Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Outandabout skrev (1 time siden):

Såg en artikkel om Anna ang regnskap. Hun har jo gått i underskudd i 3 år?

Ja, det stemmer. Businessen går ikke så bra. Men hun har opptjent litt egenkapital fra tidligere år, så det vil være mulig å drive noen år til med underskudd, før kassen er tom. Tror ikke hun liker at regnskapet er offentlig. Mener hun klaget på det i en story for en tid tilbake. 

Antar hun har en personlig formue ,som hun også bruker av for å holde livsstilen oppe. Hvordan status er det, pleier ikke stå i avisene for til høsten. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
FruRosa skrev (1 minutt siden):

Til og med når de bader svømmer de pent på rekke rundt mor!

Akkurat som ender. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

Skrevet

Kikket innom snappen igår og jeg blir kvalm av hva jeg ser altså. Alle på rekke og rad bak mor for å finne is. Eldstemann får beskjed om hvor stolene skal stå og hvem som skal sitte hvor. Anna og M later som de har den mest naturlige samtalen. Wtf. Det er bare så sykt å se på.

• Liker 7
Skrevet
Krimskrans skrev (29 minutter siden):

Hvorfor viser Anna puppene?

Samme grunn som alt hun legger ut: for å tjene mest mulig penger!

• Liker 2
  • Nyttig 10
Skrevet

Hun kommenterte det med at noen mener det virker staget at de går på rekke. Hun avfeier det, og sier de «faktisk er så veloppdratte». Tror vi har likt ulikt syn på hva veloppdratt er. Er forskjell på å være veloppdratt og kuet. Jeg og søsknene mine er veloppdratte, snille og høflige, men vi har aldri gått på en slik rekke bak mor😅

• Liker 18
  • Nyttig 6
Skrevet
sminkebord skrev (8 minutter siden):

Hun kommenterte det med at noen mener det virker staget at de går på rekke. Hun avfeier det, og sier de «faktisk er så veloppdratte». Tror vi har likt ulikt syn på hva veloppdratt er. Er forskjell på å være veloppdratt og kuet. Jeg og søsknene mine er veloppdratte, snille og høflige, men vi har aldri gått på en slik rekke bak mor😅

Enig, har ingenting med veloppdratt å gjøre. De barna er kuet. INGEN normale, veloppdratte barn/familier går i en sirlig rekke konstant.

Det der er bare veldig trist å se. Barna er mors rekvisitter, ikke noe annet.

Det er noe sykt(psykt) over dette, det er helt sikkert.

• Liker 12
  • Nyttig 8
Skrevet
sminkebord skrev (1 time siden):

Nei, det har virkelig ingenting med å være veloppdratt å gjøre. Virker som hun helt har mistet gangsynet på hva som er normalt 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Det er så iscenesatt at det er vondt. Ref snap på starbucks. 1 - 2 - 3 … DRIKK!! 🙈 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg liker det ikke jeg heller, altså, men de får jo ikke på rekke? Jeg er sjelden på snap, men det jeg har sett går de samlet, men ikke på rekke? Litt flisespikkeri, og jeg er absolutt enig i at det ser totalt Loco ut uansett, og han som konstant går bak og filmer... Altså, wow.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Anna: Ja den ringen var veldig fin, men jeg har  lyst på en større diamant i midten om jeg skal være helt ærlig. 

Altså, Anna Anna Anna, det er vel ingen som tror at du har råd å leve et luksusliv a la Raad! Det virker til at hun later som at hun har noe som hun egentlig ikke har. Og blikket på sønnen på vei inn den svingdøra. Kikker bak om kameramann Jan kommer…. Er dette på ekte et innhold Anna mener er bra? Å filmes av Jan mens de går innover, mens de spiser? Også plutselig mye «til salgs…» for så å dele noen bilder av en litt lettkledd Anna med intetsigende monolog. 
hjelp denne dama! Hun trenger å bli utfordret, hun trenger en dose allmennkunnskap og et (bedre) ordforråd. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Prøver desperat å virke som om hun er søkkrik.. De draktene, så for å late som at den diamantringen hadde for liten diamant. SURE ! Patetisk kvinnemenneske unnskyld meg. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
ragna-råkk skrev (5 timer siden):

Jeg liker det ikke jeg heller, altså, men de får jo ikke på rekke? Jeg er sjelden på snap, men det jeg har sett går de samlet, men ikke på rekke? Litt flisespikkeri, og jeg er absolutt enig i at det ser totalt Loco ut uansett, og han som konstant går bak og filmer... Altså, wow.

Varierer litt hvordan de går. Av og til går de faktisk 4 stk på ein bein rekke. Seneste i dag. Uansett helt unaturlig måten de går på. Er jo vanlig at noen barn løper i forveien, noen stopper for å kikke på noe, mens noen tasser bak. 

Ser døden ut å gå rundt på kjøpesenter uten å kjøpe noe. Mener ikke at barn skal få noe hele tiden, men det er jo ingen underholdning for barn å vindusshoppe(og se på mor som prøver ring). 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
sminkebord skrev (3 timer siden):

Varierer litt hvordan de går. Av og til går de faktisk 4 stk på ein bein rekke. Seneste i dag. Uansett helt unaturlig måten de går på. Er jo vanlig at noen barn løper i forveien, noen stopper for å kikke på noe, mens noen tasser bak. 

Ser døden ut å gå rundt på kjøpesenter uten å kjøpe noe. Mener ikke at barn skal få noe hele tiden, men det er jo ingen underholdning for barn å vindusshoppe(og se på mor som prøver ring). 

Men det er jo så varmt der at det ikke er mulig å være ute på dagtid. Hun sa selv at det var 47 grader, så det var ikke mulig med vanlig strandferie da. For varmt for stranda. Da blir underholdningen å tusle rundt på kjøpesenter med aircondition og å spise pizza og sushi - og se på diamantringer og merkevesker. 

• Liker 1
Skrevet
reiseglad skrev (29 minutter siden):

Men det er jo så varmt der at det ikke er mulig å være ute på dagtid. Hun sa selv at det var 47 grader, så det var ikke mulig med vanlig strandferie da. For varmt for stranda. Da blir underholdningen å tusle rundt på kjøpesenter med aircondition og å spise pizza og sushi - og se på diamantringer og merkevesker. 

En perfekt ferie for barn..... :ironi:

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
reiseglad skrev (5 timer siden):

Godt poeng! Forstår ikke hvorfor de skulle reise til dubai på sommeren av alle ting.

• Liker 6
Skrevet

Man synes på en måte synd på dem alle sammen når man ser disse snappene. Hun virker jo velmenende og glad i barna, for all del. Men feks det bade-eventet hun går på med ene sønnen, der hun sier at det er viktig for barna å få alenetid med henne (en fin tanke). Der filmer hun konstant, og er jo egentlig mer opptatt av det enn å benytte alenetiden til å ha det gøy og høre på alt sønnen kunne ha snakket med henne om (hvis det ikke var kamera der). Han mater henne også med desserten sin, det tror jeg ikke det er mange barn på den alderen som gjør uoppfordret, og det ser sikkert rart ut for kameratene hans (noen av dem er kanskje på snap allerede og kan følge med selv om de ikke egentlig er gamle nok, det er jo vanlig at en del barn har fri flyt på smarttelefonene sine).

Og når barna sitter og spiser på kjøpesenteret så er de veldig klar over kameraet som følger dem. Jeg hadde funnet det veldig ubehagelig å bli filmet inngående mens jeg prøvde å få i meg spaghetti. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
sminkebord skrev (6 timer siden):

Godt poeng! Forstår ikke hvorfor de skulle reise til dubai på sommeren av alle ting.

Ikke jeg heller. Kunne jo bare vært hjemme, og heller brukt pengene på å leid en båt og  farter rundt i skjærgården på Sørlandet.  Bade, sole seg, snorkle, festivaler, henge med venner.....Hadde heit sikker vært mye kjekkere for ungene.

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...