Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
5 minutter siden, Miranda16 skrev:

Er det bare meg eller er hun ikke å finne verken på blogg.no eller blogglisten.no?

Hun har valgt å skjule bloggen fra blogglisten,for 3 gang.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, J.. skrev:

Hvorfor?

Skrevet
10 minutter siden, Miranda16 skrev:

Er det bare meg eller er hun ikke å finne verken på blogg.no eller blogglisten.no?

4 minutter siden, J.. skrev:

Selv om hun har valgt å skjule bloggen fra Blogglisten kan man likevel se lesertallene på denne direktelinken:

http://blogglisten.no/blogg/mammatilmichelle.blogg.no//

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Miranda16 skrev:

Men hvorfor skjule, når det er levebrødet sitt?

"Det får du spørre Anna om."

Fikk jeg beskjed om,når jeg spurte Blogg.no hvor hun hadde blitt av.. 🙄

• Liker 15
Skrevet
1 minutt siden, J.. skrev:

"Det får du spørre Anna om."

Fikk jeg beskjed om,når jeg spurte Blogg.no hvor hun hadde blitt av.. 🙄

Jøss, lyser det bare ikke seriøsitet og service når man spør en bedrift som tjener flere millioner i året et spørsmål om deres platform..... Og jeg som trodde bloggere og blogging var noe useriøse tullegreier, my oh my... 

• Liker 21
Skrevet
Akkurat nå, Miranda16 skrev:

Aner ikke. Kanskje bloggen ikke gir like mye inntekter lenger. Hun har vel skrevet at mange ikke vil samarbeide med henne lenger (reklameinntekter) og over her skrives det jo at hun selger unna blant annet møbler. Så mulig hun ikke tjener like mye på bloggen som før. At hun skjuler den kan også godt være at hun ikke takler å se at den ligger et stykke ned på listen hver eneste dag. Før lå hun jo på 1.plass stort sett hele tiden. Anna var jo Norges største blogger lenge, men det virker som den tiden er over.

• Liker 16
Skrevet
17 minutter siden, Miranda16 skrev:

Fordi at hun ikke takler at andre har høyere lesertall enn henne.

• Liker 9
Skrevet
41 minutter siden, BeverTramp skrev:

Fordi at hun ikke takler at andre har høyere lesertall enn henne.

Det tror jeg også :tommel:

Skrevet

Enten det, eller så planlegger hun comeback nå snart. "Gjemme" seg litt så folk som vi gjør her lurer på hvor hun er blitt av. Så kan hun plutselig komme tilbake med en stor nyhet som er helt fantastisk så vips masse lesere igjen. 

Det er veldig lite i den bedriften som ikke er nøye planlagt.

• Liker 12
Gjest Avocado
Skrevet
5 minutter siden, Ellatin skrev:

Enten det, eller så planlegger hun comeback nå snart. "Gjemme" seg litt så folk som vi gjør her lurer på hvor hun er blitt av. Så kan hun plutselig komme tilbake med en stor nyhet som er helt fantastisk så vips masse lesere igjen. 

Det er veldig lite i den bedriften som ikke er nøye planlagt.

Rart at hun har valgt å skjule seg fra blogglisten uansett syns jeg. Hun må jo tape massevis av klikk, og hun er vel en av de bloggerne som faktisk tjener penger per klikk. Hun har da to digre huslån... Men siden hun traff Jan så har bloggen gått nedover. Nå er det bare reklame for shoppic og masse konkurranser. Hun hadde verdens beste utgangspunkt og valgte å kaste det i søpla med toppløs gulvlegging og shoppic-spam.

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for spekulasjoner og persondebatt.

Papirfly, mod.

Endret av Papirfly
Gjest Fridakahlo
Skrevet

Skriver ferdig ny bok: “Påkledd - mitt liv da jeg la ned bloggen i 5 minutter”.

Gjest orfeus
Skrevet

Håper hun legger ned bloggen og tar seg vanlig jobb. Det hadde vært bra for dem alle sammen.

Føyer til her at det med dette menes alle bloggere. Et faktum jeg tviler på kan karakteriseres som spekulasjon eller persondebatt.

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Papirfly, mod.

• Liker 1
Skrevet

Unnskyld meg, men hvem skriver på en av Norges største blogger, at hun og samboeren trenger avstand fra de to yngste barna sine!? For en stygg ting å si... Jeg hadde ikke klart å reise fra noen av barna mine slik. 

• Liker 31
Gjest Varma
Skrevet
15 timer siden, tweet skrev:

Unnskyld meg, men hvem skriver på en av Norges største blogger, at hun og samboeren trenger avstand fra de to yngste barna sine!? For en stygg ting å si... Jeg hadde ikke klart å reise fra noen av barna mine slik. 

Alle drøye bloggere? Som AB, Villa Paprika og MTM.

Skrevet
31 minutter siden, Varma skrev:

Alle drøye bloggere? Som AB, Villa Paprika og MTM.

Leser ikke noen av de, men forundrer meg ikke. Første gang i år jeg var innom Annas blogg, og det der var det første jeg leste.. 

• Liker 2
Skrevet

Da har Anna atter igjen slettet konkurranseinnlegget hun la ut forrige søndag, som skulle trekkes idag. Dumme meg tok ikke screenshot, men sist jeg sjekket(for 4 dager siden) var det over 3000 kommentarer. Bare falske konkurranser, og folk går fem på, gang etter gang. 

• Liker 24
Skrevet
På 27.3.2018 den 19.59, orfeus skrev:

Håper hun legger ned bloggen og tar seg vanlig jobb. Det hadde vært bra for dem alle sammen.

Føyer til her at det med dette menes alle bloggere. Et faktum jeg tviler på kan karakteriseres som spekulasjon eller persondebatt.

:Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...