Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, Tilma skrev:

Gir det forholdet Max 1år til.

så kommer innleggene som skal forklare og rette opp det "togkresjet" hun er i nå. Hvor hun gjør seg selv til et offer.

"Han tvang meg"  " jeg angrer" og "Jan var aldri mannen for meg" innleggene, som hun da selfølgelig lager en 100innlegg.

Pleier hun ikke å gjøre sånt hver år da? En gang i året der hun skal forklare og rette opp "togkræsjet" osv. 

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt. 

Mynona, mod.

Skrevet
1 time siden, Minlillesky skrev:

Pleier hun ikke å gjøre sånt hver år da? En gang i året der hun skal forklare og rette opp "togkræsjet" osv. 

Sånn i mellom slagene med ny babydaddy.

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for hetsende kommentarer. 

Mynona, mod.

Skrevet
10 timer siden, Tilma skrev:

så kommer innleggene som skal forklare og rette opp det "togkresjet" hun er i nå. Hvor hun gjør seg selv til et offer.

"Han tvang meg"  " jeg angrer" og "Jan var aldri mannen for meg" innleggene, som hun da selfølgelig lager en 100innlegg.

Enig. På dette bildet kommer de til landseringen av den nye sesongen av Bloggerne. Under bildet står det at paret var i godt humør, selv synes jeg ikke dette ser ut som et lykkelig par. Synes nesten de ser deprimerte ut, særlig Anna. https://www.seher.no/kjendis/dukket-opp-uten-forlovelsesringen/68696038

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Diamant skrev:

Enig. På dette bildet kommer de til landseringen av den nye sesongen av Bloggerne. Under bildet står det at paret var i godt humør, selv synes jeg ikke dette ser ut som et lykkelig par. Synes nesten de ser deprimerte ut, særlig Anna. https://www.seher.no/kjendis/dukket-opp-uten-forlovelsesringen/68696038

Synes alltid hun ser både sur og grinete ur i alle sammenhenger hvor hun ikke er midtpunktet,bare se premierefesten i fjor..

• Liker 22
Skrevet
2 minutter siden, J.. skrev:

Synes alltid hun ser både sur og grinete ur i alle sammenhenger hvor hun ikke er midtpunktet,bare se premierefesten i fjor..

Enig i det, men på dette bildet synes jeg hun ser direkte lei seg ut...

• Liker 1
Skrevet

Syns hun har det tryne støtt jeg,med mindre det er oppstilte bloggbilder da.

9bb8a36dece89ad2ad12824fab70449f.jpg

last ned.jpg

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, Diamant skrev:

Enig i det, men på dette bildet synes jeg hun ser direkte lei seg ut...

Hun må da grue litt for å møte folk ute i den virkelige verden? Sånn som hun har herja på bloggen hjemme i sin lille boble kan det bli tøft å face folk irl. 

Skrevet
6 minutter siden, J.. skrev:

Syns hun har det tryne støtt jeg,med mindre det er oppstilte bloggbilder da.

9bb8a36dece89ad2ad12824fab70449f.jpg

last ned.jpg

Merkelig. Hun ser ikke mye lykkelig ut...

• Liker 3
Skrevet

At Anna ikke har det så bra, er åpenbart. Det er imidlertid hun selv som må ta grep, og sørge for at hun har stødige, kloke rådgivere. Det trenger hun mer enn noensinne.

Det er virkelig trist å se hvordan hun selv og bloggen har utviklet seg etter at samboer fikk større influens. Han har selv fortalt på bloggen hennes at han har slitt med spillavhengighet. Jeg synes bloggens utvikling minner litt om dette; om enn på en annen måte. Men clickbaits og sensjasjonsblogging kombinert med en rød tråd som jeg mener er jakten på kortsiktig profitt via klikk og reklame, er iallefall en form for galskap/avhengighet.

Jeg frykter at boken blir nok en spiker i omdømmeskuta som synker jevnt. 

• Liker 24
Gjest Kaktuspotte
Skrevet
1 time siden, Topptur skrev:

Hun må da grue litt for å møte folk ute i den virkelige verden? Sånn som hun har herja på bloggen hjemme i sin lille boble kan det bli tøft å face folk irl. 

Det tror jeg ikke. Hun er så innmari opptatt av seg selv, og hun ser ikke amdre. 

Skrevet
12 timer siden, Tilma skrev:

Godt mulig at forholdet ikke varer så lenge - og like mulig at det varer ...

Jeg er enig i det flere har skrevet her inne tidligere om at bloggen har endret seg og blitt dårligere etter at hun ble sammen med Jan, men jeg tror ikke hun opplever å være i et "togkrasj" eller at Jan har gjort henne til offer.

Nakenstuntene tror jeg er i egen regi - og jeg tror ikke det vil ha noen nevneverdig negativ effekt for henne på sikt. Personlig synes jeg det er en litt morsom måte å reklamere for boken "Naken". Men man kan selvsagt diskutere hvor "morsomt" det er for barna når de vokser til ... 

Skrevet (endret)
På 14.9.2017 den 11.01, RileyParks skrev:

Jeg elsker den dama! Hun vil jo provosere og det er akkurat det hun klarer. Jeg syns det er dritkult at hun gjør sin egen greie og driter i hva andre mener. Jeg ler meg skakk av å lese dette forumet her. Dere klager over Anna hele tiden og alt hun gjør er visst feil. Syns det er hysterisk morsomt hvordan dere misliker hun så sterkt, men må likevel kommentere alt hun gjør på et FORUM - Sier veldig mye om dere -ikke Anna ;) 

Hvor gammel er du?

Og nei, målet hennes er ikke å provosere. Det hun gjør er å bruke provokasjon for å trekke lesere og tjene penger. Målet er penger. Hun gjør hva som helst for penger.

Og bloggen er oppkalt etter et av barna hennes...

Endret av jabx
  • Liker 15
Skrevet
På 14.9.2017 den 12.57, TomineB skrev:

Så det du sier er at de rundt familien tydeligvis svikter, fordi de ikke har utdanning? For folk rundt Christoffer sviktet? Jeg reagerer veldig på din sammenligning, men kan berolige med at de rundt har utdanning.

Hvem rundt familien? Har hun ikke kuttet bånd til mange i nær familie og flyttet rundt og vekk fra venner og familie?

• Liker 7
Skrevet
7 minutter siden, jabx skrev:

Hvem rundt familien? Har hun ikke kuttet bånd til mange i nær familie og flyttet rundt og vekk fra venner og familie?

Jo, det har hun. Nå har hun vel bare Jan og hans familie...

• Liker 4
Skrevet
På 16.9.2017 den 17.00, JackIost skrev:

Ut fra hva og hvor mye folk skriver, så må barna hennes være blant de barna som har det verst her i landet. Men så er det jo også en annen mulighet: Man misliker henne og bruker barna som påskudd for å skrive lassevis av "kritiske" innlegg her inne :)

Ja, MTMDL velger som vanlig å ignorere det folk faktisk skriver, slik at de slipper å forholde seg til den reelle kritikken. En stråmann er mye enklere å bekjempe.

Patetisk.

• Liker 7
Skrevet

Har dere sett "skilleveggen"?😂 vet ikke om det kan kalles en skillevegg engang og jeg tipper den er max en meter høy😆

• Liker 1
Skrevet (endret)

Skilleveggen sin dette!

Som nevnt er den vel knapt 50 cm høy..

Og man ser tvers igjennom..

Ikke var den særlig dekorativ heller,akkurat.

#Agjørtinghunikkekan

Endret av Mynona
  • Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...