Lykkefrøet Skrevet 16. april #15261 Skrevet 16. april Hva sa de? skrev (10 minutter siden): Skulle ønske vi fikk sett litt av omgivelsene de bor i. Ikke bare snakke fra en sofa. Det blir litt kjedelig. Da blokkerte hun meg. Er det mulig? Du stilte et spørsmål. Da er du er farlig hater. Det er ikke lov å stille spørsmål eller si at noe er kjedelig. Det er kun jubel og lovord som godtas. 10 1
Gjest Hva sa de? Skrevet 16. april #15262 Skrevet 16. april Lykkefrøet skrev (7 minutter siden): Du stilte et spørsmål. Da er du er farlig hater. Det er ikke lov å stille spørsmål eller si at noe er kjedelig. Det er kun jubel og lovord som godtas. Hun og InstaHeidien 😱🫡
Krimskrans Skrevet 16. april #15263 Skrevet 16. april Hva sa de? skrev (58 minutter siden): Skulle ønske vi fikk sett litt av omgivelsene de bor i. Ikke bare snakke fra en sofa. Det blir litt kjedelig. Da blokkerte hun meg. Er det mulig? Alt som ikke er ros er HAT. Ditt spørsmål sorterer selvfølgelig under siste kategori… Dama er langt ifra frisk. 4 3
Lillibetha Skrevet 16. april #15265 Skrevet 16. april Hva sa de? skrev (3 timer siden): Skulle ønske vi fikk sett litt av omgivelsene de bor i. Ikke bare snakke fra en sofa. Det blir litt kjedelig. Da blokkerte hun meg. Er det mulig? Enig. Det er veldig ensformig, bare hun som sitter og snakker i bilen eller inne. Blir alltid til overgitt av influensere som ikke forstår at de må variere og faktisk gi oss et innhold. 1 1
Whitesnake69 Skrevet 16. april #15266 Skrevet 16. april Hvorfor byner hun alltid med ok? Slår ikke feil 😂 Alle snappene starter med ok. Høres bare så dumt ut. 2
Gjest Hva sa de? Skrevet 16. april #15267 Skrevet 16. april Fantastisk Anna!!! Du leste hva jeg (og andre skrev). Takk for at du viser farger på snappen 🥕🌽🥒🍅🫚🌶️🫑🍠🥗🫛🥬 Arkivbildet er mindre interessant. Samme med det du selger. Prøv Finn.no. Jeg har god erfaring med Finn.
Flowrrpowrr Skrevet 16. april #15268 Skrevet 16. april "Dronningen" over klikk🫠 hun prøver så desperat...burde ikke vært lov🙈 3 1
SH# Skrevet 16. april #15270 Skrevet 16. april (endret) Hvis dere ønsker at influensere som Anna ikke skal tjene penger på den utrolig dårlige "jobben" de gjør, så blokker henne. Jeg synes det er tragisk at influensere tjene alt for mye på tullet de legger ut. De er dårleg forbilde for barn, som heller vil bli influensere enn sykepleier, lærere, barnehagelærer osv,, som er arbeidskraft vi virkelig trenger. Ser hun har ca 126,3 tusen følgere nå. Hvis alle som synes det er boss det hun legger ut, blokkerer henne, så så må hun ta tak i livet og gjøre noe mer fornuftig elller lage bedre poster. Endret 16. april av SH# 16 5
Margit777 Skrevet 16. april #15271 Skrevet 16. april (endret) Krimskrans skrev (2 timer siden): For 10 år siden? Ser hun er mye yngre. Endret 16. april av Margit777 2
Krimskrans Skrevet 16. april #15272 Skrevet 16. april Margit777 skrev (16 minutter siden): For 10 år siden? Ser hun er mye yngre. Sikkert 14 år siden… 2
Gjest Hva sa de? Skrevet 16. april #15273 Skrevet 16. april (endret) SH# skrev (45 minutter siden): Hvis dere ønsker at influensere som Anna ikke skal tjene penger på den utrolig dårlige "jobben" de gjør, så blokker henne. Jeg synes det er tragisk at influensere tjene alt for mye på tullet de legger ut. De er dårleg forbilde for barn, som heller vil bli influensere enn sykepleier, lærere, barnehagelærer osv,, som er arbeidskraft vi virkelig trenger. Ser hun har ca 126,3 tusen følgere nå. Hvis alle som synes det er boss det hun legger ut, blokkerer henne, så så må hun ta tak i livet og gjøre noe mer fornuftig elller lage bedre poster. Hun har blokkert meg, så det går fint 🤣 men husk!! Så: Tjener de fortsatt på dine klikk? Ja, hvis du ser storyen og den er offentlig, så telles visningen din, og det kan påvirke inntekten deres – spesielt hvis de får betalt for rekkevidde og engasjement. Endret 16. april av Hva sa de?
Sol Rampelyset Skrevet 17. april #15274 Skrevet 17. april Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin.
Krimskrans Skrevet 17. april #15275 Skrevet 17. april Hvorfor legger hun ut samme gravidbilde hver dag? 4
hvalstad45 Skrevet 17. april #15276 Skrevet 17. april Krimskrans skrev (1 minutt siden): Hvorfor legger hun ut samme gravidbilde hver dag? Fordi hun er dum i hodet og desperat etter likes? Skjønner ikke at noen av dere følger henne, det er å støtte en mor som nærmest driver med omsorgssvikt og total utlvering av umyndige. 13 1
Krimskrans Skrevet 17. april #15277 Skrevet 17. april hvalstad45 skrev (3 minutter siden): Fordi hun er dum i hodet og desperat etter likes? Skjønner ikke at noen av dere følger henne, det er å støtte en mor som nærmest driver med omsorgssvikt og total utlvering av umyndige. Følger henne ikke, men det samme bildet kommer opp i utforsk hver dag. Ellers enig med deg. 3
Gjest Hva sa de? Skrevet 17. april #15278 Skrevet 17. april Hvilken mnd er hun i i dag? Og noe spennende til salgs? Håper hun står ved kjøkkenbenken og lager noe fargerikt som her om dagen.
Svartfugl Skrevet 18. april #15279 Skrevet 18. april Krimskrans skrev (12 timer siden): Hvorfor legger hun ut samme gravidbilde hver dag? For at folk skal klikke på det. 3 1
Really Skrevet 18. april #15280 Skrevet 18. april Nå må hun slutte. Anna, du får ikke et klikk av meg. Jeg biter ikke på, og du har mistet all troverdighet. Skap deg noe innhold, istedenfor å bruke graviditet som agn. Det er fullt forståelig at du får negativ omtale når du holder på sånn som dette. Ærlighet varer lengst. 9 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå