Consita Skrevet 21. juni #15441 Skrevet 21. juni SH# skrev (5 timer siden): Tror det er 4-5 mnd siden jeg blokkere henne, for å ikke gi henne inntekt på innholdsløse storyer. Ser på denne tråden at det går i det samme fremdeles. 😅.... baby- hint, ferie hvor hun enten går og går, spiser eller mater ungene, sitte å dra seg i håret, bake eller vaske. Føler ikke jeg har gått glipp av noe ☺️ Så fortsett og glem henne. 6
reiseglad Skrevet 21. juni #15442 Skrevet 21. juni Nå har det kommet et nytt tema i de langtekkelige fortellingene. Hun er begynt å se på fargeprøver, tapeter og fliser, og er i full gang med detaljplanlegging av hus som skal bygges. Kjøkkeninnredning og alle mulige små detaljer som farger og interiør. MEN jeg tror verken de har tomt, hus, byggefirma eller håndverkere i sikte. Så hun bare drømmer, selv om hun får det til å høres ut som veggene står klare til flislegging. Merksnodig. 4 2
Me0987 Skrevet 22. juni #15443 Skrevet 22. juni Hvilke voksne mennesker med fornuften i behold velger å legge ferien til Dubai gitt situasjonen i verden? God ferie da, Anna! 14 1
SH# Skrevet 22. juni #15444 Skrevet 22. juni Me0987 skrev (6 timer siden): Hvilke voksne mennesker med fornuften i behold velger å legge ferien til Dubai gitt situasjonen i verden? God ferie da, Anna! Og firmaet går i minus for 3 år på rad, jmf proff.no 3
Krimskrans Skrevet 22. juni #15445 Skrevet 22. juni Me0987 skrev (7 timer siden): Hvilke voksne mennesker med fornuften i behold velger å legge ferien til Dubai gitt situasjonen i verden? God ferie da, Anna! … for tredje!!! gang i år… 6
Margit777 Skrevet 22. juni #15446 Skrevet 22. juni Krimskrans skrev (1 minutt siden): … for tredje!!! gang i år… Har jo ikke penger til mat til barna der så må få restene til foreldrene. 5 4
MzMe Skrevet 22. juni #15447 Skrevet 22. juni Margit777 skrev (5 timer siden): Har jo ikke penger til mat til barna der så må få restene til foreldrene. Ja, det er helt hinsides sjukt! 4
Tough cookie Skrevet 23. juni #15448 Skrevet 23. juni Hvorfor Dubai? Er det fordi hun skal virke velstående? 6 2
Villroses hage Skrevet 23. juni #15449 Skrevet 23. juni Tough cookie skrev (1 time siden): Hvorfor Dubai? Er det fordi hun skal virke velstående? Kan tenke meg at hun liker den rene og pene stilen.
K_mb Skrevet 23. juni #15451 Skrevet 23. juni Villroses hage skrev (2 timer siden): Kan tenke meg at hun liker den rene og pene stilen. Med en mørk skyggeside, akkurat likt AR selv. 3 1
Linazer Skrevet 23. juni #15452 Skrevet 23. juni Jeg hadde virkelig ikke reist dit mtp den spente situasjonen i Midtøsten nå. 5 1
Stargaze Skrevet 23. juni #15453 Skrevet 23. juni Flere fly på vei til Dubai som har snudd i dag pga Irans bombing av Qatar. Hun reiser rett ned i krigen. Dubai ligger tett på både Iran og Qatar. 14 2
Janmar Skrevet 24. juni #15455 Skrevet 24. juni Klikkbait på insta nå. Følger hu der og bladde igjennom storyene til mange før hun dukket opp med "han fridde til meg" se alt her og link til snap. Altså hva er det hun driver med? Han har jo fridd tidligere. Jeg gidder ikke gå inn på snap og sjekke for der får man aldri svar. Bare svada. Men om noen har gått inn så bekreft gjerne under her hva greia er😅 4
hvaduikkeser Skrevet 24. juni #15456 Skrevet 24. juni Outandabout skrev (23 minutter siden): VG…. Alt man gjør for penger Det forholdet der har aldri vært slutt. 14 6
Tough cookie Skrevet 24. juni #15457 Skrevet 24. juni Du store kineser, nå er de forlovet på nytt. 🙉 4
Krimskrans Skrevet 24. juni #15458 Skrevet 24. juni Tough cookie skrev (13 minutter siden): Du store kineser, nå er de forlovet på nytt. 🙉 Har hun tatt på ringen igjen? 🙄🤪😳 4
Orly Skrevet 24. juni #15459 Skrevet 24. juni hvaduikkeser skrev (14 minutter siden): Det forholdet der har aldri vært slutt. Neihei, hva vet du om det?
Krimskrans Skrevet 24. juni #15460 Skrevet 24. juni hvaduikkeser skrev (16 minutter siden): Det forholdet der har aldri vært slutt. 🎯 6 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå