jabx Skrevet 16. september 2017 #3521 Skrevet 16. september 2017 På 13.9.2017 den 19.43, JackIost skrev: Foreslår fakkeltog for barna til Anna R, siden de etter sigende har det så grusomt forferdelig Foreslår at du forholder deg til det folk faktisk skriver fremfor å fremstå som en desperat forsvarer av alt bloggere foretar seg. 25
J.. Skrevet 16. september 2017 #3522 Skrevet 16. september 2017 2 minutter siden, Panda90 skrev: Det tok ikke lang tid før kommentaren var fjernet. Blokket nå? Jepp! 3
JackIost Skrevet 16. september 2017 #3523 Skrevet 16. september 2017 (endret) 29 minutter siden, jabx skrev: Foreslår at du forholder deg til det folk faktisk skriver fremfor å fremstå som en desperat forsvarer av alt bloggere foretar seg. Ut fra hva og hvor mye folk skriver, så må barna hennes være blant de barna som har det verst her i landet. Men så er det jo også en annen mulighet: Man misliker henne og bruker barna som påskudd for å skrive lassevis av "kritiske" innlegg her inne Endret 16. september 2017 av JackIost 1
Panda90 Skrevet 16. september 2017 #3524 Skrevet 16. september 2017 2 minutter siden, J.. skrev: Jepp! For en umoden jentunge. Hun må lære seg at hun er en bedrift. Tenk om elkjøp og andre bedrifter slettet negative meldinger etterhvert som de kommer inn. Uten å svare. 13
Mynona Skrevet 16. september 2017 #3525 Skrevet 16. september 2017 Tråden er ryddet for svar til slettet innlegg. Mynona, mod.
J.. Skrevet 16. september 2017 #3526 Skrevet 16. september 2017 3 minutter siden, Panda90 skrev: For en umoden jentunge. Hun må lære seg at hun er en bedrift. Tenk om elkjøp og andre bedrifter slettet negative meldinger etterhvert som de kommer inn. Uten å svare. Ja det kan man si! Helt fantastisk at man kan være så forbanna hårsår,bare fordi noen retter på deg i jobbsammenheng.. Hun kan jo tydeligvis ikke jobben sin selv. Skulle likt å sett henne jobbe på feks Rema og gjort feil i kassa,og en medarbeider skulle rettet på henne. Hadde vel trampet ut dørene før vedkommende fikk pratet ferdig. Hun er så utrolig uprofesjonell! Og det irriterer meg at hun hiver rundt seg tittelen om å være Norges største blogger,det stemmer jo ikke.. Blogg.no og Norge er ikke det samme,Anna! 20
elisaday Skrevet 16. september 2017 #3527 Skrevet 16. september 2017 3 minutter siden, J.. skrev: Ja det kan man si! Helt fantastisk at man kan være så forbanna hårsår,bare fordi noen retter på deg i jobbsammenheng.. Hun kan jo tydeligvis ikke jobben sin selv. Skulle likt å sett henne jobbe på feks Rema og gjort feil i kassa,og en medarbeider skulle rettet på henne. Hadde vel trampet ut dørene før vedkommende fikk pratet ferdig. Hun er så utrolig uprofesjonell! Og det irriterer meg at hun hiver rundt seg tittelen om å være Norges største blogger,det stemmer jo ikke.. Blogg.no og Norge er ikke det samme,Anna! Hvor mye kan man egentlig forvente av ei jente som har stagnert som 14 åring? 🤔 12
J.. Skrevet 16. september 2017 #3528 Skrevet 16. september 2017 Akkurat nå, elisaday skrev: Hvor mye kan man egentlig forvente av ei jente som har stagnert som 14 åring? 🤔 Minimalt. Det ergrer meg at hun får skryt for å være så moden,tøff og flink. Hun er jo ingen av delene! Det eneste hun kan er å produsere avkom,og lets face it.. det kan hunder også. Det er ingen bragd. Har sendt ny klage til FO ang siste innlegg jeg,ikke for at de gjør noe med saken tenker jeg,men.. 23
Diamant Skrevet 16. september 2017 #3529 Skrevet 16. september 2017 57 minutter siden, Panda90 skrev: Det tok ikke lang tid før kommentaren var fjernet. Blokket nå? 55 minutter siden, J.. skrev: Jepp! Synes egentlig det er rart at hun blokker så mange, det tror jeg faktisk hun mister mange lesere på. Tror kanskje folk "tar igjen" ved å slutte å klikke seg inn på bloggen. 2
J.. Skrevet 16. september 2017 #3530 Skrevet 16. september 2017 5 minutter siden, Diamant skrev: Synes egentlig det er rart at hun blokker så mange, det tror jeg faktisk hun mister mange lesere på. Tror kanskje folk "tar igjen" ved å slutte å klikke seg inn på bloggen. Hvis hun skal blokke ALLE som har noe som helst kritisk å komme med,blir det ikke igjen mange følgere.. 12
Panda90 Skrevet 16. september 2017 #3531 Skrevet 16. september 2017 3 minutter siden, Diamant skrev: Synes egentlig det er rart at hun blokker så mange, det tror jeg faktisk hun mister mange lesere på. Tror kanskje folk "tar igjen" ved å slutte å klikke seg inn på bloggen. Håper det stemmer. Men er redd for at unge og "livets harde skole" som leser blogg, fortsatt synes hun er verdens beste og et forbilde, fordi de ikke ser aspektene som andre ser. Når kritiske kommentarene blir slettet fortløpende får de de gjerne ikke med seg. Derfor er det desto viktigere at flere av oss skriver konstruktive kommentarer når det er nødvendig. 7
Diamant Skrevet 16. september 2017 #3532 Skrevet 16. september 2017 Akkurat nå, J.. skrev: Hvis hun skal blokke ALLE som har noe som helst kritisk å komme med,blir det ikke igjen mange følgere.. Enig 1
Ulzzang Skrevet 16. september 2017 #3533 Skrevet 16. september 2017 (endret) Endret 16. september 2017 av Ulzzang 5
Christy89 Skrevet 16. september 2017 #3534 Skrevet 16. september 2017 1 time siden, J.. skrev: Tja.. det tok.. 5 min?! 🙊🙊🙊 2
Gjest CecilieX Skrevet 16. september 2017 #3535 Skrevet 16. september 2017 Jeg lurer på hvem som har bestemt at Jan skal intervjue henne på boklanseringen. Det virker lite profesjonelt. Hva nytt skal det tilføre? Og hvor interessant er det? Han har sakte men sikkert tatt en større og større del i bloggen; gjesteinnlegg, videoblogging, forsvarstaler, stripping i nakenvideoer og nå altså intervjuer. Han har er stort oppmerksomhetsbehov det er sikkert. Litt flaut å måtte snikpromotere seg på samboers blogg. Og nokså ille hvordan hans "rådgiving" har ført til omdømmefall til minussiden. Klikkhoreriet er definitivt hans verk og han viser at han ikke har peiling på annet en kortsiktig profitt. Måten som han opptrådte på i puppevideoen viser en svært umoden mann som må gjemme hodet i hendene og kaste seg ned fordi han viste seg i baris. Det er selvsamme "mann" som er ansvarlig for business-strategien. Det er bare å gratulere.
elisaday Skrevet 16. september 2017 #3536 Skrevet 16. september 2017 36 minutter siden, Ulzzang skrev: Whaaaaaaaat? Kan noen lese mellom linjene for meg? Jeg er ikke noe flink tiø sånt. 5
Den røde fare Skrevet 16. september 2017 #3537 Skrevet 16. september 2017 1 minutt siden, elisaday skrev: Whaaaaaaaat? Kan noen lese mellom linjene for meg? Jeg er ikke noe flink tiø sånt. Er vel Rasmussen de diskuterer🙄 4
elisaday Skrevet 16. september 2017 #3538 Skrevet 16. september 2017 5 minutter siden, Den røde fare skrev: Er vel Rasmussen de diskuterer🙄 Såpass skjønner jeg. Men hva har ting med rasshøl å gjøre? Ser jo at mammaen selv har skrevet her 1
elisaday Skrevet 16. september 2017 #3539 Skrevet 16. september 2017 At hun i det hele tatt er trebarnsmor og oppfører seg som en billig 16 åring overrasker meg. Og dette blir hyllet av tenåringer og damer som har levd livets harde skole? Wtf? 17
J.. Skrevet 16. september 2017 #3540 Skrevet 16. september 2017 Jeg tenker.. 10 øre pr pers som har sett henne toppløs. Snakk om å selge verdigheten sin billig. 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå