Kort_og_grei Skrevet i går, 14:22 #15741 Skrevet i går, 14:22 Biogen blir nok stylet av stylisten til megler. Men ikke med Annas private stesj. Det var hyggelig å se at barna har en trampoline utenfor, og at leikeplassen ligger like ved hjemmet. 2
SH# Skrevet i går, 15:11 #15742 Skrevet i går, 15:11 Kort_og_grei skrev (48 minutter siden): Biogen blir nok stylet av stylisten til megler. Men ikke med Annas private stesj. Det var hyggelig å se at barna har en trampoline utenfor, og at leikeplassen ligger like ved hjemmet. Men har de kjøpt nytt hus eller skal de bygge ? 1
Kort_og_grei Skrevet i går, 16:59 #15743 Skrevet i går, 16:59 SH# skrev (1 time siden): Men har de kjøpt nytt hus eller skal de bygge ? Skal bygge. 1
Sol Rampelyset Skrevet i går, 17:38 #15744 Skrevet i går, 17:38 Tråden er ryddet for avsporing. Spørsmål om moderering tas på ris og ros. Sol, admin.
Eva00 Skrevet i går, 18:27 #15745 Skrevet i går, 18:27 Kort_og_grei skrev (1 time siden): Skal bygge. Noem som har peiling på hvor?
Kort_og_grei Skrevet i går, 20:35 #15746 Skrevet i går, 20:35 Eva00 skrev (2 timer siden): Noem som har peiling på hvor? Samme skolekrets
SH# Skrevet i går, 20:57 #15747 Skrevet i går, 20:57 Kort_og_grei skrev (21 minutter siden): Samme skolekrets Rart å legge ut huset for salg, før nytt huset er i gang. Kan jo fort gå ett år fra byggestart til ferdig. 2 1
Outandabout Skrevet 17 timer siden #15748 Skrevet 17 timer siden Nekter å tro at de har en svært romslig økonomi…. kanskje de ikke har et valg…. 1
Pinkipie Skrevet 16 timer siden #15749 Skrevet 16 timer siden Hvem selger hus før de under hele tatt har begynt å bygge? 4
Mocca86 Skrevet 13 timer siden #15750 Skrevet 13 timer siden De fleste skjønner nok tegninga. De er nok nødt til å fra huset 2
Linazer Skrevet 11 timer siden #15752 Skrevet 11 timer siden FruRosa skrev (6 minutter siden): Dette var en ny vri på clickbaiten 🤡 Er det der et reelt bilde? Jeg følger ikke Anna, men har fått med meg alle UL-bildene hun bruker som clickbait og som er 5 år gamle. Men dette er jo latterlig tragisk!!!! 11
FruRosa Skrevet 10 timer siden #15753 Skrevet 10 timer siden Linazer skrev (45 minutter siden): Er det der et reelt bilde? Jeg følger ikke Anna, men har fått med meg alle UL-bildene hun bruker som clickbait og som er 5 år gamle. Men dette er jo latterlig tragisk!!!! Ligger sånn på «utforsk», jeg har ikke klikket meg inn. 1
Hallepalle2 Skrevet 10 timer siden #15754 Skrevet 10 timer siden FruRosa skrev (1 time siden): Dette var en ny vri på clickbaiten 🤡 Herregud! Det ser ut som han sørger over et dødt barn hvor alt han har igjen er klærne. De virker jo helt fjerne, de to der. 8 13
Maia3 Skrevet 10 timer siden #15755 Skrevet 10 timer siden Hallepalle2 skrev (8 minutter siden): Herregud! Det ser ut som han sørger over et dødt barn hvor alt han har igjen er klærne. De virker jo helt fjerne, de to der. Hva vil de med dette bildet? Er jo helt sykt å drive å legge ut sånt. Graviditetstester og en tom rosa babydress. Vil de prøve å reversere steriliseringen for å kanskje få ei jente til? CREEPY 7 2
Lykkefrøet Skrevet 8 timer siden #15756 Skrevet 8 timer siden Hallepalle2 skrev (2 timer siden): Herregud! Det ser ut som han sørger over et dødt barn hvor alt han har igjen er klærne. De virker jo helt fjerne, de to der. Maia3 skrev (2 timer siden): Hva vil de med dette bildet? Er jo helt sykt å drive å legge ut sånt. Graviditetstester og en tom rosa babydress. Vil de prøve å reversere steriliseringen for å kanskje få ei jente til? CREEPY Hver gang Anna har vært gravid med sønnene dine så har hun vært knust over at de ikke er jenter. Hun har lagt ut hver bidige gang samme sørgesangen over at babyen hun ventet hadde feil kjønn. Jeg har like store problemer med å tro på at de er sterilisert som jeg hadde med å tro på at de hadde gått fra hverandre. Anna kommer aldri til å gi seg før hun får en jente. Om hun så må til utlandet for å kjønnsteste embryoene før de implanteres, så kommer hun til å gjøre det. Annema gjør som Annema vil! Og Anna får det som Anna vil! 1 3
Inzila Skrevet 7 timer siden #15757 Skrevet 7 timer siden De er vel klar til å bli besteforeldre for en jente en gang i fremtiden. Det er 1000 snap å klikke seg forbi, og jeg orker ikke høre alt vaset. Blokkerte henne, får lese om det i Dagbladet hvis hun er gravid. Orker ikke damen mer, takk for meg. 3 6
M.H85 Skrevet 7 timer siden #15758 Skrevet 7 timer siden Denne Anna. Aldri fulgt henne, bare hun prater så sovner jeg. Snappene er like lange som Russland på kryss og tvers,MEN de få gangene hun har kommet opp på snap så går hun bare ....,med barna på slep , spiser,spiser og går litt til...på ferie atter ferie... Hva er greien med hun? Har ALDRI sett henne med en venninne, tøyse,le. Har hun venninner? Hva tjener hun på? At man ser ryggen hennes når hun går ? Bare lurer. 6 4
Maia3 Skrevet 7 timer siden #15759 Skrevet 7 timer siden Lykkefrøet skrev (48 minutter siden): Hver gang Anna har vært gravid med sønnene dine så har hun vært knust over at de ikke er jenter. Hun har lagt ut hver bidige gang samme sørgesangen over at babyen hun ventet hadde feil kjønn. Jeg har like store problemer med å tro på at de er sterilisert som jeg hadde med å tro på at de hadde gått fra hverandre. Anna kommer aldri til å gi seg før hun får en jente. Om hun så må til utlandet for å kjønnsteste embryoene før de implanteres, så kommer hun til å gjøre det. Annema gjør som Annema vil! Og Anna får det som Anna vil! Det kan ikke være mulig ! KNUST over at det er gutter? Har hun virkelig sagt det?🤬 Hun må jo være mer enn syk i hodet. Det er f...ikke alle som er så heldige at de får barn engang, og hun har 4 friske unger, men 3 av dem har feil kjønn?? Det må være noe av det mest grusomme og mest motbydelige jeg har hørt 👹 De skulle vært tatt fra henne. Nå ble jeg virkelig satt ut !! Stakkars barn. Hun må være mentalt tilbakestående heile kjerringa 5 1
SH# Skrevet 6 timer siden #15760 Skrevet 6 timer siden SH# skrev (På 20.8.2025 den 18.01): For noen uker siden var det 124,9 tusen følgere, nå er det 124,7 👍🏼 Forsett å blokkere henne, slik at hun forstår at "kundene" hennes ikke ønsker det hun selger. I dag var det 124,4 tusen følgere, så dette går rette veien. 3000 følgere har innsett at det er bortkastet tid å følge henne og "produktet" hun prøver å selge er søppel. 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå