Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Gjest pelikanen
Akkurat nå, AneKS skrev:

Forresten så vil jeg også si at bloggomtoppbloggere ikke kopierer alt som står her inne. De har skrevet om flere ting som ikke har vert nevnt her. De leser seg også opp på lover og regler, det er ganske tydelig. Jeg opplever heller at de får tips av folk som har lest her inne, og skjekker opp i det selv, men ender ofte med samme konklusjon

Noen som vet hvem som driver den bloggen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, pelikanen skrev:

Noen som vet hvem som driver den bloggen? 

De er vel 3 (?) forskjellige damer..

De "signerer" innleggene sine ihvertfall,så man vet hvem som har skrevet hva..

Endret av J..
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen
12 minutter siden, J.. skrev:

De er vel 3 (?) forskjellige damer..

De "signerer" innleggene sine ihvertfall,så man vet hvem som har skrevet hva..

Er vel uvanlig å være anonym? Har ikke sett bilder av de. Syns det er en flott blogg og fortjener å komme opp på listen. De er kanskje ikke intr?  For da er de vel ikke anonym lengre? Aner ikke. Bare lurer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, pelikanen skrev:

Er vel uvanlig å være anonym? Har ikke sett bilder av de. Syns det er en flott blogg og fortjener å komme opp på listen. De er kanskje ikke intr?  For da er de vel ikke anonym lengre? Aner ikke. Bare lurer

De blogger ikke på blogg.no-domene,så de kommer ikke opp på den lista uansett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Masuka skrev:

Akkurat.

Det var ihvertfall bror som skrev innlegget, det ble bekreftet i et innlegg hos bloggomtoppbloggere i sommer.

Datahjelperne har delt innlegget deres om Inspire også. Så glad at dette kommer frem i lyset!

IMG_2807.PNG

Trodde faktisk Jan selv skulle gå rett i strupen på alle der inne,men han (de..) er taus som en østers gitt.

A sitter vel å klamprer sammen ett "jeg er sint og føler meg mobbet" - innlegg som postes kl 23.00 eller 00.00..

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Varma skrev:

Tilbake med full av eksponering av mindrårige på instagram. Ser ikke ut som at det hjelper stort..så

mange følgere,så lite likes. 

De er jo grunnen til inntekten hennes,og det er snart jul..

Bare å smøre på da!

Jeg er blokka på IG så får ikke sett noe..

Endret av J..
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, J.. skrev:

De err jo grunne til inntekten hennes,og det er snart jul..

Bare å smøre på da!

Jeg er blokka på IG så får ikke sett noe..

Ja, det er er helt forkastelig, moral og etikk ut vinduet for å tjene millioner i året. 

Endret av Varma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, J.. skrev:

Trodde faktisk Jan selv skulle gå rett i strupen på alle der inne,men han (de..) er taus som en østers gitt.

A sitter vel å klamprer sammen ett "jeg er sint og føler meg mobbet" - innlegg som postes kl 23.00 eller 00.00..

Kanskje han ikke har fått det med seg enda?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Diamant skrev:

Kanskje han ikke har fått det med seg enda?

Må være der det ligger..

Eller så må han svare i samråd med A,farlig om en av de skal snakke for seg selv..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, J.. skrev:

Tja, på en èn side er de jo kjent for å holde en lav profil mens det stormer rundt de, for så å late som ingenting når stormen har lagt seg. 

På den andre siden kan det tolkes som at han vèt det ikke er noe å forsvare, og at det han/de holder på med er svindel.

Innlegget er ganske ferskt, vi får vente å se!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Masuka skrev:

Tja, på en èn side er de jo kjent for å holde en lav profil mens det stormer rundt de, for så å late som ingenting når stormen har lagt seg. 

På den andre siden kan det tolkes som at han vèt det ikke er noe å forsvare, og at det han/de holder på med er svindel.

Innlegget er ganske ferskt, vi får vente å se!

Jepp!

Venter i spenning,faktisk..

For som du sier,det er enten eller........

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan og Anna er i full gang med å dele nye linker på Inspire i dette øyeblikk.. bare å rapportere innleggene etterhvert som de legges ut

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Tonio skrev:

http://blogglisten.no/ og blogg.no sin toppliste er IKKE det samme! :)

Ser de er på 29. plass.

Jeg er fullstendig klar over det,men antok at vedkommende som spurte mente blogg.no listen,derfor svarte jeg som jeg gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, foreveralone skrev:

Skuffende hvor få av "SoMe-ekspertene" som vil kommentere på stort og smått 

Enig!...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, foreveralone skrev:

Skuffende hvor få av "SoMe-ekspertene" som vil kommentere på stort og smått 

9 minutter siden, J.. skrev:

Enig!...

Det virker som det er stille i gruppa der nå, hun som har skrevet innlegget under har ikke fått noen svar i det hele tatt på spørsmålet sitt...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Panda90 skrev:

En liten rettelse i den posten. Om posteren ser dette. Hun tjener ikke 0,5 øre pr. Klikk, men 5 øre :)

det ee jo enormt lite? 10 personer blir 5 kr. 100 personer 50, 1000 personer 500 kr? er det seriøst over 1000 pwrsoner som klikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, nyjenta skrev:

det ee jo enormt lite? 10 personer blir 5 kr. 100 personer 50, 1000 personer 500 kr? er det seriøst over 1000 pwrsoner som klikker?

Anna har vel i gjennomsnitt sist uke ca 60000 klikk pr dag på bloggen. 60000*0,05=3000 kr på klikk. På 1 uke gir dette 21000kr bare på klikk. De dagene det er konkurranser øker gjerne klikkene med 5000.. så ja. Hun tjener ekstremt mye bare på klikk.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...