J.. Skrevet 27. mars 2018 #6621 Skrevet 27. mars 2018 5 minutter siden, Miranda16 skrev: Er det bare meg eller er hun ikke å finne verken på blogg.no eller blogglisten.no? Hun har valgt å skjule bloggen fra blogglisten,for 3 gang. 2
Miranda16 Skrevet 27. mars 2018 #6622 Skrevet 27. mars 2018 1 minutt siden, J.. skrev: Hun har valgt å skjule bloggen fra blogglisten,for 3 gang. Hvorfor?
Diamant Skrevet 27. mars 2018 #6623 Skrevet 27. mars 2018 10 minutter siden, Miranda16 skrev: Er det bare meg eller er hun ikke å finne verken på blogg.no eller blogglisten.no? 4 minutter siden, J.. skrev: Hun har valgt å skjule bloggen fra blogglisten,for 3 gang. Selv om hun har valgt å skjule bloggen fra Blogglisten kan man likevel se lesertallene på denne direktelinken: http://blogglisten.no/blogg/mammatilmichelle.blogg.no// 1
Miranda16 Skrevet 27. mars 2018 #6624 Skrevet 27. mars 2018 2 minutter siden, Diamant skrev: Selv om hun har valgt å skjule bloggen fra Blogglisten kan man likevel se lesertallene på denne direktelinken: http://blogglisten.no/blogg/mammatilmichelle.blogg.no// Men hvorfor skjule, når det er levebrødet sitt? 2
J.. Skrevet 27. mars 2018 #6625 Skrevet 27. mars 2018 7 minutter siden, Miranda16 skrev: Men hvorfor skjule, når det er levebrødet sitt? "Det får du spørre Anna om." Fikk jeg beskjed om,når jeg spurte Blogg.no hvor hun hadde blitt av.. 🙄 15
Stjernekikkeren Skrevet 27. mars 2018 #6626 Skrevet 27. mars 2018 1 minutt siden, J.. skrev: "Det får du spørre Anna om." Fikk jeg beskjed om,når jeg spurte Blogg.no hvor hun hadde blitt av.. 🙄 Jøss, lyser det bare ikke seriøsitet og service når man spør en bedrift som tjener flere millioner i året et spørsmål om deres platform..... Og jeg som trodde bloggere og blogging var noe useriøse tullegreier, my oh my... 21
Diamant Skrevet 27. mars 2018 #6627 Skrevet 27. mars 2018 Akkurat nå, Miranda16 skrev: Men hvorfor skjule, når det er levebrødet sitt? Aner ikke. Kanskje bloggen ikke gir like mye inntekter lenger. Hun har vel skrevet at mange ikke vil samarbeide med henne lenger (reklameinntekter) og over her skrives det jo at hun selger unna blant annet møbler. Så mulig hun ikke tjener like mye på bloggen som før. At hun skjuler den kan også godt være at hun ikke takler å se at den ligger et stykke ned på listen hver eneste dag. Før lå hun jo på 1.plass stort sett hele tiden. Anna var jo Norges største blogger lenge, men det virker som den tiden er over. 16
BeverTramp Skrevet 27. mars 2018 #6628 Skrevet 27. mars 2018 17 minutter siden, Miranda16 skrev: Men hvorfor skjule, når det er levebrødet sitt? Fordi at hun ikke takler at andre har høyere lesertall enn henne. 9
Diamant Skrevet 27. mars 2018 #6629 Skrevet 27. mars 2018 41 minutter siden, BeverTramp skrev: Fordi at hun ikke takler at andre har høyere lesertall enn henne. Det tror jeg også
Ellatin Skrevet 27. mars 2018 #6630 Skrevet 27. mars 2018 Enten det, eller så planlegger hun comeback nå snart. "Gjemme" seg litt så folk som vi gjør her lurer på hvor hun er blitt av. Så kan hun plutselig komme tilbake med en stor nyhet som er helt fantastisk så vips masse lesere igjen. Det er veldig lite i den bedriften som ikke er nøye planlagt. 12
Gjest Avocado Skrevet 27. mars 2018 #6631 Skrevet 27. mars 2018 5 minutter siden, Ellatin skrev: Enten det, eller så planlegger hun comeback nå snart. "Gjemme" seg litt så folk som vi gjør her lurer på hvor hun er blitt av. Så kan hun plutselig komme tilbake med en stor nyhet som er helt fantastisk så vips masse lesere igjen. Det er veldig lite i den bedriften som ikke er nøye planlagt. Rart at hun har valgt å skjule seg fra blogglisten uansett syns jeg. Hun må jo tape massevis av klikk, og hun er vel en av de bloggerne som faktisk tjener penger per klikk. Hun har da to digre huslån... Men siden hun traff Jan så har bloggen gått nedover. Nå er det bare reklame for shoppic og masse konkurranser. Hun hadde verdens beste utgangspunkt og valgte å kaste det i søpla med toppløs gulvlegging og shoppic-spam.
Papirfly Skrevet 27. mars 2018 #6632 Skrevet 27. mars 2018 (endret) Tråden er ryddet for spekulasjoner og persondebatt. Papirfly, mod. Endret 27. mars 2018 av Papirfly
Gjest Fridakahlo Skrevet 27. mars 2018 #6633 Skrevet 27. mars 2018 Skriver ferdig ny bok: “Påkledd - mitt liv da jeg la ned bloggen i 5 minutter”.
Gjest orfeus Skrevet 27. mars 2018 #6634 Skrevet 27. mars 2018 Håper hun legger ned bloggen og tar seg vanlig jobb. Det hadde vært bra for dem alle sammen. Føyer til her at det med dette menes alle bloggere. Et faktum jeg tviler på kan karakteriseres som spekulasjon eller persondebatt.
Papirfly Skrevet 29. mars 2018 #6635 Skrevet 29. mars 2018 Tråden er ryddet for persondebatt. Papirfly, mod. 1
tweet Skrevet 1. april 2018 #6636 Skrevet 1. april 2018 Unnskyld meg, men hvem skriver på en av Norges største blogger, at hun og samboeren trenger avstand fra de to yngste barna sine!? For en stygg ting å si... Jeg hadde ikke klart å reise fra noen av barna mine slik. 31
Gjest Varma Skrevet 1. april 2018 #6637 Skrevet 1. april 2018 15 timer siden, tweet skrev: Unnskyld meg, men hvem skriver på en av Norges største blogger, at hun og samboeren trenger avstand fra de to yngste barna sine!? For en stygg ting å si... Jeg hadde ikke klart å reise fra noen av barna mine slik. Alle drøye bloggere? Som AB, Villa Paprika og MTM.
tweet Skrevet 1. april 2018 #6638 Skrevet 1. april 2018 31 minutter siden, Varma skrev: Alle drøye bloggere? Som AB, Villa Paprika og MTM. Leser ikke noen av de, men forundrer meg ikke. Første gang i år jeg var innom Annas blogg, og det der var det første jeg leste.. 2
Panda90 Skrevet 1. april 2018 #6639 Skrevet 1. april 2018 Da har Anna atter igjen slettet konkurranseinnlegget hun la ut forrige søndag, som skulle trekkes idag. Dumme meg tok ikke screenshot, men sist jeg sjekket(for 4 dager siden) var det over 3000 kommentarer. Bare falske konkurranser, og folk går fem på, gang etter gang. 24
Gjest Asti Skrevet 1. april 2018 #6640 Skrevet 1. april 2018 På 27.3.2018 den 19.59, orfeus skrev: Håper hun legger ned bloggen og tar seg vanlig jobb. Det hadde vært bra for dem alle sammen. Føyer til her at det med dette menes alle bloggere. Et faktum jeg tviler på kan karakteriseres som spekulasjon eller persondebatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå