SH# Skrevet 8. januar #14821 Del Skrevet 8. januar mon_nom skrev (33 minutter siden): Og Jan må vel ver med til Dubai for hun trenger vel noen til filme de, mens de går rundt. Er nok best hun pakker for han, så er hun sikker på at klærne hans matcher resten av gjengen😄 21 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krimskrans Skrevet 8. januar #14822 Del Skrevet 8. januar SH# skrev (6 minutter siden): Er nok best hun pakker for han, så er hun sikker på at klærne hans matcher resten av gjengen😄 Selvfølgelig!! Dessuten skal vel alt sammen oppi en bitteliten koffert så da er det best at det er hun som har 100% full kontroll 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillibetha Skrevet 9. januar #14823 Del Skrevet 9. januar SH# skrev (På 7.1.2025 den 21.35): Klarte ikke la være å se på dagens story 😄 Hun har en million ting hun må gjøre før avreise til Dubai, huset må vaske skikkelig og ikke minst skal hun pakke til 6 stk.. Voldsomt travelt man kan ha det uten jobb ;-) 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 10. januar #14824 Del Skrevet 10. januar Jeg pleier virkelig ikke å bry meg om andre menneskers økonomi, jeg har lite og ingenting med det. Men, jeg blir fryktelig nysgjerrig på hvordan Anna og mannen kan ha råd til den livsstilen de har? Tjener hun så mye som influencer? Å ta med hele familien til Dubai på ferie, ikke bare en gang, men ofte, det er dyrt. Veldig dyrt! 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 10. januar #14825 Del Skrevet 10. januar Linazer skrev (37 minutter siden): Jeg pleier virkelig ikke å bry meg om andre menneskers økonomi, jeg har lite og ingenting med det. Men, jeg blir fryktelig nysgjerrig på hvordan Anna og mannen kan ha råd til den livsstilen de har? Tjener hun så mye som influencer? Å ta med hele familien til Dubai på ferie, ikke bare en gang, men ofte, det er dyrt. Veldig dyrt! Tja, i følge listene til tv2.no og skattelistene de har offentliggjort, så tjente Anna 490.000. Så hvordan hun har råd til alt dette er rart ja. En tur til Dubai for 6 stk er ikke billig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SH# Skrevet 10. januar #14826 Del Skrevet 10. januar (endret) Krimskrans skrev (På 8.1.2025 den 21.59): Selvfølgelig!! Dessuten skal vel alt sammen oppi en bitteliten koffert så da er det best at det er hun som har 100% full kontroll 😂 Hadde ikkje blitt like bra story, hvis Jan hadde pakket med seg med seg crocs og Hawaii skjorte 🕺🏼 Endret 10. januar av SH# . 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SH# Skrevet 10. januar #14827 Del Skrevet 10. januar Linazer skrev (7 timer siden): Jeg pleier virkelig ikke å bry meg om andre menneskers økonomi, jeg har lite og ingenting med det. Men, jeg blir fryktelig nysgjerrig på hvordan Anna og mannen kan ha råd til den livsstilen de har? Tjener hun så mye som influencer? Å ta med hele familien til Dubai på ferie, ikke bare en gang, men ofte, det er dyrt. Veldig dyrt! Kan jo være en sponset tur, men da skal det vell merkes som reklame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 11. januar #14828 Del Skrevet 11. januar SH# skrev (20 timer siden): Hadde ikkje blitt like bra story, hvis Jan hadde pakket med seg med seg crocs og Hawaii skjorte 🕺🏼 😅😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niffler Skrevet 13. januar #14829 Del Skrevet 13. januar Bibbi_ skrev (På 10.1.2025 den 16.00): Tja, i følge listene til tv2.no og skattelistene de har offentliggjort, så tjente Anna 490.000. Så hvordan hun har råd til alt dette er rart ja. En tur til Dubai for 6 stk er ikke billig. Forskjellen på privat ekonomi og AS. Kan være at hun skriver turen på firma? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 13. januar #14830 Del Skrevet 13. januar Niffler skrev (2 timer siden): Forskjellen på privat ekonomi og AS. Kan være at hun skriver turen på firma? Ja det er kanskje mulig ja. Og biler og hus også da? For under 500.000 og all luksus hun velter seg i, stemmer ikke helt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frublå Skrevet 13. januar #14831 Del Skrevet 13. januar Bibbi_ skrev (1 time siden): Ja det er kanskje mulig ja. Og biler og hus også da? For under 500.000 og all luksus hun velter seg i, stemmer ikke helt. Disse inntektslistene stemmer overhodet ikke! De stemmer jo ikke med noen egentlig. Jeg har sjekket meg selv- og det er feil. Så hvor de får disse tallene fra lurer jeg på. Men at influensere har firmaer som drar inn penger vet vi jo alle. At hennes personlige inntekt er så liten har ingenting med virkeligheten å gjøre…. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 14. januar #14832 Del Skrevet 14. januar (endret) Har Jan kommet inn i varmen igjen? 🤔 Har ikke giddet å lese i tråden siden en stund før jul, men her har jeg nok gått glipp av noe... Endret 14. januar av Tough cookie 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosetosta Skrevet 14. januar #14833 Del Skrevet 14. januar Ganske sikker på at hun klarer seg godt med 500k i året, for alt hun gjør og handler kan nok skrives på firma. Og ved å kun ta ut 4-500k i året så var det enklere å få barnebidrag fra fedrene som ikke betaler. Men det gikk vel ikke som planlagt. Men helt sikker på det er grunnen til at hun gikk ut med årsinntekten sin. For ingen tvil om at hun tjener mer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 14. januar #14834 Del Skrevet 14. januar Tough cookie skrev (10 timer siden): Har Jan kommet inn i varmen igjen? 🤔 Har ikke giddet å lese i tråden siden en stund før jul, men her har jeg nok gått glipp av noe... Han var vel aldri ute i kulda... det var nok mer et spill for "galleriet" 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 14. januar #14835 Del Skrevet 14. januar Fjugur skrev (1 minutt siden): Han var vel aldri ute i kulda... det var nok mer et spill for "galleriet" Da var det slik som jeg trodde🙈 Herlighet så fjollete å holde på sånn for å få penger i kassa. Stakkars barn... 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 14. januar #14836 Del Skrevet 14. januar Tough cookie skrev (12 minutter siden): Da var det slik som jeg trodde🙈 Herlighet så fjollete å holde på sånn for å få penger i kassa. Stakkars barn... Det er en form for svindel. Anna har alltid vært uærlig. Falske konkurranser på FB, ikke betale for kake, unnlate å merke med reklame. Alt dette gjør hun for å tjene penger. 7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seroquel Skrevet 16. januar #14837 Del Skrevet 16. januar Really skrev (På 14.1.2025 den 12.48): Det er en form for svindel. Anna har alltid vært uærlig. Falske konkurranser på FB, ikke betale for kake, unnlate å merke med reklame. Alt dette gjør hun for å tjene penger. Ikke betale for kake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrøet Skrevet 17. januar #14838 Del Skrevet 17. januar Seroquel skrev (11 timer siden): Ikke betale for kake? Hun hadde fått levert gratis bryllupskake mot at hun skulle skrive innlegg på bloggen sin om bakeren og anbefale alle lesere å prøve produktene hennes. Kake ble levert, men innlegg uteble. Hun la ikke ut noe før bakeren tok kontakt med media og sa at hun følte seg lurt når hun hadde lagt så mye flid i den kaken uten å få verken betalt eller anbefaling på bloggen. En stund etter dette kom det et lite innlegg på bloggen. Ikke særlig flatterende innlegg, så oppmerksomheten bakeren håpet på uteble. Så vidt jeg husker så var det vel Anna som tok kontakt og foreslo dette samarbeidet. Lurer på om ikke bakeren var skeptisk til å begynne med etter all den negative omtalen rundt samarbeid med Anna, men overtalte seg selv til å gjøre det likevel. Etter den fadesen tenkte nå jeg at de som ikke hadde skygget banen allerede burde lære av tabben til den bakeren og ikke finne på å sponse Anna med noe. Det er bare svindel fra ende til annen. Det var gale nok med alle de falske konkurransene hun holdt for å øke profilen sin i SOME, men å behandle den bakeren på den måten der synes jeg er å gå for langt. Det minste hun kunne gjort når hun ikke gadd å legge ut et innlegg med massevis av bilder som lovpriste kaken og bakeren var å betale for kaken. Det gjorde hun jo heller ikke. 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 17. januar #14839 Del Skrevet 17. januar Siste bilde på snap nå, er det hentydning til at de har lappet sammen forholdet? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admdir Skrevet 17. januar #14840 Del Skrevet 17. januar Palmemor skrev (1 time siden): Siste bilde på snap nå, er det hentydning til at de har lappet sammen forholdet? De jobber med saken tydeligvis. Håper det ordner seg til det beste for hele familien. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå