Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

hvalstad45 skrev (21 timer siden):

Er det ikke på tide at noen melder henne til barneværnet, bare basert på det hun legger ut i sosiale medier? Det er jo hinsides bare det at man ser så mye, overhodet ikke greit i seg selv.

Eksponering er ikke greit men barnevernet??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bibbi_ skrev (12 timer siden):

Hun burde absolutt vært meldt til barnevernet slik at de kan hjelpe henne med hvordan hun bør behandle barna sine. Dette hun driver med er absolutt ikke bra for barna hennes, det er helt hårreisende alt hun legger ut på Snap. 

Kanskje hun ville tatt imot råd og veiledning fra barnevernet. Alle andre som gir henne velmenende råd blir blokkert og beskylt for kritikk og hat. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger jo ikke jenta, men er de fremdeles på ferie? Når jeg ser henne på utforsk er de fremdeles i Dubai.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 minutt siden):

Følger jo ikke jenta, men er de fremdeles på ferie? Når jeg ser henne på utforsk er de fremdeles i Dubai.... 

nei det var der 1uke, vært hjemme i 3 men hun prøver melke det hun kan, late som de lever luksusliv med 1mnd i Dubai 😂😂😂 er så dumt at jeg skjønner ikke at alle av-følger det greiene der

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor kjøper hun 1 kuleis, setter seg ned på huk og MATER barna med den ene isen? Mens de står rundt som sultne hunder?

I alle dager??

• Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På snap i dag:

først eksponeres ungene i badetøy, så endeløs gåing, til slutt kjøper Anna EN is (i beger) og mater de 4 ungene med skje.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuddlegirl skrev (3 minutter siden):

Hvorfor kjøper hun 1 kuleis, setter seg ned på huk og MATER barna med den ene isen? Mens de står rundt som sultne hunder?

I alle dager??

Vi skrev samtidig, og jeg reagerer på akkurat det samme som deg!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (4 minutter siden):

På snap i dag:

først eksponeres ungene i badetøy, så endeløs gåing, til slutt kjøper Anna EN is (i beger) og mater de 4 ungene med skje.

Oii, det var samtidig!

Dette er jo helt sykt... Mate barna med en is, mens far står og filmer? Og de står rundt og venter på tur.

😨

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (2 minutter siden):

Forhåpentligvis betyr det ikke 125,8K seere. 

Seertall er oftest høyere enn følgertall..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår liksom ikke meningen med å filme at de går og går og går, det er ikke så interessant å se på 🙃

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cuddlegirl skrev (34 minutter siden):

I alle dager??

Fordi de ikke har nok klær med til at noen av barna kan skitne seg ut. Husk at de har pakket for 6 personer i en bitteliten koffert. Da må alle mates. Sikkert Jan også. 

• Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

richbitch skrev (9 minutter siden):

Fordi de ikke har nok klær med til at noen av barna kan skitne seg ut. Husk at de har pakket for 6 personer i en bitteliten koffert. Da må alle mates. Sikkert Jan også. 

Det med skitne klær var det første som slo meg også, jeg har inntrykk av at det er ekstremt viktig for henne, eller at hun bryr seg mer enn folk flest om at barna alltid tar seg bra ut, med like, gjerne lyse klær. Da passer det ikke at de yngste har sjokoladeis sølt ut over den hvite skjorta. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Can I have one ice cream please?»

Iskremmannen må ha sett spørrende ut med den gjengen stående foran seg 😅

IMG_9706.jpeg

Endret av Poly
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...