Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Gjest pålandjorda
Skrevet

Hun har sikkert forlenget ferien med tre uker på snap denne gangen også. De er nok komt hjem for lenge siden.

Skrevet

«Svarer endelig om meg og janbanan» - hun svarer jo faen ikke?! Hvor vanskelig kan det være å si hva ståa er, eventuelt bare innrømme at det hele var et mislykket PR-stunt (som hun har dratt utover snart et helt år)?

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Men hvorfor skal de si noe om det hvis de ikke helt vet selv? Jeg skjønner ikke dette intense behovet for å få andres forhold definert. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Kålrota skrev (19 minutter siden):

Men hvorfor skal de si noe om det hvis de ikke helt vet selv? Jeg skjønner ikke dette intense behovet for å få andres forhold definert. 

Så såvidt overskriften hennes på snap der det stod noe a la at de svarer på hvordan forholdet er eller noe, så hun legger opp til at folk skal få skikkelig FOMO ved å ikke vite hvordan det går med forholdet deres. 

Hun har vel vært kjent som «dronningen av clickbait» i flere tiår allerede, og er veldig dyktig på å få folk til å klikke seg inn. Det med forholdet er vel det eneste «interessante» som egentlig har foregått i over 1 år, så dropper hun baits om at hun «svarer» i ny og ne. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Er de blitt kjærester igjen? 

Skrevet

Tviler på at det EGENTLIG har vært slutt…

• Liker 17
  • Nyttig 2
Skrevet
Tantemor skrev (12 timer siden):

Er de blitt kjærester igjen? 

De er gift. Tok aldri ut separasjon.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Krimskrans skrev (12 timer siden):

Tviler på at det EGENTLIG har vært slutt…

Alt for content. Money, money..

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
FruRosa skrev (2 timer siden):

De er gift. Tok aldri ut separasjon.

Hæ, ikke separasjon heller? Men han flyttet jo ut og hun søkte stønader? For å få stønader må man vøre separert. 

Men uansett da, de hadde jo et brudd sant, men nå er de sammen igjen? 

• Liker 2
Skrevet
Tantemor skrev (3 minutter siden):

Hæ, ikke separasjon heller? Men han flyttet jo ut og hun søkte stønader? For å få stønader må man vøre separert. 

Men uansett da, de hadde jo et brudd sant, men nå er de sammen igjen? 

Hun gjorde jo ikke det. Hun sa at hun ikke orket å dra på FVK og ordne meklingsattest, så hun søkte ikke noe 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

De har aldri gått fra hverandre. Alt er oppspinn for å få mer klikk. Ikke mange dagene siden Anna sa hun fikk et perle smykke av Jan til valentinsdagen. Altså feiret de dagen sammen, noe som er svært merkelig når de har gått fra hverandre. For noen måneder siden kjøpte de ny bil sammen. 

Dama er en svindel.

• Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet
Xstrella skrev (3 timer siden):

Alt for content. Money, money..

Money, money.. ja. Det jeg lurer på, er hun virkelig så interessant? Hun har fått flere følgere den siste tiden🤔

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
pålandjorda skrev (6 timer siden):

Et de i Dubai enda?

Sikkert kommet hjem for en god stund siden, men driver med samme type «melking» som den forrige turen der barna var med.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvor er barna når de er på tur bare de to?

Gjest pålandjorda
Skrevet
Cookie123 skrev (4 minutter siden):

Hvor er barna når de er på tur bare de to?

Mormoren kom og passet dem.

Skrevet

Føler at hele greia det hun formidler er sterilt. Finnes ingen gnist. Tomt. Uekte. 

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet

Spiser og spiser og spiser og…

Hvor blir det av opplevelser, kultur og innhold? Det handler om å trykke i seg, hver eneste snap. Fra den ene isen vandrer hun videre til neste kake og så frityr og gode greier. Og så påan igjen. Skikkelig innholdsrik ferie…

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
reiseglad skrev (20 timer siden):

Spiser og spiser og spiser og…

Hvor blir det av opplevelser, kultur og innhold? Det handler om å trykke i seg, hver eneste snap. Fra den ene isen vandrer hun videre til neste kake og så frityr og gode greier. Og så påan igjen. Skikkelig innholdsrik ferie…

Jeg tror hun har blokkert meg, får henne ikke opp lenger. Men det er ikke noe tap. Når man først er ute å reiser så er det jo utrolig mange steder jeg ville besøkt før Dubai for tredje,fjerde gang. Anna sine feriestoryer er ufattelig kjedeligt.  Så EmilieVoe sin alene tur til Asia. Utrolig kjekt å følge og skikkelig inspirerende. 

• Liker 2
Skrevet

Tror jeg har en anelse om hvorfor denne bloggeren foretrekker Dubai som reisemål (bortsett fra sol, varme og muligens noe spons). Vedkommende fremstiller seg jo som nær sykelig opptatt av strøkne, gullende rene og ryddige overflater, og det finner de vel der i den  moderne, sterile blokkbebyggelsen.

• Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...