Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ukjent bruker1 skrev (10 timer siden):

Jeg lurer på hva barna hennes tenker når hun legger ut slike snapper av seg selv i sånne klær🤔 hadde det vært min mor ville jeg bedt henne slutte.

De fleste barn er med jevne og ujevne mellomrom flau over foreldrene sine ;) Akkurat det er verken uvanlig eller oppsiktsvekkende. Det er faktisk ganske sunt og en normalitet. Barn og ungdom er nærmest programmert til å være flau over foreldre, uten at det skal kunne styre eller begrense for eksempel valg av klær. 

Ingen av oss, heller ikke Anna sine barn, trenger å like klærne eller stilen hennes. Men jeg heier på at folk, også Anna, kan kle seg som de måtte ønske. Allemannsretten og muligheten til å kunne gå med det vi måtte ønske er noe av det beste med å bo i Norge. 

• Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vel kanskje ordlagt meg feil. Selvfølgelig kan hun kle seg som hun vil. Tenker bare om tenker konsekvenser for barna når hun deler det sånn på sosiale medier. Er mer det jeg tenker hun burde slutte med. Men hun er et voksent menneske å må selv vurdere hva hun gjør. Jeg tenker bare at jeg ikke hadde likt det hvis jeg var hennes barn. Men som sagt hun må gjøre som hun vil.

• Liker 1
Skrevet

Nei altså? De som har sett snappene der hun står på badet i nærmest Only fans positur… de kan umulig mene at det er normalt at barn kan bli flaue over foreldre.

Hvor mange har mødre som hadde delt slike bilder og videoer om de kunne «back in the days»? Anna spilller på kropp fordi hun er desperat! 

Tenk på barna dine Anna? 

• Liker 6
  • Nyttig 10
Skrevet

Sterkt å melde på story at hun ikke bruker filter på bildene sine fordi hun mener det er, og jeg siterer; «å lure følgerne sine» samtidig som det postes graviditetstester og UL-bilder fra mange år siden ukentlig🤡

• Liker 18
  • Nyttig 7
Skrevet
MissSkog skrev (På 13.9.2025 den 19.10):

Joda, det er jo nettopp det det er 🫣 Blir helt fascinert av monologene hennes. Det er utrolig hvor mye tid man kan bruke på å ikke si noe som helst med substans. 

Litt sånn som politikere til tider 😅 Fatter ikke at hun ikke får seg noen hobbyer snart. Jeg hadde blitt sprø av å være hjemme i huset døgnet rundt. Hadde nok gitt mer mye mer  klikke hvis hun tok med følgere i kjøkkenhagen, syrommet eller ridestallen. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Måne, admin.

Skrevet
Outandabout skrev (På 15.8.2025 den 18.22):

Altså, er hun mindre begavet? Unnskyld, men seriøst. Den graviditetstesten som clickbait må vel være utdatert snart? 

Folk som skryter av Dubai ferier er alle mindre begavet

• Liker 9
  • Nyttig 11
Skrevet (endret)
Danseskjørt skrev (På 22.8.2025 den 14.52):

Hvorfor hvorfor HVORFOR sitter alltid Anna og gafler innpå med mat, mens resten av familien, merk: barna, sitter med tomme tallerkner? Irriterer vettet av meg med fokuset hennes på mat og eviglange gåturer, kombinert med matchende hvite/beige klær. Hun virker utrolig kontrollerende. Hvorfor kan ikke barna forsyne seg selv??

Ser ut som de bare har råd til å fōre en person.

Endret av Margit777
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Kan noen fortelle hvilken hemmelighet hun nå vil dele..? 

Skrevet
Eva00 skrev (6 timer siden):

Kan noen fortelle hvilken hemmelighet hun nå vil dele..? 

Hun har nå brukt en eeeevighet (sikkert 10 min) for å fortelle at de har kjøpt drømmetomten. Hun er også innmari irritert fordi noen har snakket om dette og hvor tomten ligger. Hun vil ikke at folk skal vite det,  fordi det kan gå utover hennes barns sikkerhet ? Hvordan i alle dager tror hun at det kan holdes skjult hvor de skal flytte ?? Er noe utrolig merkelig med denne damen. Orker ikke mer av henne, så jeg blokkerer 

• Liker 14
  • Nyttig 5
Skrevet

Det er noe helt sykelig over hennes snapper. Nei jeg følger ikke. Hadde klart løpe 20km før hun var ferdig med en setning. Hvordan er det mulig å snakke så lenge uten å snakke om poenget ? Det skal knapt være mulig.

• Liker 8
  • Nyttig 7
Skrevet
M.H85 skrev (11 timer siden):

Det er noe helt sykelig over hennes snapper. Nei jeg følger ikke. Hadde klart løpe 20km før hun var ferdig med en setning. Hvordan er det mulig å snakke så lenge uten å snakke om poenget ? Det skal knapt være mulig.

Hun drar det ut så langt det er mulig💸💸

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Danseskjørt skrev (3 timer siden):

Hun drar det ut så langt det er mulig💸💸

Skjønner det,men det er noe helt ekstremt irriterende over henne og måten hun prater på. Jeg kikker ofte på slike reells,  hun er den eneste jeg ikke klarer høre på mer en ca 10 sekund før jeg får helt åndenød😱😅 Merkelig dame. Aldri sett henne med venninner heller. Det er som hun lever i et slags glasshus med en mann eller en eks eller hva det er og 4 "robot barn. Spesielle greier...

• Liker 6
  • Nyttig 13
Skrevet
Maia3 skrev (17 timer siden):

Hun har nå brukt en eeeevighet (sikkert 10 min) for å fortelle at de har kjøpt drømmetomten. Hun er også innmari irritert fordi noen har snakket om dette og hvor tomten ligger. Hun vil ikke at folk skal vite det,  fordi det kan gå utover hennes barns sikkerhet ? Hvordan i alle dager tror hun at det kan holdes skjult hvor de skal flytte ?? Er noe utrolig merkelig med denne damen. Orker ikke mer av henne, så jeg blokkerer 

Barnas sikkerhet😂 Hun som ikke gjør annet enn å vise dem. Til og med den unge tenåringsdatteren i bikini.

Den største sikkerhetsbristen mot barna er henne selv.

• Liker 6
  • Nyttig 21
Skrevet

Barnas sikkerhet? Hvor kjent tror hun at hun er? 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet

Argh! Trykka meg gjennom. Rein nysgjerrighet. Skammer meg! 

Sier det igjen: Only fans next på Anna! 
Den poseringen hun avslutter med er syk. 

Ellers intet nytt. Hun får visst mange spørsmål om tomt og hus. 🫣

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og personangrep.

Måne, admin. 

Skrevet
Melus skrev (4 timer siden):

Barnas sikkerhet? Hvor kjent tror hun at hun er? 

Sikkerhet?😂det skulle hun tenkt på for årevis siden🥴men å legge ut bikinibilder av sin tenåringsdatter, det skal være greit? Hele dama er jo bare trist! 

• Liker 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Eva00 skrev (3 minutter siden):

Sikkerhet?😂det skulle hun tenkt på for årevis siden🥴men å legge ut bikinibilder av sin tenåringsdatter, det skal være greit? Hele dama er jo bare trist! 

Det er jo noe av det dummeste man kan gjøre, det er jo så lett å manipulere bilder.

• Nyttig 1
Skrevet

Dette mennesket må seriøst beskyttes mot seg selv!! Hva er det med henne? Er dette ei mor til 4 barn? Da er jeg isåfall alvorlig bekymret for dem. Har glimtvis sett litt over tid på snappene hennes. Og tenkt at hun virkelig trenger hjelp. Dette er ikke normal oppførsel…

• Liker 5
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...