Den røde fare Skrevet 16. september 2017 #3541 Skrevet 16. september 2017 22 minutter siden, elisaday skrev: Såpass skjønner jeg. Men hva har ting med rasshøl å gjøre? Ser jo at mammaen selv har skrevet her Hvis det er noe jeg har gått glipp av, så beklager jeg det på forhånd😆 Men det at de skriver "en i rassen og to i musen" er en teit måte å forklare hvor mange S'er det skal være i etternavnet. Om de egentlig diskuterer noe helt annet, gir jeg opp håpet om at hun roer seg🙄 3
elisaday Skrevet 16. september 2017 #3542 Skrevet 16. september 2017 4 minutter siden, Den røde fare skrev: Hvis det er noe jeg har gått glipp av, så beklager jeg det på forhånd😆 Men det at de skriver "en i rassen og to i musen" er en teit måte å forklare hvor mange S'er det skal være i etternavnet. Om de egentlig diskuterer noe helt annet, gir jeg opp håpet om at hun roer seg🙄 Ok hvis det er dette det her har gått i så er jeg ikke akkurat lei meg for å ha misforstått. 2
Gjest Topptur Skrevet 16. september 2017 #3543 Skrevet 16. september 2017 Siste innlegg: 'forlovelseringen av og drømmen knust'. Skal vi tippe? Jeg tror hun måtte ta ringen av når hun skulle legge nytt teppe og i farten knuste den nye vasen hun har drømt om i lange tider. Noen med andre/bedre forslag?
J.. Skrevet 16. september 2017 #3544 Skrevet 16. september 2017 (endret) 4 minutter siden, Topptur skrev: Siste innlegg: 'forlovelseringen av og drømmen knust'. Skal vi tippe? Jeg tror hun måtte ta ringen av når hun skulle legge nytt teppe og i farten knuste den nye vasen hun har drømt om i lange tider. Noen med andre/bedre forslag? Dette,tenker jeg - https://www.seher.no/kjendis/dukket-opp-uten-forlovelsesringen/68696038 Edit - jeg hadde rett. Bare enda mer gnål om det avlyste bryllupet. Endret 16. september 2017 av J.. 8
Hedy Lamarr Skrevet 16. september 2017 #3545 Skrevet 16. september 2017 2 minutter siden, Den røde fare skrev: Hvis det er noe jeg har gått glipp av, så beklager jeg det på forhånd😆 Men det at de skriver "en i rassen og to i musen" er en teit måte å forklare hvor mange S'er det skal være i etternavnet. Om de egentlig diskuterer noe helt annet, gir jeg opp håpet om at hun roer seg🙄 Hjelp! En voksen mann som prøvde seg på meg en gang, og som hadde samme etternavn som Anna, introduserte seg sånn (" Rasmussen, med en i rassen og to i musen). Snakket ikke mer med ham, nei! Kall meg gjerne humorløs, men 19
J.. Skrevet 16. september 2017 #3546 Skrevet 16. september 2017 1 minutt siden, Amawhatsnot skrev: Hjelp! En voksen mann som prøvde seg på meg en gang, og som hadde samme etternavn som Anna, introduserte seg sånn (" Rasmussen, med en i rassen og to i musen). Snakket ikke mer med ham, nei! Kall meg gjerne humorløs, men Definisjonen på smakløst,much.. 15
vaniljebolle Skrevet 16. september 2017 #3547 Skrevet 16. september 2017 4 minutes ago, Amawhatsnot said: Hjelp! En voksen mann som prøvde seg på meg en gang, og som hadde samme etternavn som Anna, introduserte seg sånn (" Rasmussen, med en i rassen og to i musen). Snakket ikke mer med ham, nei! Kall meg gjerne humorløs, men Så enig med deg. Platt og smakløs humor. 6
Gjest Eksblogger Skrevet 16. september 2017 #3548 Skrevet 16. september 2017 12 minutter siden, J.. skrev: Dette,tenker jeg - https://www.seher.no/kjendis/dukket-opp-uten-forlovelsesringen/68696038 Edit - jeg hadde rett. Bare enda mer gnål om det avlyste bryllupet. Hun må jo skrive et innlegg om at ringen er tatt av slik at hun senere kan skrive et innlegg om at hun har tatt den på igjen
Gjest Topptur Skrevet 16. september 2017 #3549 Skrevet 16. september 2017 1 minutt siden, Eksblogger skrev: Hun må jo skrive et innlegg om at ringen er tatt av slik at hun senere kan skrive et innlegg om at hun har tatt den på igjen Han må jo selvsagt fri igjen. Man setter ikke bare på en ring i Annaland, vøtt.
J.. Skrevet 16. september 2017 #3550 Skrevet 16. september 2017 1 minutt siden, Eksblogger skrev: Hun må jo skrive et innlegg om at ringen er tatt av slik at hun senere kan skrive et innlegg om at hun har tatt den på igjen Dette er vel innlegg nr 7 eller 8 om at ringen er av og bryllpet er avlyst.. Etter å ha lest det x ganger er det jo ikke akkurat noen nyhet lenger. 6
Gjest Kaktuspotte Skrevet 16. september 2017 #3551 Skrevet 16. september 2017 Jeg tror aldri at det har vært planlagt noe bryllup. Alt er bare for å få click på bloggen, og seere til Bloggerne. En ting hadde jo vært å avlyse bryllupet, eller utsette det - men å ta av seg ringen.... nei den får de dra lenger ut på landet med.
Gjest Eksblogger Skrevet 16. september 2017 #3552 Skrevet 16. september 2017 Akkurat nå, Topptur skrev: Han må jo selvsagt fri igjen. Man setter ikke bare på en ring i Annaland, vøtt. Haha, ja
Diamant Skrevet 16. september 2017 #3553 Skrevet 16. september 2017 1 time siden, elisaday skrev: At hun i det hele tatt er trebarnsmor og oppfører seg som en billig 16 åring overrasker meg. Og dette blir hyllet av tenåringer og damer som har levd livets harde skole? Wtf? Så det også var voksne menn som kommenterte positivt på puppebilde og nakenvideo... 5
J.. Skrevet 16. september 2017 #3554 Skrevet 16. september 2017 1 minutt siden, Diamant skrev: Så det også var voksne menn som kommenterte positivt på puppebilde og nakenvideo... Rart det der. 4
Diamant Skrevet 16. september 2017 #3555 Skrevet 16. september 2017 Akkurat nå, J.. skrev: Rart det der. Ja, ikke sant 4
JackIost Skrevet 16. september 2017 #3556 Skrevet 16. september 2017 2 timer siden, J.. skrev: Hvis hun skal blokke ALLE som har noe som helst kritisk å komme med,blir det ikke igjen mange følgere.. Later da til at det er mer enn nok følgere, så om hun ønsker å slette de negative så er det da helt kurant. Hvorfor skal hun gidde å måtte lese masse negative innlegg hele tiden? Har hun lyst til det kan hun bare gå inn her
J.. Skrevet 16. september 2017 #3557 Skrevet 16. september 2017 1 minutt siden, JackIost skrev: Later da til at det er mer enn nok følgere, så om hun ønsker å slette de negative så er det da helt kurant. Hvorfor skal hun gidde å måtte lese masse negative innlegg hele tiden? Har hun lyst til det kan hun bare gå inn her Fordi tilbakemeldinger er viktig for å utvikle seg som person,og i jobb. Og skjerme seg selv mot tilbakemeldinger er å gjøre seg selv en bjørnetjeneste. Resultatet ser vi i og hos Anna. 31
Gjest margrit Skrevet 16. september 2017 #3558 Skrevet 16. september 2017 Når man trodde det ikke var mulig å synke dypere... jenta overgår de villeste fantasier.
GulSitron Skrevet 17. september 2017 #3559 Skrevet 17. september 2017 Blir jo litt digg å se frieriet på bloggerne.. Det kan hun jo ikke fjerne selv. 7
Tilma Skrevet 17. september 2017 #3560 Skrevet 17. september 2017 Gir det forholdet Max 1år til. så kommer innleggene som skal forklare og rette opp det "togkresjet" hun er i nå. Hvor hun gjør seg selv til et offer. "Han tvang meg" " jeg angrer" og "Jan var aldri mannen for meg" innleggene, som hun da selfølgelig lager en 100innlegg. 15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå