Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Har hun ingenting å komme med annet enn å lure følgere inn? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig jeg sitter i glasshus nå, men hvorfor leser dere bloggen hennes? For ikke å snakke om å følge henne?
Før ble det kalt stalking.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bymus skrev (7 minutter siden):

Mulig jeg sitter i glasshus nå, men hvorfor leser dere bloggen hennes? For ikke å snakke om å følge henne?

Får ho stadig opp i utforsker på snap, og syns ho var gøy å følge i gamle dager og så har eg gått på desse lureoverskriftene så mange ganger - at eg går heller inn her og ser om det er noko i overskriftene - eller om det berre er tull. For eg gidd ikkje gi ho klikk og penger når det ho legg ut kun er for å lure folk inn på snappen hennar, men om ho ein dag faktisk kjem med noko nytt og ekte, så kan det jo godt være eg har lyst å følge ho igjen. Men no har ho i følge kvinneguiden her drive med lokkemat over så lang tid at eg vurderer å blokke ho slik at eg ikkje får ho opp i utforsker ☺️ Ellers ligg det vel litt i menneskets natur å være nysgjerrig 😇

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (2 timer siden):

Screenshot_20250418-111757_Snapchat.thumb.jpg.a06fae5b19848a929f951bd5c2ea6566.jpg

Nå må hun slutte. 

Anna, du får ikke et klikk av meg. Jeg biter ikke på, og du har mistet all troverdighet. Skap deg noe innhold, istedenfor å bruke graviditet som agn. Det er fullt forståelig at du får negativ omtale når du holder på sånn som dette. Ærlighet varer lengst.

Hun må jo være både dum og desperat! Det er jo omtrent hver eneste dag bilder med graviditet/ baby.

Har hun ingen venninner eller familie som kan prate litt med henne?

• Liker 7
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 minutt siden):

Hun må jo være både dum og desperat! Det er jo omtrent hver eneste dag bilder med graviditet/ baby.

Har hun ingen venninner eller familie som kan prate litt med henne?

Er hun gravid da, eller er det bare clickbait? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maggi2 skrev (1 minutt siden):

Er hun gravid da, eller er det bare clickbait? 

Bilde fra 1. eller 2. graviditet så en del år tilbake…

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har jo påstått at de er sterilisert..så hvorfor gidder hun dette her🤪

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blokkert henne, orker ikke å få clickbaiten hennes opp som forslag. Patetiske, desperate kjerring…

• Liker 3
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bymus skrev (1 time siden):

Å følge henne på snap eller å lese bloggen er ikke stalking. Fra Wikipedia https://no.m.wikipedia.org/wiki/Personforfølgelse

Personforfølgelse,[1][2] på engelsk stalking, er en sykelig og tvangsmessig opptatthet eller besatthet av en annen person og innebærer at denne andre personen blir forfulgt og utsatt for uønsket oppmerksomhet og annen plagsom atferd. Personen som forfølger folk, kan kalles en «stalker» eller plageånd.

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elisabeth30 skrev (17 minutter siden):

Å følge henne på snap eller å lese bloggen er ikke stalking.

Moderne variant av stalking. Glane på andre i private settinger.
Komisk å se hvordan folk klager i denne tråden, klarer dere ikke å la være å lese hva hun poster...? :P

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bymus skrev (1 time siden):

Så alle følgerene til alle influensere kan kalles stalkere? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Så alle følgerene til alle influensere kan kalles stalkere?

Ja. Når det er personen, ikke temaet, man følger.
Å følge en kakebake-influencer er ikke stalking, å følge Rasmussen er.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bymus skrev (2 timer siden):

Ja. Når det er personen, ikke temaet, man følger.
Å følge en kakebake-influencer er ikke stalking, å følge Rasmussen er.

Hæ? Ok, nå må du forklare. Siden Anna ikke har innhold lik NULL, bare tull og fanteri, så er det stalking å følge henne? Ler meg ihjel. Så da stalker du også Anna eller? 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Outandabout skrev (29 minutter siden):

Ler meg ihjel. Så da stalker du også Anna eller? 

Nei, følger kun kakebakere.
Men tragisk å se dere som lider ved å følge henne, denne tråden er jo nesten limt fast på "Dette snakker vi om nå".

Endret av Bymus
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bymus skrev (7 minutter siden):

Nei, følger kun kakebakere og har ikke funnet noe latterlig.
Men tragisk å se dere som lider av å følge henne, denne tråden er jo nesten limt fast på "Dette snakker vi om nå".

Anna vil være en offentlig person. Hun må da tåle at folk kikker innom snappen hennes. Hun må også dessverre tåle at noen finner innholdet hennes både merkelig og bekymringsverdig. Hun snakker mye, men har sjelden innhold i det hun sier. Jeg tenker at en elev på ungdomsskolen fremstår mer reflektert dessverre. Hun lever i en boble, og bruker barna for alt det er verdt for å tjene penger. Lavmål! Og det betyr ikke at jeg stalker henne. Jeg er kritisk til den offentlige personen Anna Rasmussen. 

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krimskrans skrev (5 timer siden):

Bilde fra 1. eller 2. graviditet så en del år tilbake…

Da er det jo veldig pinlig at overskriften idag er "idag får vi vite kjønnet". Hun må være bra desperat etter views.. 

• Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Outandabout skrev (9 minutter siden):

Og det betyr ikke at jeg stalker henne. Jeg er kritisk til den offentlige personen Anna Rasmussen. 

Jo, det er stalking. Du, og de fleste andre her, klarer ikke å la vær å titte inn i hennes privatliv og klage og fortelle videre på KG.
Innrøm det.... 😀

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud Anna, få deg en skikkelig jobb. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bymus skrev (3 timer siden):

Jo, det er stalking. Du, og de fleste andre her, klarer ikke å la vær å titte inn i hennes privatliv og klage og fortelle videre på KG.
Innrøm det.... 😀

😂 titte inn i hennes privatliv?? Et liv hun deler til tja.. hundre - tohundre tusen følgere. Å det er stalking? Tror kanskje du skal lese deg opp på hva stalking er.

• Liker 9
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ha 😂😂😂 Ler meg i hjel!! Å følge/«kikke innom» noen med offentlig profil på snap er IKKE stalking!!

• Liker 6
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...