maomao Skrevet 11. oktober 2017 #5081 Skrevet 11. oktober 2017 53 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Altså... om videoen. Det var jo de to som lagde videoen. De har vært med i flere sesonger av bloggerne. De vet at ting klippes og redigeres. Det var ingen som tvang dem til å lage den videobloggen i senga. Null sympati fra min side. Her har de seg selv å skylde. Tv2 har faktisk et ansvar de også. De kan ikke bare ture frem og sende alt mulig rart. De skal følge vær varsom plakaten de og. Dette klippet burde ikke vært med. Anna trenger hjelp til å sortere livet sitt, da burde ikke tv2 utnytte at hun er ustabil. 8
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 11. oktober 2017 #5082 Skrevet 11. oktober 2017 (endret) maomao skrev (På 12.10.2017 den 1.45): Tv2 har faktisk et ansvar de også. De kan ikke bare ture frem og sende alt mulig rart. De skal følge vær varsom plakaten de og. Dette klippet burde ikke vært med. Anna trenger hjelp til å sortere livet sitt, da burde ikke tv2 utnytte at hun er ustabil. Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ skrivefeil
foreveralone Skrevet 12. oktober 2017 #5083 Skrevet 12. oktober 2017 3 timer siden, Vannmaskin skrev: Her er sjalusien i gang. Ikke alle som kan takle at Anna er pen, rik og populær? Er hun? 🤔 37
Friluftsdame Skrevet 12. oktober 2017 #5084 Skrevet 12. oktober 2017 Anna...du driver en lurvete blogg som er basert på at du lurer leserne dine til å lese intetsigende/langt over etiske grenser innlegg basert på sensasjonsoverskrifter. Såkalte clickbaits. Samtidig presterer du å sutre over at også din samarbeidspartner TV2 er like kynisk kommersiell som du selv er. Er du med på spillet, eller er det sånn at du i din enfoldighet tror du kan styre alt og alle? Du kan ikke det Anna. Du bør etterhvert ta innover deg at du har mistet endel sympati og tillit. Tillit tar tid å bygge opp, men er raskt å bygge ned. Slik du og Jan har gjort. Et godt råd er å kutte ham ut som rådgiver. Jeg digget deg jeg Anna. Men det er en stund siden det nå. 41
Love2017juni Skrevet 12. oktober 2017 #5085 Skrevet 12. oktober 2017 Biter ikke på denne videoen i det hele tatt. Hun presenterer den med enda en clickbait overskrift; DET sier sitt det! Og IGJEN så har noe ikke gitt henne en positiv respons, så da ligger feilen hos andre. Denne gangen er det tv2 som er den stygge ulven. Anna begynte og ramle nedover på lista, og måtte se hvor fort hun kom til toppen igjen. Og gratulerer Annna, det gikk fort! Forsatt ikke fordi du har laget ett skikkelig innlegg, men Grunna sex og clickbait! 19
Gjest Månestøv Skrevet 12. oktober 2017 #5087 Skrevet 12. oktober 2017 Hahahaha tragisk 😂 O R K E R ikke.
Gjest Hoppetau Skrevet 12. oktober 2017 #5088 Skrevet 12. oktober 2017 Anna sa på et tidspunkt under alt oppstyret at hun følte at alle som trykka seg inn på bloggen gjorde det for å gjøre narr av henne. Dette er jo desverre ofså tilfellet, og hun må gjøre drastiske endringer i sin væremåte og blogg for å endre på det. Der er nok fullt mulig å endre dette, men det vil kreve mye hard jobbing og veiledning fra et godt management. En god start ville være å endre navnet på bloggen til eget navn. Navnet "MammatilMichelle" er nå assosiert med en totalt useriøs blogg og hun bør distansere seg fra det.
Christy89 Skrevet 12. oktober 2017 #5089 Skrevet 12. oktober 2017 9 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Altså... om videoen. Det var jo de to som lagde videoen. De har vært med i flere sesonger av bloggerne. De vet at ting klippes og redigeres. Det var ingen som tvang dem til å lage den videobloggen i senga. Null sympati fra min side. Her har de seg selv å skylde. Når de får kritikk og negative kommentarer, så skal de skylde på andre. Nå skylder de på TV2. Really? Ser de ikke selv hvor dumt det blir?? Jeg skjønner ikke hva som har skjedd med Anna? Etter hun ble sammen med han, så har bare blitt et togkræsj. Det er jo helt latterlig hvordan han svarer folk i kommentarfeltet. Klikker hvis Anna/de får litt kritikk. Flaut 🙈 15
Gjest thejohan Skrevet 12. oktober 2017 #5091 Skrevet 12. oktober 2017 Alle andre gjør feil, men ikke Anna.
Cookie123 Skrevet 12. oktober 2017 #5092 Skrevet 12. oktober 2017 Altså..... Hvis hun VIRKELIG ville overbevise om at hun IKKE hadde sex på tv, hvorfor brukte hun da overskriften: "Jeg hadde sex på tv"????????? Hun tenker kun penger, penger, penger. 29
Ulzzang Skrevet 12. oktober 2017 #5093 Skrevet 12. oktober 2017 1 minutt siden, Cookie123 skrev: Altså..... Hvis hun VIRKELIG ville overbevise om at hun IKKE hadde sex på tv, hvorfor brukte hun da overskriften: "Jeg hadde sex på tv"????????? Hun tenker kun penger, penger, penger. Overskrift: JEG HADDE SEX PÅ TV --- se klippet Innlegg: JEG HADDE IKKE SEX PÅ TV OG DE SOM TROR NOE ANNET ER NOEN FORBANNA TROLL!!! Whoooot? 34
lilletrilleline Skrevet 12. oktober 2017 #5095 Skrevet 12. oktober 2017 1 time siden, Cookie123 skrev: Altså..... Hvis hun VIRKELIG ville overbevise om at hun IKKE hadde sex på tv, hvorfor brukte hun da overskriften: "Jeg hadde sex på tv"????????? Hun tenker kun penger, penger, penger. Og ikke minst: hvorfor stilte han seg opp i den posisjonen bak henne, naken, hvis det ikke var akkurat dette de ville? 14
frukrines Skrevet 12. oktober 2017 #5096 Skrevet 12. oktober 2017 Kleint dersom hun i den siste artikkelen fra side 2 lyver i et forsøk på å redde eget skinn: "Anna sier at videoen opprinnelig var en sekvens på 20 minutter der hun og Jan snakker om hvor teit det er at folk har sex på TV og «mobber» Anna som ikke har på seg klær når hun tar bilder. Stemmer dette? - Hele sekvensen som vi fikk tilgjengeliggjort fra Anna selv er på tre minutter. Han sier at TV 2 kun har tatt bort 45 sekunder av det opprinnelige råmaterialet." http://m.side2.no/aktuelt/anna-rasmussen-reagerer-sterkt-pa-bloggerne-klipp---mener-hun-blir-fremstilt-feil/3423380166.html 34
Gjest orfeus Skrevet 12. oktober 2017 #5097 Skrevet 12. oktober 2017 (endret) Dette minner om SE sine forsøk på å bortforklare teksten på siste singel. Både hun og Anna skriver noe, mener noe annet, - og blir pisse sure når de får kritikk for at de skriver noe og (sier i etterkant at de) mener noe annet. Jeg ler meg i hjæl. Endret 12. oktober 2017 av orfeus
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 12. oktober 2017 Populært innlegg #5098 Skrevet 12. oktober 2017 12 minutter siden, frukrines skrev: Kleint dersom hun i den siste artikkelen fra side 2 lyver i et forsøk på å redde eget skinn: "Anna sier at videoen opprinnelig var en sekvens på 20 minutter der hun og Jan snakker om hvor teit det er at folk har sex på TV og «mobber» Anna som ikke har på seg klær når hun tar bilder. Stemmer dette? - Hele sekvensen som vi fikk tilgjengeliggjort fra Anna selv er på tre minutter. Han sier at TV 2 kun har tatt bort 45 sekunder av det opprinnelige råmaterialet." http://m.side2.no/aktuelt/anna-rasmussen-reagerer-sterkt-pa-bloggerne-klipp---mener-hun-blir-fremstilt-feil/3423380166.html Hvis det er sant at hun fikk episoden til gjennomsyn allerede 29 sept, hvorfor reagerte hun ikke allerede da, om hun mente sekvensen var klippet til noe annet enn det var? Hvis hun mente at en større del av konteksten burde vært med, hvorfor sendte hun ikke Tv2 hele klippet? Hvorfor fortsetter hun å insistere på å vise seg i intime og/ eller avkledde situasjoner, når hun selv hevder å bli syk av stresset som følger med? 52
frukrines Skrevet 12. oktober 2017 #5099 Skrevet 12. oktober 2017 Trenger jeg hjelp i fremtiden til branding eller omdømmebygging, så skal jeg i alle fall ikke ringe Jan Rune 29
Milio Skrevet 12. oktober 2017 #5100 Skrevet 12. oktober 2017 Jeg gidder faktisk ikke mer av Anna. Det gikk fra å være underholdene til å være trist. Nå er det bare tragisk. 29
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå