Outandabout Skrevet onsdag kl 15:32 #15221 Del Skrevet onsdag kl 15:32 Jeg har vært syk idag, kjedet meg og havnet innpå snappen til Anna (dessverre)… Sitter og snakker til kamera i langsomt tempo. Mange ord, null innhold. Kan ikke utdanne seg fordi at barna trenger henne 🤪 Hun hadde trengt å utvikle seg selv i form av enten utdanning eller en jobb. Makan til intetsigende monolog har jeg ikke vært borti. 6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet onsdag kl 15:36 #15222 Del Skrevet onsdag kl 15:36 Outandabout skrev (3 minutter siden): Jeg har vært syk idag, kjedet meg og havnet innpå snappen til Anna (dessverre)… Sitter og snakker til kamera i langsomt tempo. Mange ord, null innhold. Kan ikke utdanne seg fordi at barna trenger henne 🤪 Hun hadde trengt å utvikle seg selv i form av enten utdanning eller en jobb. Makan til intetsigende monolog har jeg ikke vært borti. Litt av en unnskyldning for ikke å utdanne seg. Hun må være den eneste i verden som ikke kan utdanne seg pga barna sine. 8 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhjørningfis Skrevet onsdag kl 18:59 #15223 Del Skrevet onsdag kl 18:59 Hva handler dette om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaHare Skrevet onsdag kl 19:15 #15224 Del Skrevet onsdag kl 19:15 enhjørningfis skrev (15 minutter siden): Hva handler dette om? Klikk. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet onsdag kl 20:36 #15225 Del Skrevet onsdag kl 20:36 BaHare skrev (1 time siden): Klikk. spekulasjoner om hun og Jan, kun klikk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krimskrans Skrevet i går, 08:46 #15226 Del Skrevet i går, 08:46 Desperat!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet i går, 08:52 #15227 Del Skrevet i går, 08:52 Krimskrans skrev (5 minutter siden): Desperat!! Jesus Christ!! Klickbait delux 🙄 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 19 timer siden #15228 Del Skrevet 19 timer siden Hun forteller ALDRI «alt»! Det er bare en endeløs rekke av ord omtrent uten poeng. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 17 timer siden #15229 Del Skrevet 17 timer siden Oi, jeg følger henne ikke og har ikke sett henne på mange år, hvor gammel er hun egentlig? Nå ble jeg såpass nysgjerrig at jeg kort sjekket snappen hennes. For noen helt innholdsløse snaps av dem som bare går rundt? Som om hele familien blir stalka. For et ytterst tragisk opplegg, at noen kan leve av levere så intetsigende innhold er ufattelig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 16 timer siden #15230 Del Skrevet 16 timer siden hvalstad45 skrev (1 time siden): Oi, jeg følger henne ikke og har ikke sett henne på mange år, hvor gammel er hun egentlig? Nå ble jeg såpass nysgjerrig at jeg kort sjekket snappen hennes. For noen helt innholdsløse snaps av dem som bare går rundt? Som om hele familien blir stalka. For et ytterst tragisk opplegg, at noen kan leve av levere så intetsigende innhold er ufattelig. Mye eldre enn hun fremstår som. spøk til alvor, hun er født i 1996, så hun blir 29år i løpet av året. Jeg er usikker på når. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå