Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett teaseren på instagram. Drama før bryllupet. Hun vet verken opp eller ned den jenta. (Bloggerene)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Panda90 skrev:

Da har Anna atter igjen slettet konkurranseinnlegget hun la ut forrige søndag, som skulle trekkes idag. Dumme meg tok ikke screenshot, men sist jeg sjekket(for 4 dager siden) var det over 3000 kommentarer. Bare falske konkurranser, og folk går fem på, gang etter gang. 

Er det lov å bygge opp en konkurranse for så bare å slette den? Fins det ikke regler for slikt? :hakeslepp:

• Liker 12
Skrevet
58 minutter siden, Cavatina said:

Er det lov å bygge opp en konkurranse for så bare å slette den? Fins det ikke regler for slikt? :hakeslepp:

Jeg har inntrykk av at de har holdt på slik lenge nå, og at FT er godt orientert om situasjonen.

Det er ganske utrolig at det bare får fortsette.

• Liker 15
Gjest Sjokka
Skrevet
På 1.4.2018 den 20.09, Panda90 skrev:

Da har Anna atter igjen slettet konkurranseinnlegget hun la ut forrige søndag, som skulle trekkes idag. Dumme meg tok ikke screenshot, men sist jeg sjekket(for 4 dager siden) var det over 3000 kommentarer. Bare falske konkurranser, og folk går fem på, gang etter gang. 

Jeg tok screenshot 😉 

Hva er greia med all Kari Traa annonseringen på FB? Annonse på annonse. 

Gjest Sjokka
Skrevet
På 1.4.2018 den 23.01, Xstrella skrev:

Har sett teaseren på instagram. Drama før bryllupet. Hun vet verken opp eller ned den jenta. (Bloggerene)

Hva er det hun har lagt ut på insta? Ble nysgjerrig nå, og kan ikke se hva hun legger ut da hun har blokkert meg.

Skrevet
3 minutter siden, Sjokka skrev:

Jeg tok screenshot 😉 

Hva er greia med all Kari Traa annonseringen på FB? Annonse på annonse. 

Hun ser vel at det er en av greiene MANGE folk vil ha?

Gjest Sjokka
Skrevet
7 minutter siden, J.. skrev:

Hun ser vel at det er en av greiene MANGE folk vil ha?

Ja, men hvem annonserer hun for? 

Skrevet
Akkurat nå, Sjokka skrev:

Ja, men hvem annonserer hun for? 

Ingen?

All reklame/konkurranse hun kjører på FB er ren svindel.

Det finnes ingen samarbeid,premier eller reelle konkurranser,bare ett ønske om klikk.

• Liker 6
Gjest Sjokka
Skrevet
3 minutter siden, J.. skrev:

Ingen?

All reklame/konkurranse hun kjører på FB er ren svindel.

Det finnes ingen samarbeid,premier eller reelle konkurranser,bare ett ønske om klikk.

Ok, da var det som jeg trodde. Da fortsetter jeg med screenshot på disse "annonsene"

Skrevet
Akkurat nå, Sjokka skrev:

Ok, da var det som jeg trodde. Da fortsetter jeg med screenshot på disse "annonsene"

Jepp..

Har fortsatt ikke kommet noen vei med å rapportere svindleriet hennes men..

• Liker 3
Skrevet
18 minutter siden, Sjokka skrev:

Hva er det hun har lagt ut på insta? Ble nysgjerrig nå, og kan ikke se hva hun legger ut da hun har blokkert meg.

Er på tv2. Så det her på instagram. Jan avlyste eller utsatte bryllupet pga hennes usikre følelser. Etter at hun trakk seg i Skal vi danse.

Gjest Sjokka
Skrevet
3 minutter siden, Xstrella skrev:

Er på tv2. Så det her på instagram. Jan avlyste eller utsatte bryllupet pga hennes usikre følelser. Etter at hun trakk seg i Skal vi danse.

Ok. Gammelt nytt da ☺ Trodde hun hadde lagt ut enda en gang spekulasjonerom avlyst bryllup.

I reklamen på bloggerne viser de anna som prater med samboeren om de har flyttet hjem igjen etter hun har trakk seg fra skal vi danse, avlyst bryllup med mer.... "Hva skjer liksom" Bare i den reklamen fremstår hun som veldig lite sympatisk. Rett og slett ufordragelig spør du meg.

Skrevet

Har noen prøvd å gå til NRK, VG eller noen andre aviser om det med svindlinga? Om media plukker det opp pleier folk å få konsekvenser for slike ting.

• Liker 8
Skrevet
22 minutter siden, AneKS skrev:

Har noen prøvd å gå til NRK, VG eller noen andre aviser om det med svindlinga? Om media plukker det opp pleier folk å få konsekvenser for slike ting.

Mulig jeg er helt på viddene her, men jeg har fortstått det slik at dette ikke er konkurranser som Anna selv har, men reklame for konkurranser og "deling" av disse. Og at vinnere blir trukket i selve hovedkonkurransen.. Feks det clinique gavesettet, der lenker hun til hovedkonkurransen, det er ikke en konnkuranse som foregår på hennes blogg. Hun har jo hatt egne også selvføgelig, men i mange tilfeller er hun bare et mellomledd

Skrevet
1 time siden, Bustefisk skrev:

Mulig jeg er helt på viddene her, men jeg har fortstått det slik at dette ikke er konkurranser som Anna selv har, men reklame for konkurranser og "deling" av disse. Og at vinnere blir trukket i selve hovedkonkurransen.. Feks det clinique gavesettet, der lenker hun til hovedkonkurransen, det er ikke en konnkuranse som foregår på hennes blogg. Hun har jo hatt egne også selvføgelig, men i mange tilfeller er hun bare et mellomledd

Det er jo konkurranser hun selv “har” men som de sletter når en vinner skulle bli trukket. Altså tviler jeg veldig sterkt på at bedrifter ber henne holde falske konkurranser, slik at de slipper å gi ut premier

• Liker 11
Skrevet
19 minutter siden, AneKS skrev:

Det er jo konkurranser hun selv “har” men som de sletter når en vinner skulle bli trukket. Altså tviler jeg veldig sterkt på at bedrifter ber henne holde falske konkurranser, slik at de slipper å gi ut premier

Jeg vet hun også har konkurranser der hun ber om kommentarer i sitt eget felt, på IG osv. Men mange av konkurransene hun fronter er bare reklame for selve konkurransen. "Trykk her for å komme til konkurransen". Mye mulig hun svindler på sine egne konkurranser der det er hun som skal trekke vinner, det vet jeg lite om. Har bare registrert at hun ofte bare reklamerer for konkurranser. 

(Nå har forresten også MTM laget video til Kristin og Dennis)

• Liker 1
Skrevet

Uenig i noen av tinga hun sier i videoen om kristin vs Isabel. Men her synes jeg jammen meg at av de 3, er hun den mest saklige. Aldri trodd at jeg skulle tenke det om Anna

• Liker 4
Skrevet
56 minutter siden, AneKS skrev:

Uenig i noen av tinga hun sier i videoen om kristin vs Isabel. Men her synes jeg jammen meg at av de 3, er hun den mest saklige. Aldri trodd at jeg skulle tenke det om Anna

Ja, faktisk.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Bustefisk skrev:

Konkurransene som er falske er det Anna og Jan som selv står for. "LIK mammatilmichelle og skriv JA i kommentarfelt for å vinne" "LIK Inspire Norge og skriv JA i kommentarfelt for å vinne". Dette er helt andre konkurranser enn der en må trykke seg inn via link for å vinne. Konkurransene som er falske får ofte 3-6000 kommentarer, og Anna og Jan drar inn nye følgere til siden sin.dagen konkurransen skal trekkes på, sletter de selve innlegget, eller bare rett og slett unnlater å trekke vinner. For hvem gidder egentlig å se gjennom 6945 kommentarer for å se om det er trukket vinner? Bare vi crazy forumgirls.. Dette har de holdt på med i 6-7 mnd nå. FT er kontaktet en rekke ganger, men tilsynelatende blir ingenting tatt tak i, da Anna og Jan fortsetter som før. Etter de begynte med å slette konkurranseinnleggene er det viktig å ta screenshot å sende til FT, ellers har en ingen bevis. 

• Liker 10
Skrevet

Bra Anna! :mynona: Likte videoen hennes. Saklig, og reflektert :) 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...