Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Stakkars barn - hva i himmelens navn feiler dette kvinnemenneske.  Har hun så dårlig råd at hun ikke kan gi de mat - står å mater de med skje faktisk..  De må gå i like klær, er tynne som flis - ja nærmest gjennomsiktige. Dette er så sykt..  Grusomt å tenke på hva de stakkars barna måtte få av traumer. Det må da finnes noen i familien som kan hjelpe.. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FruRosa skrev (5 timer siden):

På snap i dag:

først eksponeres ungene i badetøy, så endeløs gåing, til slutt kjøper Anna EN is (i beger) og mater de 4 ungene med skje.

Her en annen dag sa anna de skulle skjemme ut ungene og la de få hver sin is. De ble filmet mens de alle spiste isen. Jeg trodde alle barn fikk både 2 og 3 is til dagen når de er i syden.

Noen dager senere så er de tilsynelatende tomme for penger så da blir det 1 iskule delt på 4 barn og moren mater tenåringen og de mindre med samme skje.

Er anna klar over hvor sinnsykt dette framstår? Det blir til jeg spør meg om hun mishandler barna. Hun kontrollerer barna til de grader og dette er fælt å se på. 

• Liker 9
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av hensyn til barna, så må hun må rett og slett slutte å "blogge" nå. Hun forstår det tydeligvis ikke selv, men da må noen bestemme det for henne tenker jeg. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosemose skrev (5 timer siden):

Hvor gamle er barna? 

De er 13 (blir 14 i juni), 10, 8 og nesten 4 år.

Endret av FruRosa
Tastetull
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (31 minutter siden):

Av hensyn til barna, så må hun må rett og slett slutte å "blogge" nå. Hun forstår det tydeligvis ikke selv, men da må noen bestemme det for henne tenker jeg. 

Jeg tror ingen når inn til henne. Hun hadde ikke reagert før noen grep inn mht barna. 

Denne Dubai ferien er helt koko. Det er en styring og kontrollering av barna som jeg får klump i magen av. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (3 minutter siden):

Jeg tror ingen når inn til henne. Hun hadde ikke reagert før noen grep inn mht barna. 

Denne Dubai ferien er helt koko. Det er en styring og kontrollering av barna som jeg får klump i magen av. 

Det lille jeg har sett gjør helt vondt. At det faktisk er lov å dele barn på den måten som gjøres er helt ubegripelig. Det MÅ bli en endring etterhvert. 

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Annas tilfelle er det ikke bare eksponeringen som er et problem, men også hvordan man ser denne familien har det sammen.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (8 minutter siden):

Det lille jeg har sett gjør helt vondt. At det faktisk er lov å dele barn på den måten som gjøres er helt ubegripelig. Det MÅ bli en endring etterhvert. 

Ja det er helt grusomt 😥 Nå må noen reagere snart. Denne ferien har vi tydelig sett hvordan ungene blir styrt og må jobbe for moren sin. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (8 minutter siden):

I Annas tilfelle er det ikke bare eksponeringen som er et problem, men også hvordan man ser denne familien har det sammen.

Jeg har ikke fulgt med så mye selv, men leser her at det er ganske mye urovekkende ja. Håper virkelig det blir tatt tak i. Nå er vel eldste tenåring? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isild skrev (11 minutter siden):

Jeg har ikke fulgt med så mye selv, men leser her at det er ganske mye urovekkende ja. Håper virkelig det blir tatt tak i. Nå er vel eldste tenåring? 

Blir 14 til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (5 minutter siden):

Blir 14 til sommeren.

Stakkars, ikke et normalt liv for en 14-åring…

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet iallefall at mine barn hadde nektet og dele skje på den måten, det er ganske ekkelt. Og hvordan de delte gaffel under frokosten..

At disse bare står og tar i mot, spesielt de eldste, forteller ganske mye.

Endret av Poly
  • Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva var konteksten til å "mate" barna med skje? Var det ment å være morsomt? Ment å være "få smake på isen din a Mamma" ? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (4 minutter siden):

Hva var konteksten til å "mate" barna med skje? Var det ment å være morsomt? Ment å være "få smake på isen din a Mamma" ? 

Det ble kjøpt EN is på deling til ungene. Anna mater dem en og en med samme skje. Null humor!!!

Samme skjedde jo under den før omtalte frokosten, da matet kun dem etter tur med samme gaffel.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (4 minutter siden):

Sikkert forsøk på "content", som nok en gang feiler.

Hun tar jo mye fra andre influensere, og har vel hørt Isabel Raad si "spend money to make money". Problemet med AR er at hun begynner i feil ende, har uintressant innhold og alt er basert på å tjene på barna.

Alt innhold hun har, om det er vandreturer i det uendelige, måltider minutt for minutt eller ranter ved kjøkkenbenken/ i sofaen er basert på barna.

De såkalte hjertesakene hennes mister hun interesse for over natten og er mer clickbait enn noe annet.

Som noen nevnte tidligere i tråden er det skikkelig ubehagelig hvordan profilen hennes har så fokus på ungene i sårbare situasjoner som i badetøy eller morgenkåpe, for så og hoppe til seksuelle bilder av mor med lite klær og mye pupp.

Synes det er ufattelig at ikke det finnes noen reguleringer for eksponering av barn i sosiale medier, og spesielt når foreldrene tjener penger på det.

Dette er jo i bunn og grunn barnearbeid SoMe-style.

Jeg håper de aller fleste trykker seg kjapt gjennom storyene hennes så hun tjener minst mulig penger på det her...

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (2 minutter siden):

Det ble kjøpt EN is på deling til ungene. Anna mater dem en og en med samme skje. Null humor!!!

Samme skjedde jo under den før omtalte frokosten, da matet kun dem etter tur med samme gaffel.

Det fremstår som å leke "mor og far og barn". Ganske forstyrrende, og høyst uvanlig. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...