lesere. Kommer aldri til å klikke meg inn på bloggen igjen. Hun fortjener ikke klikk fra meg. Hun kommer nok til å prøve så lenge hun kan, men hun burde gi seg nå. Det blir bare flaut 🙈 man kan ikke være toppblogger for alltid. Hun har ingenting å falle tilbake på. Ingen utdannelse eller noe. Lykke til med bryllupet 👍

• Liker 27
Gjest BordetErSnudd
Skrevet
5 timer siden, Sjokka skrev:

Anna skrev søndag for 1 uke siden at det ville komme en nye episode hver søndag. Det har hun ikke klart å holde. Som forventet. Hun skrev og at de hadde laget mange episoder fra Kypros, som ville legges ut på YouTube. Ok, Hun framstår heller som meget manipulerende, når hun prøver å bort forklare feks hvorfor hun la teppe i bar overkropp. For det å legge teppe på alle fire, med svai i ryggen og puppene hengende fritt, det handlet ifølge henne om likestilling 😲 Og på toppen av det hele så vil hun ha oss til å tro at Jan plutselig kom inn og tok et bilde. Gud bedre meg, blir helt matt av alle løgnene som kommer ut av den jenta. Og skal hun først lyve, så bør hun være såpass smart å finne på løgner som den vanlige nordmann ikke gjennomskuer. 

Hva tror hun egentlig? At vi kvinner liker å se nakenvideoer av andre kvinner, og å se dem legge teppe mens puppene dingler fritt? Konkurranser hvor det ikke utropes vinnere og shoppic-spam på emailen? Ikke rart hun har sunket som en stein på listene, godt hjulpet av kjæresten sin.

Skrevet (endret)

Nå er Anna i Stavanger, i huset hun prøvde selge/leier ut. Så henne i nabolaget mitt da hun var i ferd med å låse opp ytterdøra. Hadde med seg den hvite Range Roveren og en haug med folk (muligens et kamerateam).

Endret av smartbimbo
  • Liker 4
Skrevet

Lurer på hva hun gjør her egentlig. Huset har stått tomt en god stund nå. Kanskje skal hun prøve og selge det, eller er jeg såpass heldig at får jeg mammaen til nabo??

• Liker 3
Gjest Sjokka
Skrevet
25 minutter siden, smartbimbo skrev:

Nå er Anna i Stavanger, i huset hun prøvde selge/leier ut. Så henne i nabolaget mitt da hun var i ferd med å låse opp ytterdøra. Hadde med seg den hvite Range Roveren og en haug med folk (muligens et kamerateam).

Kanskje det skal bli lagt ut for salg? Kan det ha vært boligmegler,takstmann og fotograf som var med? Var det så mange folk som var med? 

Skrevet
2 timer siden, Sjokka skrev:

Kanskje det skal bli lagt ut for salg? Kan det ha vært boligmegler,takstmann og fotograf som var med? Var det så mange folk som var med? 

Kanskje. Var vel 4-5 stk + Anna. Knust vindu fra innsiden av oppi stua la jeg merke til og ingen skilt på postkassen lenger.

• Liker 1
Gjest Sjokka
Skrevet
11 minutter siden, smartbimbo skrev:

Kanskje. Var vel 4-5 stk + Anna. Knust vindu fra innsiden av oppi stua la jeg merke til og ingen skilt på postkassen lenger.

De har jo nettopp leid ut sokkel leiligheten i Søgne, så flytting tilbake til Stavanger blir det neppe. Så gjenstår det å se om huset i Stavanger blir lagt ut for salg snart. 

Skrevet

I dag har visst mammaen gravd fram et bilde i rein desperasjon.

For det må være en rimelig desperat og lost in space mor som legger ut bikinibilde av seg selv og mindreårig på IG, fra hotellsengen -og med bunnylignende hårsjal. Under dekke av å lengte etter sommeren, og tagg en venn.

Dette er kynisk, hensynsløst, uansvarlig og det er et absolutt lavmål. For en mor..

• Liker 12
Gjest Dorey
Skrevet

Jeg fikk rett og slett hakeslepp av siste bilde på IG. Det er ekkelt å legge ut slikt. #åretsmamma 

Gjest Sjokka
Skrevet
6 minutter siden, Friluftsdame skrev:

I dag har visst mammaen gravd fram et bilde i rein desperasjon.

For det må være en rimelig desperat og lost in space mor som legger ut bikinibilde av seg selv og mindreårig på IG, fra hotellsengen -og med bunnylignende hårsjal. Under dekke av å lengte etter sommeren, og tagg en venn.

Dette er kynisk, hensynsløst, uansvarlig og det er et absolutt lavmål. For en mor..

Og den posisjonen hun sitter i. Det er viktig å få med mesteparten av rumpa. Og det når datteren er med på bildet. Et tidligere bilde på Instagram var tatt bakfra, så Anna fikk vise fram rumpa si mens hun holder datteren i hånden. Hår reisende spør du meg. Det er tydelig hun digger The Kardashians. 

Skrevet
33 minutter siden, Dorey skrev:

Jeg fikk rett og slett hakeslepp av siste bilde på IG. Det er ekkelt å legge ut slikt. #åretsmamma 

Enig. Herregud, hun er virkelig desperat. 😱Seriøst, gi deg nå Anna 

• Liker 9
Skrevet

Noen bør tagge barnevernet hvis de er på Instagram.... 

• Liker 16
Skrevet

Vet ikke hva jeg skal si... huff 

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenkte dere overdrev og var fast bestemt på å se noe negativt uansett. Så måtte jeg inn på Instagram og fikk et lite sjokk. Du spiller ikke på sex mens du ordner håret til ungene din. Det gjør man bare ikke noensinne og uansett.

• Liker 26
Skrevet

Ekkelt bilde. Noterer meg også at hun har alkohol- og tobakkareklame på IG-kontoen.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...