Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Stjertmeis skrev (34 minutter siden):

Et lite glimt av fjeset til mannen som filmer. Er dette Jan? 

Screenshot_20241128_090856_Snapchat.thumb.jpg.83a09777624ff867e920f9733b7b7062.jpg

(Og ja, jeg skammer meg over at jeg har bidratt til snap-inntekt til Anna 🙄 Heldigvis var dette første, og forhåpentligvis siste, gang)

Se der ja. Ja det er Jan. 

Tidligere i tråden ble det sagt at bilen er registrert på Jan. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MzMe skrev (1 time siden):

Tenkte det samme 🤯 Kritthvite seter til en barnefamilie?  Jaja, det blir mye vasking på henne fremover 😅 

Akkurat det er er hun flink til må jeg innrømme. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (12 timer siden):

Jan må tjene utrolig bra. Og de er liksom ikke sammen. Tull, tror jeg. Eller lever de på kreditt? 

Er ikke han selger eller noe i den duren ? Ikke helt sikker de eier bilen selv. Anna er jo ekspert på å vri om på sannheten. Kanskje skal det være Jan sin firmabil, eller at bilen bare er leaset..... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SH# skrev (11 minutter siden):

Er ikke han selger eller noe i den duren ? Ikke helt sikker de eier bilen selv. Anna er jo ekspert på å vri om på sannheten. Kanskje skal det være Jan sin firmabil, eller at bilen bare er leaset..... 

Den er registrert på Jan..med samme adresse som Anna. Om det hadde vært leasingbil, hadde den vært registrert på leasingfirmaet. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (På 27.11.2024 den 19.11):

Ville aldri hatt en slik bil hvis man «alltid» trenger 7 seter. Får panikkangst bare ved tanken på å sitte fastklemt bakerst uten å kunne komme seg ut…. Tanken på å plassere barna der er enda verre! 

Enig!! Mye fint med 7 seter på bruktmarkedet som er mye mer praktisk OG veldig mye rimeligere. Merkelig å kjøpe flett ny bil uten å vite hvor trang og upraktisk den er 🙄

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kattedama
Lykkefrøet skrev (18 timer siden):

Hun får nok ikke noe ekstra når de ikke vil gå til mekling. De har fått det for seg at de ikke vil gå til mekling fordi de er redd for å ødelegge det gode samarbeidet de har. 

Det er obligatorisk med mekling når man blir separert, og barna er under 16 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (36 minutter siden):

Det er obligatorisk med mekling når man blir separert, og barna er under 16 år. 

derfor de ikke er separert sier hun... jeg tror de fortsatt er sammen og at alt dette er clickbate

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

monican94 skrev (16 minutter siden):

derfor de ikke er separert sier hun... jeg tror de fortsatt er sammen og at alt dette er clickbate

Hu mener de skal ha frem til våren for å finne ut hva som skjer mellom de 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MzMe skrev (På 28.11.2024 den 23.30):

Hu mener de skal ha frem til våren for å finne ut hva som skjer mellom de 😅

Er jo helt tydelig at det er janbanan som ikke vil. Anna vil og vil, men Jan har tydeligvis fått nok…

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg007 skrev (1 time siden):

Er jo helt tydelig at det er janbanan som ikke vil. Anna vil og vil, men Jan har tydeligvis fått nok…

Håper for barnas skyld at de finner ut av det. Av de to, så er vel han den mest voksne kanskje. Men har aldri klart å ta han helt seriøst heller. Han var vel i utgangspunktet reserveløsning da hun ikke fikk pappa nr 2?  Jan var vel videre først og fremst en bloggerfan? Syns å huske at han menget seg med flere bloggere der han fikk sjansen? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er influensere. Begge to. Og danser rundt pengesekken.Som de alle gjør. De er blitt helt avhengige av pengene det gir, besatt. AR er også avhengig av oppmerksomheten det gir henne. Hele hennes ungdomsliv og voksne liv har vært som del av reality og som influenser.  Det er hennes identitet. Alt dreier seg om å bli sett. I mangel på beundring søker de "hat og hets". Bare det gir penger, oppmerksomhet og media. Leste at noen legger ut over 100 snapper om dagen. Tenk å leve i noe sånt for et barn? Og lage content av et samlivsbrudd. Selge sorgen og fortvilelsen til høystbydende. Løgn eller ikke. Det er skikkelig trist. Og ødeleggende for dem alle, men verst for barna. De som samarbeider med denne typen influensere burde boikottes. 

• Liker 8
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doris Becker skrev (10 timer siden):

De er influensere. Begge to. Og danser rundt pengesekken.Som de alle gjør. De er blitt helt avhengige av pengene det gir, besatt. AR er også avhengig av oppmerksomheten det gir henne. Hele hennes ungdomsliv og voksne liv har vært som del av reality og som influenser.  Det er hennes identitet. Alt dreier seg om å bli sett. I mangel på beundring søker de "hat og hets". Bare det gir penger, oppmerksomhet og media. Leste at noen legger ut over 100 snapper om dagen. Tenk å leve i noe sånt for et barn? Og lage content av et samlivsbrudd. Selge sorgen og fortvilelsen til høystbydende. Løgn eller ikke. Det er skikkelig trist. Og ødeleggende for dem alle, men verst for barna. De som samarbeider med denne typen influensere burde boikottes. 

Jan er ikke influenser. Han er jo ikke synlig i monitor hos Anna heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Admdir skrev (10 minutter siden):

Jan er ikke influenser. Han er jo ikke synlig i monitor hos Anna heller.

Han lar henne utlevere barna, og deres felles hverdag. Han er godt innbakt både som "samarbeidspartner" gjennom flere år, men også som "mannen til". Også i programmet Bloggerne,  Da er han en del av businessen spør du meg. 

https://www.nrk.no/ytring/ser-du-for-deg-din-mamma-og-pappa-ha-tullesex-pa-tv_-1.13728702

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viola* skrev (På 4.12.2024 den 11.52):

Dette med inntekten til Anna har vært diskutert. Anna er nr 45 på listen over influensere i år, med en inntekt på 490 635 kr.

https://www.tv2.no/underholdning/dette-tjente-kjendisene/17243779/

Nesten ingen av disse influenserne har inntekt som står i stil med den livsstilen de hevder å inneha. Nå ser ikke jeg mer enn hva media skriver om, men det er noe som skurrer fælt. De "gearer egen portefølje" som den ultrakriminelle Thomas Øye sa det ( nå Thomas Stray  bosatt i Dubai.)
Tror økokrim vil tjene stort på å undersøke litt nærmere når det gjelder hele hurven! 🤑

Endret av Doris Becker
endring av ord, samme betydning
  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Doris Becker skrev (7 timer siden):

Nesten ingen av disse influenserne har inntekt som står i stil med den livsstilen de hevder å inneha. Nå ser ikke jeg mer enn hva media skriver om, men det er noe som skurrer fælt. De "booster egen portefølje" som den ultrakriminelle Thomas Øye sa det ( nå Thomas Stray  bosatt i Dubai.)
Tror økokrim vil tjene stort på å undersøke litt nærmere når det gjelder hele hurven! 🤑

Er nok mange influensere som har hatt veldig høye inntekter i noen år og lagt seg til høyt forbruk, men så går inntekten ned, men de greier ikke justere ned forbruket. Ender med skattekrav, tvangssalg og bare rot. Er glad jeg har normal inntekt, kjedelig familiebil og venner som er like 😄 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viola* skrev (9 timer siden):

Dette med inntekten til Anna har vært diskutert. Anna er nr 45 på listen over influensere i år, med en inntekt på 490 635 kr.

Oi, dette kan umulig dekke det forbruket hun viser fra på sosiale medier?? Dette er jo omtrent det samme som jeg har, med en vanlig jobb i kommunen, og jeg har overhodet ikke råd til alt de holder på med 🥴

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

siba skrev (1 time siden):

Oi, dette kan umulig dekke det forbruket hun viser fra på sosiale medier?? Dette er jo omtrent det samme som jeg har, med en vanlig jobb i kommunen, og jeg har overhodet ikke råd til alt de holder på med 🥴

SH# skrev (2 timer siden):

Er nok mange influensere som har hatt veldig høye inntekter i noen år og lagt seg til høyt forbruk, men så går inntekten ned, men de greier ikke justere ned forbruket. Ender med skattekrav, tvangssalg og bare rot. Er glad jeg har normal inntekt, kjedelig familiebil og venner som er like 😄 

Viola* skrev (4 timer siden):

Står også oppført med 0 i formue.

Doris Becker skrev (9 timer siden):

Nesten ingen av disse influenserne har inntekt som står i stil med den livsstilen de hevder å inneha. Nå ser ikke jeg mer enn hva media skriver om, men det er noe som skurrer fælt. De "booster egen portefølje" som den ultrakriminelle Thomas Øye sa det ( nå Thomas Stray  bosatt i Dubai.)

Viola* skrev (10 timer siden):

Mulig jeg tar feil - jeg er ikke økonom, men inntektene ligger vel i firmaet og hennes skattbare inntekt er vel det som oppføres som 490 635 kr, men det er vel bare det hun tar ut. Alle ferieturene kan vel være "forretningsreiser" o.l. Disse som har hatt høy inntekt over tid, vet vel hvordan de skal lure unna penger fra skattemyndighetene :P 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...