Xstrella Skrevet 26. oktober 2017 #5321 Skrevet 26. oktober 2017 4 minutter siden, missmcbeal skrev: Hun trenger vel ikke sponsing til å fjerne silikonen og samtidig løfte brystene. Det har hun nok fint råd til selv. Vil ikke kalle dette reklame akkurat, det hun ønsker er å fremstå som et bra forbilde for leserene sine fordi hun nå fremstår som ærlig med planene sine. Hun prøver nok desperat å endre på imaget sitt. Uansett kunne hun gjort det uten å skrive om det. Hva er det ikke leserene vet. Hun har 3 barn som vokser opp. Var min mor blogger hadde jeg langskjems om hun brettet ut livet sitt og vårt slik. Det er ikke greit å dele alt i media kun for penger. Ingen trenger å vite alt hva de foretar seg og media må slutte å lage nyheter om dem. 12
missmcbeal Skrevet 26. oktober 2017 #5322 Skrevet 26. oktober 2017 Akkurat nå, halvehimmelen skrev: Dette er absolutt ikke mitt inntrykk i det hele tatt. Synes hun virker til å fortsette å spille på merkevaren hun har bygd opp og ikke vil la noe påvirke hvordan hun oppfører seg. Håper selvfølgelig Anna motbeviser meg, men utifra innleggene eter pausen tror jeg ikke det. Ja altså, jeg synest ikke at hun fremstår som noe godt forbilde fordi hun er ærlig om det. For meg virker det kanskje hun prøver å rette på imaget sitt, og dysse ned de siste ukers hendelser ved å flytte fokus. 2
missmcbeal Skrevet 26. oktober 2017 #5323 Skrevet 26. oktober 2017 1 minutt siden, Xstrella skrev: Uansett kunne hun gjort det uten å skrive om det. Hva er det ikke leserene vet. Hun har 3 barn som vokser opp. Var min mor blogger hadde jeg langskjems om hun brettet ut livet sitt og vårt slik. Det er ikke greit å dele alt i media kun for penger. Ingen trenger å vite alt hva de foretar seg og media må slutte å lage nyheter om dem. Det er jeg enig i, men det betyr ikke at man behøver å spekulere i sponsing og diverse før man faktisk kan bevise det. Hun gjør mye kritikkverdig, men det betyr ikke at man trenger å slenge usaklige spekulasjoner. Som sagt så skriver nok media det folk klikker på, det er trist og sant. Det er ikke media sin feil at folk velger å klikke på det, det er dumt å skylde på media. Det beste man som sagt kan gjøre selv er å ikke bidra til at media får flere klikk, f.eks. ved å linke til lenker her om det media skriver eller ved å kommentere "Hvorfor gidder dere å skrive om dette, har dere ikke bedre ting å skrive om"? i diverse kommentarfelt på Facebook og liknende. Selv om jeg forstår frustrasjonen, så hjelper det ikke, det bare virker mot sin hensikt, at sakene får enda mer oppmerksomhet. 1
Ellam Skrevet 26. oktober 2017 #5324 Skrevet 26. oktober 2017 (endret) Litt avsporing. Kikket i gamle fotoalbum sammen med ungene, og de ble faktisk sinte over 1 (!) bilde av de som var tatt som babyer der de er uten klær. Kunne såvidt se de edlere deler, men dette er altså 1 stk bilde hjemme i vårt private album, der de er 1 mnd gamle. Var heller ikke spesielt fornøyde med bilder hvor de springer rundt i bleier, spiser grøt (med grøt rundt munnen), og ammebilder (uten at puppen syns). Skulle blitt litt av et oppstyr hvis det lå på hundrevis av bilder av de ute på nettet i alle slags situasjoner😲 Endret 26. oktober 2017 av Ellam Skrivefeil 27
maomao Skrevet 26. oktober 2017 #5325 Skrevet 26. oktober 2017 2 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev: helt enig. Blir helt matt jeg. Hun kan jo for alt selv, men hun eier ikke selvinnsikt. Alle disse "stormene" har hun selv skapt. Hver bidige en av dem. Og et par av dem har handlet om nakenhet og drøye bilder. Så tar hun en pause... første dag tilbake så gjør hun samme "feil" om igjen! Tenk om hun kunne blogget slik hun gjorde før? Med innlegg om barneklær, DIY, osv. I stedet for det det har blitt til... 4
maomao Skrevet 26. oktober 2017 #5326 Skrevet 26. oktober 2017 En 9 min lang video på bloggen? Noen som har sett den og kan gi et kort sammendrag? Regner ikke med at det er noe legge seg flat - skjerpe seg - selvinnsikt greier akkurat...
vaniljebolle Skrevet 26. oktober 2017 #5327 Skrevet 26. oktober 2017 2 minutes ago, maomao said: Tenk om hun kunne blogget slik hun gjorde før? Med innlegg om barneklær, DIY, osv. I stedet for det det har blitt til... Da hadde hun neppe ligget på førsteplassen på blogglisten, og det er tydeligvis mest DET som betyr mest for henne, ikke å skrive en blogg med bra innhold. Hun er god på å lokke oss inn med overkriftene sine med å vekke nyskjerrighet. Men jeg har selv sluttet å gå inn på bloggen hennes fordi jeg ikke ønsker å gi henne mer klikk, men må innrømme at jeg fortsatt blir nyskjerrig på hva innlegget handler om når jeg leser overkriftene. Vet bare at når jeg gikk inn der tidligere så følte jeg meg lurt, fordi innlegget i seg selv bare var intetsigende pjatt, og jeg irriterte meg over det dårlige språket hennes. Synd at hun som skriver så utrolig dårlig stadig tar førsteplassen.. men det sier vel mest om oss lesere... hun engasjerer ja, men mest av alt tror jeg hun irriterer (MEG ihvertfall) 3
Gjest Skribent Skrevet 26. oktober 2017 #5328 Skrevet 26. oktober 2017 (endret) 1 time siden, Ellam skrev: Litt avsporing. Kikket i gamle fotoalbum sammen med ungene, og de ble faktisk sinte over 1 (!) bilde av de som var tatt som babyer der de er uten klær. Kunne såvidt se de edlere deler, men dette er altså 1 stk bilde hjemme i vårt private album, der de er 1 mnd gamle. Var heller ikke spesielt fornøyde med bilder hvor de springer rundt i bleier, spiser grøt (med grøt rundt munnen), og ammebilder (uten at puppen syns). Skulle blitt litt av et oppstyr hvis det lå på hundrevis av bilder av de ute på nettet i alle slags situasjoner😲 Jeg er enig i selve poenget ditt, som er at den slags private fotoalbum-bilder ikke har noe på nettet å gjøre - men jeg begynner å lure på hvor selvhøytidelige og forfengelige dagens unge er blitt hvis selv private album ikke kan ha helt normale minner i seg... Hvor ille er ikke fokuset på «image» blitt da, hvis alle bilder må være tatt med tanke på hvordan man fremstår? Her i huset synes ungdommen heldigvis det bare er gøy med gamle album, så lenge det ikke havner på nett selvsagt. Normale familier med normalt utseende og normale aktiviteter er ikke bra nok lenger, alt må være med filter og «internett approved»? Stakkars oppvoksende generasjon når det vanlige livet ikke er bra nok Og stakkars unger som i tillegg har sitt eget kaotiske liv dokumentert i detalj. Måtte det komme enda klarere advarsler og strengere lovverk på plass om dette, jo før jo heller. Endret 26. oktober 2017 av Skribent Typo
maomao Skrevet 26. oktober 2017 #5329 Skrevet 26. oktober 2017 1 time siden, vaniljebolle skrev: Da hadde hun neppe ligget på førsteplassen på blogglisten, og det er tydeligvis mest DET som betyr mest for henne, ikke å skrive en blogg med bra innhold. Hun er god på å lokke oss inn med overkriftene sine med å vekke nyskjerrighet. Men jeg har selv sluttet å gå inn på bloggen hennes fordi jeg ikke ønsker å gi henne mer klikk, men må innrømme at jeg fortsatt blir nyskjerrig på hva innlegget handler om når jeg leser overkriftene. Vet bare at når jeg gikk inn der tidligere så følte jeg meg lurt, fordi innlegget i seg selv bare var intetsigende pjatt, og jeg irriterte meg over det dårlige språket hennes. Synd at hun som skriver så utrolig dårlig stadig tar førsteplassen.. men det sier vel mest om oss lesere... hun engasjerer ja, men mest av alt tror jeg hun irriterer (MEG ihvertfall) Hun lå høyt oppe før hun starta med dette naken-drama greiene, men klart det gjorde at hun tok enda mer av. Trist i grunn. Alltid hatt er hjerte for Anna, men hun må også forstå at det har gått for langt. 1
Gjest TomineB Skrevet 26. oktober 2017 #5330 Skrevet 26. oktober 2017 Da har har Anna og Jan innrømmet at de eier Ispire Norge og har forandret på konkurransene siden det nok var ulovlig😒
Mynona Skrevet 26. oktober 2017 #5331 Skrevet 26. oktober 2017 Tråden er ryddet for persondebatt. Mynona, mod.
ingeniørfrue Skrevet 26. oktober 2017 #5332 Skrevet 26. oktober 2017 1 time siden, TomineB skrev: Da har har Anna og Jan innrømmet at de eier Ispire Norge og har forandret på konkurransene siden det nok var ulovlig😒 Og bra er det. Jeg rapporterte det i går. 29
Gjest TomineB Skrevet 26. oktober 2017 #5333 Skrevet 26. oktober 2017 Akkurat nå, ingeniørfrue skrev: Og bra er det. Jeg rapporterte det i går. Hurra
Aubree Skrevet 26. oktober 2017 #5334 Skrevet 26. oktober 2017 2 timer siden, TomineB skrev: Da har har Anna og Jan innrømmet at de eier Ispire Norge og har forandret på konkurransene siden det nok var ulovlig😒 Kom ikke som noe sjokk, i og med alt som ble delt ut gratis på inspire norge sin facebook side var sammen med anna 4
marthes Skrevet 26. oktober 2017 #5335 Skrevet 26. oktober 2017 Bootz, er det en «egen» nettbutikk eller er det den som er «mange» butikker? Går jo reklame på den hele tiden ser jeg på inspire siden. Hvem eier den? Hun har ikke fjernet at man må like siden for å vinne, trodde det var ulovlig ihht Facebook? Men folk er jo desperate etter å vinne da... 6
TøffeSnåkus Skrevet 26. oktober 2017 #5336 Skrevet 26. oktober 2017 10 minutter siden, marthes skrev: Bootz, er det en «egen» nettbutikk eller er det den som er «mange» butikker? Går jo reklame på den hele tiden ser jeg på inspire siden. Hvem eier den? Hun har ikke fjernet at man må like siden for å vinne, trodde det var ulovlig ihht Facebook? Men folk er jo desperate etter å vinne da... De kjører Tradedoubler linker, ergo de tjener på salget i andre enden. Kan dra en del penger på det om mange kjøper. Boozt er en stor nettbutikk
Solivagant Skrevet 26. oktober 2017 #5337 Skrevet 26. oktober 2017 14 minutes ago, marthes said: Bootz, er det en «egen» nettbutikk eller er det den som er «mange» butikker? Går jo reklame på den hele tiden ser jeg på inspire siden. Hvem eier den? Hun har ikke fjernet at man må like siden for å vinne, trodde det var ulovlig ihht Facebook? Men folk er jo desperate etter å vinne da... Det er vel å dele som er ulovlig, ikke like, om jeg ikke tar feil. 12
marthes Skrevet 26. oktober 2017 #5338 Skrevet 26. oktober 2017 3 minutter siden, TøffeSnåkus skrev: De kjører Tradedoubler linker, ergo de tjener på salget i andre enden. Kan dra en del penger på det om mange kjøper. Boozt er en stor nettbutikk Betyr det at boozt har ett slags samarbeid med de? Eller hvordan fungerer det? Ønsker ikke å handle der hvis de har ett slags samarbeid med Anna og Jan. 8
Ellam Skrevet 26. oktober 2017 #5339 Skrevet 26. oktober 2017 (endret) 3 timer siden, Skribent skrev: Jeg er enig i selve poenget ditt, som er at den slags private fotoalbum-bilder ikke har noe på nettet å gjøre - men jeg begynner å lure på hvor selvhøytidelige og forfengelige dagens unge er blitt hvis selv private album ikke kan ha helt normale minner i seg... Hvor ille er ikke fokuset på «image» blitt da, hvis alle bilder må være tatt med tanke på hvordan man fremstår? Her i huset synes ungdommen heldigvis det bare er gøy med gamle album, så lenge det ikke havner på nett selvsagt. Normale familier med normalt utseende og normale aktiviteter er ikke bra nok lenger, alt må være med filter og «internett approved»? Stakkars oppvoksende generasjon når det vanlige livet ikke er bra nok Og stakkars unger som i tillegg har sitt eget kaotiske liv dokumentert i detalj. Måtte det komme enda klarere advarsler og strengere lovverk på plass om dette, jo før jo heller. Nå ble ikke bildene revet ut av albumene og ungene sure og sinte på timesvis. Det var også mange bilder der de syntes de var rare og morsomme. De tåler absolutt bilder av seg selv uten filter og i normale familiesituasjonen. Opplever faktisk at de har ganske mye selvironi. Så min opplevelse av dagens ungdom (har også en eldre datter) er at de absolutt ikke er selvhøytidelige og har mye humor og selvironi. Poenget mitt var at de syntes akkurat disse bildene var flaue, og tror de setter pris på at de ikke ligger ute på nettet. Det er stor forskjell, etter min mening, på et ufiltrert bilde av et morratryne og et bilde hvor man ligger å sutter på puppen til mamma, eller springer rundt i bleia. Mulig jeg framstilte deres reaksjoner som verre enn de var. De er 15 og i en flau alder, så ammebildene blir nok ikke rammet inn og satt på gutterommet😅 Så at kompisene ikke kan «Google» fram alle bildene i albumet er de nok veldig glade for. Endret 26. oktober 2017 av Ellam 25
Gjest Onbothsides Skrevet 27. oktober 2017 #5340 Skrevet 27. oktober 2017 16 timer siden, Bambi1995 skrev: Virker som tv2 er sykelig opphengt i hele jenta. De skriver jo om hver eneste lille ting hun gjør, sier eller skriver.... 16 timer siden, smalls skrev: Ja, skjønner virkelig ikke det? 16 timer siden, Bambi1995 skrev: Ikke jeg heller, haha. Jaja, noe må de vel skrive om 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå