FruRosa Skrevet 24. juni #15461 Skrevet 24. juni Tough cookie skrev (30 minutter siden): Du store kineser, nå er de forlovet på nytt. 🙉 Hvordan kan de være forlovet når de fortsatt er gift? De tok aldri ut separasjon har Anna fortalt. 18 8
Ny Bruker Skrevet 24. juni #15462 Skrevet 24. juni Tough cookie skrev (20 timer siden): Hvorfor Dubai? Er det fordi hun skal virke velstående? Bor ikke faren til nr. 2 i Dubai? 1 1
Tough cookie Skrevet 24. juni #15463 Skrevet 24. juni (endret) Ny Bruker skrev (11 timer siden): Bor ikke faren til nr. 2 i FruRosa skrev (12 timer siden): Hvordan kan de være forlovet når de fortsatt er gift? De tok aldri ut separasjon har Anna fortalt. Alt for å få nye følgere og penger i kassen 🤑 Hvordan kan man forlove seg på nytt når man aldri har vært skilt, og ikke skal gifte seg på nytt? Jeg skjønner ingenting🤣 Pinlig 🙈 Endret 24. juni av Tough cookie 8 4
hvalstad45 Skrevet 24. juni #15465 Skrevet 24. juni Så flaut og skuffende at VG satte dette høyt opp på sida i dag. For det første har hele "bruddet" vært et rent pr-triks som de burde gjennomskuet, og for det andre håper jeg virkelig ikke så mange aner hvem hun er nå lenger? 21 8
BuffaloDuck Skrevet 25. juni #15466 Skrevet 25. juni Tough cookie skrev (På 24.6.2025 den 14.04): Alt for å få nye følgere og penger i kassen 🤑 Hvordan kan man forlove seg på nytt når man aldri har vært skilt, og ikke skal gifte seg på nytt? Jeg skjønner ingenting🤣 Pinlig 🙈 Tenker at dette kun er for litt sårt tiltrengt content - nå blir det jo mye bryllupsfokus i media mtp den nye Viaplay-serien med Sandra Lyng – kanskje Anna håper på en sesong 2 med henne i hovedrollen hvis hun og Jan faktisk planlegger å gifte seg «på nytt»? 4 2
Justlooking Skrevet 25. juni #15468 Skrevet 25. juni Ny Bruker skrev (På 24.6.2025 den 12.39): Bor ikke faren til nr. 2 i Dubai? Aner ikke, trodde han bodde i Nederland. Han er jo derfra mener jeg 😅 2
Lorieen Skrevet 26. juni #15469 Skrevet 26. juni enhjørningfis skrev (7 timer siden): Skal Anna også bli en thin-fluencer? Gud hjelpe meg for et kaos. Stakkars, stakkars barn som lever oppi dette. 8 2 8
Stargaze Skrevet 26. juni #15470 Skrevet 26. juni (endret) Altså alle vet at de fortsatt er gift. Å fri til kona man er gift med vitner om at det er noe alvorlig galt et sted. Hva tenker de på? Stakkars, særlig eldste, men venner på full fart ut i some som får med sg galskapen. Alt for content. Fatter ikke at noen gidder å følge i det hele tatt. Endret 27. juni av Stargaze 19 2
Eva00 Skrevet 27. juni #15471 Skrevet 27. juni Nå skal huset selges..måtte bare inn å se;) håper de holder seg i Søgne,men de sier hun ingenting om🥴 3
ms. Perfect Skrevet 27. juni #15472 Skrevet 27. juni For mange år siden var det en blogger som kopierte en annen blogger nesten i detalj. Innleggene var praktisk talt like. Nå ser det ut som at Anna lever på samme viset, at hun kopierer andre i detalj? Når noen er gravide og får views på slikt innhold, så legger hun også ut det samme. Når noen går fra hverandre, så gjør hun også det. Sara Emilie bygger hus og kan vise innhold fra det, er det hun som er inspirasjonen på Annas planer også? Hun er jo bare et skall fullstendig uten innhold. Hun legger clikcbates som siste snap for å få seere, men om man åpner så er det bare en evinnelige ordsalat uten innhold mens hun drar seg i håret… 15 6
Outandabout Skrevet 29. juni #15473 Skrevet 29. juni Og mannen (eller forloveden??🤪) går bak og filmer. Måtte inn og se nå. Hun og barna fremst, han bak og filmer. Gutta iført samme fotballtrøye. Anna svært overdressed for en dag i Stavanger 4 1
Xstrella Skrevet 29. juni #15474 Skrevet 29. juni ms. Perfect skrev (På 27.6.2025 den 20.09): For mange år siden var det en blogger som kopierte en annen blogger nesten i detalj. Innleggene var praktisk talt like. Nå ser det ut som at Anna lever på samme viset, at hun kopierer andre i detalj? Når noen er gravide og får views på slikt innhold, så legger hun også ut det samme. Når noen går fra hverandre, så gjør hun også det. Sara Emilie bygger hus og kan vise innhold fra det, er det hun som er inspirasjonen på Annas planer også? Hun er jo bare et skall fullstendig uten innhold. Hun legger clikcbates som siste snap for å få seere, men om man åpner så er det bare en evinnelige ordsalat uten innhold mens hun drar seg i håret… Husker henne. Glade hjem. Var besatt av Villapaprika. For en industri. Og at folk gidder å følge med på det. 7
Me0987 Skrevet 29. juni #15475 Skrevet 29. juni (endret) Da er hun i gang igjen med mating av some-vennlig kledde barn, som deles med "hele verden". Stakkars barn som ydmykes på denne måten. Endret 29. juni av Me0987 19
Palmemor Skrevet 29. juni #15476 Skrevet 29. juni Hvorfor mater hun ungene?? Hvorfor sitter de linet up som Von-Trapp barna?? Hvorfor sitter Jan og filmer på avstand? Jeg har så mange spørsmål 14 8
Orly Skrevet 29. juni #15477 Skrevet 29. juni Hva i all verden er greia med at Jan går bak å filmer, noe så idiotisk og hun mater barna sine 😱 8 3
Outandabout Skrevet 30. juni #15478 Skrevet 30. juni Haha jeg dauer. Kan noen please ta fra Anna mobilen? Og kan noen please ta fra meg mobilen når jeg er i ferd med å trykke meg inn på Anna? Helt uten mål og mening der innholdet hennes. Stod mannen og filmet hele lunsjen? «Dette popcornet måtte jeg bare ha, siden det matchet veska» Sitat Anna…. 11 2
Friluftsdame Skrevet 30. juni #15479 Skrevet 30. juni Det er en veldig enkel måte å bidra til at dette spetakkelet av en arbeidssky dame blir nødt til finne seg en jobb: SLUTT å klikke! 1 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå