Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Eva00 skrev (På 6.8.2025 den 16.43):

De er visst bare godt oppdratte barn…🥴 Enig i at det er trist hele greia, minne meg om en sekt.. men igjen, har de virkelig INGEN rundt seg som bryr seg om de og sier noe? Og Jan, trodde Han kom fra et «møblert» hjem og vet bedre ? 

Jan er creepy

• Liker 14
Skrevet (endret)

Godt oppdratt… tenker mer dresserte som dyr…

Endret av Krimskrans
  • Liker 12
Skrevet
Hallepalle2 skrev (8 timer siden):

Hvordan blokkerer man på snap?

Det er kun to mennesker i hele Norges land jeg ikke vil gi klikk og det er Anna og Anne Brith. AB klarer jeg enkelt å holde meg unna, mens jeg kan bli fristet til å klikke meg inn på galskapen hos Andemor og ungene. 

Når du er inne på en story, trykket du på de prikkene nede til høyre. Da får du opp ulike alternativer som blokkere, rapportere, følge osv. 

• Liker 3
Skrevet

Dette er sykt, bare blokker. Kun i August. Og hvis du savner paraden i september: bare legg til igjen🤔

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Har hun redigert bort alle folk? Er jo ikke et menneske å se utenom de på noen av snapene? Enig, hele opplegget virker creepy 🫣

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Sammy! skrev (5 timer siden):

Godt oppdratte barn? 😳😂 Altså, vi ser heldigvis ikke hele deres tilværelse og jeg følger ikke Anna, så jeg vet ikke hvordan hennes barn er. Men god oppdragelse handler ikke for meg (og for de fleste regner jeg med) om å gå sekt-aktig, halvveis slow motion mens mor eller far filmer?! God oppdragelse handler ikke om at barna skal jobbe for foreldrene sine. 

Selvsagt. Det er hennes ord, leste de på et tidligere innlegg, så måtte bare sitere;) 

• Liker 1
Skrevet

"vi er enda ute i ørkenen" - nei, du har vært hjemme i over 1 uke! Blir vell kun innhold hvor vi bare se den veloppdradde beige sekten vandre, barn i badetøy og eviglange filmer hvor sekten spiser! Men ho har vell innhold frem til høstferien ihvertfall.. 

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvorfor er det så mye filming av at de spiser usunn mat? Donuts, pannekaker, croissanter osv. Jeg følger ikke, men de gangene jeg kikker innom ser jeg at de går på rekke og finner seg mat.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt. 

Sol, admin. 

Skrevet

Og så den der graviditetstesten gang på gang.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Ukjent bruker1 skrev (2 timer siden):

Altså, det er så sinnsykt latterlig! Skjønner hun det virkelig ikke selv? Graviditetstest for clickbait flere ganger i måneden. Ler så jeg griner av hele opplegget, samtidig som jeg vil gråte for de stakkars barna hennes. 

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet
Ukjent bruker1 skrev (11 timer siden):

Igjen? Hva sier hun om den, hvorfor hun viser den frem på ukentlig basis?

• Nyttig 1
Skrevet

Det er skolestart om en uke. Håper alle er forberedt på hva som kan møte dem da.  

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Hallepalle2 skrev (2 timer siden):

Igjen? Hva sier hun om den, hvorfor hun viser den frem på ukentlig basis?

Den kommenterer hun neppe og blokkere sikkert dem som er frekke nok til å spørre… 😏

• Liker 1
Skrevet

Hun sa en gang noe om at M nå var på sosiale medier, og så reflekterte hun (på sitt vis) omkring hvordan hun skulle håndtere datteren på sosiale medier. Husker ikke hva det handlet om, men husker det var HELT IDIOTISK det hun snakket om. 
M kan jo nå følge moren. Enten tenker hun at det er helt ok det som blir delt, eller så er det dritt for henne. 
Mon tro hva hun tjener på en mnd. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...