Krimskrans Skrevet 6. juni #15421 Skrevet 6. juni Kålrota skrev (5 minutter siden): Nei, det er det ikke. På ungdomsskolen her er det prøvemuntlig på alle tre trinn. Javel, jeg har iallefall aldri hørt om det. 5
Kålrota Skrevet 6. juni #15422 Skrevet 6. juni Neida, men det finnes. Jeg er lærer og alle mine unger har hatt det. 5
Orly Skrevet 6. juni #15423 Skrevet 6. juni Krimskrans skrev (1 time siden): Javel, jeg har iallefall aldri hørt om det. Helt vanlig er det, selv om du ikke har hørt om det. 8 1
AntiBullshit Skrevet 6. juni #15424 Skrevet 6. juni Kålrota skrev (2 timer siden): Nei, det er det ikke. På ungdomsskolen her er det prøvemuntlig på alle tre trinn. Det er nok muntlig prøve-eksamen. For å forberede barna på den ekte muntlige eksamen. Prøvemuntlig gir jo ikke mening med mindre det er en prøve for stumme som skal prøve å gjennomføre muntlig 5 3
Krimskrans Skrevet 6. juni #15425 Skrevet 6. juni (endret) Orly skrev (1 time siden): Helt vanlig er det, selv om du ikke har hørt om det. Tja… vanlig og vanlig 😂😂😂 Kanskje det samme som på de fleste skoler rundt om i landet blir kalt helårsprøver ol… I 10-klasse er prøvemuntlig helt vanlig 👍🏻 Endret 6. juni av Krimskrans 2
Kålrota Skrevet 6. juni #15426 Skrevet 6. juni AntiBullshit skrev (24 minutter siden): Det er nok muntlig prøve-eksamen. For å forberede barna på den ekte muntlige eksamen. Prøvemuntlig gir jo ikke mening med mindre det er en prøve for stumme som skal prøve å gjennomføre muntlig Det er muntlig prøve-eksamen, ja, men det kalles prøvemuntlig (også av lærerne). 12
Rufs Skrevet 6. juni #15427 Skrevet 6. juni Kålrota skrev (23 minutter siden): Det er muntlig prøve-eksamen, ja, men det kalles prøvemuntlig (også av lærerne). 👆🏻 4 2
Surikatt Skrevet 6. juni #15428 Skrevet 6. juni Veldig umodent å skryte av datterens karakterer i sosiale medier. 8 10
Jimjam Skrevet 6. juni #15429 Skrevet 6. juni AntiBullshit skrev (5 timer siden): Det er nok muntlig prøve-eksamen. For å forberede barna på den ekte muntlige eksamen. Prøvemuntlig gir jo ikke mening med mindre det er en prøve for stumme som skal prøve å gjennomføre muntlig Lærer her. «Muntlig prøve-eksamen» omtales som «prøvemuntlig» blant alle lærere jeg kjenner. 8
Jimjam Skrevet 6. juni #15430 Skrevet 6. juni Krimskrans skrev (5 timer siden): Tja… vanlig og vanlig 😂😂😂 Kanskje det samme som på de fleste skoler rundt om i landet blir kalt helårsprøver ol… I 10-klasse er prøvemuntlig helt vanlig 👍🏻 Helt vanlig ja. Mest vanlig på 10.trinn, men har man kapasitet er det ingenting i veien for at 8. og 9. også får ha det. Helårsprøver er jeg mindre kjent med. 2
AntiBullshit Skrevet 6. juni #15431 Skrevet 6. juni Jimjam skrev (52 minutter siden): Lærer her. «Muntlig prøve-eksamen» omtales som «prøvemuntlig» blant alle lærere jeg kjenner. Utrolig dårlig norsk i såfall 2 4
LilleOlga Skrevet 12. juni #15432 Skrevet 12. juni Er ho gravid ? eller er det ny clickbait istedenfor ultralydbildet? 😅
BuffaloDuck Skrevet 12. juni #15433 Skrevet 12. juni LilleOlga skrev (11 minutter siden): Er ho gravid ? eller er det ny clickbait istedenfor ultralydbildet? 😅 Så det samme - kanskje hun merket at folk begynte å gjennomskue ultralydbildet og ikke klikket seg inn, så nå begynner hun på testene. 6
LilleOlga Skrevet 12. juni #15434 Skrevet 12. juni BuffaloDuck skrev (10 minutter siden): Så det samme - kanskje hun merket at folk begynte å gjennomskue ultralydbildet og ikke klikket seg inn, så nå begynner hun på testene. såg ut til å være klikcbait. Var iallfall memory opplegg om åh så lenge siden og bilde av ungane som små.. og så kom den etterpå 1
Urwa Skrevet 12. juni #15435 Skrevet 12. juni Surikatt skrev (På 6.6.2025 den 21.14): Veldig umodent å skryte av datterens karakterer i sosiale medier. Hvorfor ikke?
MzMe Skrevet 12. juni #15436 Skrevet 12. juni LilleOlga skrev (8 timer siden): Er ho gravid ? eller er det ny clickbait istedenfor ultralydbildet? 😅 Garantert clickbait..som alltid.. 4 5
Umami Skrevet 19. juni #15437 Skrevet 19. juni LilleOlga skrev (På 12.6.2025 den 15.43): Er ho gravid ? eller er det ny clickbait istedenfor ultralydbildet? 😅 Akkurat det lurte jeg på også 😳
Lipstick Skrevet 19. juni #15439 Skrevet 19. juni Føler meg lurt av Snapchat profilen hennes jeg nå. Har klikket inn på bildet av graviditetstester, av at endelig kommer en jentebaby og nå ultralydbilde... Og så er det ingenting. Mener ikke at hun må være gravid for at jeg skal følge henne, er bare lei av at å "bli lurt" 😂🫣 1
SH# Skrevet 21. juni #15440 Skrevet 21. juni Tror det er 4-5 mnd siden jeg blokkere henne, for å ikke gi henne inntekt på innholdsløse storyer. Ser på denne tråden at det går i det samme fremdeles. 😅.... baby- hint, ferie hvor hun enten går og går, spiser eller mater ungene, sitte å dra seg i håret, bake eller vaske. Føler ikke jeg har gått glipp av noe ☺️ 3 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå