Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Jeg har vært syk idag, kjedet meg og havnet innpå snappen til Anna (dessverre)… Sitter og snakker til kamera i langsomt tempo. Mange ord, null innhold. Kan ikke utdanne seg fordi at barna trenger henne 🤪 Hun hadde trengt å utvikle seg selv i form av enten utdanning eller en jobb. Makan til intetsigende monolog har jeg ikke vært borti. 

• Liker 6
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Outandabout skrev (3 minutter siden):

Jeg har vært syk idag, kjedet meg og havnet innpå snappen til Anna (dessverre)… Sitter og snakker til kamera i langsomt tempo. Mange ord, null innhold. Kan ikke utdanne seg fordi at barna trenger henne 🤪 Hun hadde trengt å utvikle seg selv i form av enten utdanning eller en jobb. Makan til intetsigende monolog har jeg ikke vært borti. 

Litt av en unnskyldning for ikke å utdanne seg. Hun må være den eneste i verden som ikke kan utdanne seg pga barna sine. 

• Liker 8
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, jeg følger henne ikke og har ikke sett henne på mange år, hvor gammel er hun egentlig? Nå ble jeg såpass nysgjerrig at jeg kort sjekket snappen hennes. For noen helt innholdsløse snaps av dem som bare går rundt? Som om hele familien blir stalka. For et ytterst tragisk opplegg, at noen kan leve av levere så intetsigende innhold er ufattelig.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (1 time siden):

Oi, jeg følger henne ikke og har ikke sett henne på mange år, hvor gammel er hun egentlig? Nå ble jeg såpass nysgjerrig at jeg kort sjekket snappen hennes. For noen helt innholdsløse snaps av dem som bare går rundt? Som om hele familien blir stalka. For et ytterst tragisk opplegg, at noen kan leve av levere så intetsigende innhold er ufattelig.

Mye eldre enn hun fremstår som. 

spøk til alvor, hun er født i 1996, så hun blir 29år i løpet av året. Jeg er usikker på når.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...