Krimskrans Skrevet 3. november 2024 #14601 Del Skrevet 3. november 2024 Vintermåne skrev (25 minutter siden): Hvem er «kommunen» tro?? Vanskelig å si, men har aldri hørt om lignende praksis andre steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva00 Skrevet 3. november 2024 #14602 Del Skrevet 3. november 2024 Noe om At Kristiansand kommune via skolene kommer på hjemmebesøk til alle elevene. Har to barn på ulike skoler i Kr.sand, aldri hørt om dette prosjektet før. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 4. november 2024 #14603 Del Skrevet 4. november 2024 Så mye «ekko» det er når hu prater? Virker som et tomt og kaldt hus.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 4. november 2024 #14604 Del Skrevet 4. november 2024 https://www.nrk.no/stor-oslo/skole-inviterer-seg-selv-pa-hjemmebesok-1.12884592 OM det var hjemmebesøk fra skolen, kan det være av samme årsak som i linken jeg referer til. Der så de at foreldre ikke stilte opp på foreldremøter og ønsket et bedre samarbeid med hjemmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 4. november 2024 #14605 Del Skrevet 4. november 2024 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KroniskEngasjert Skrevet 4. november 2024 #14606 Del Skrevet 4. november 2024 Zenhouse skrev (5 timer siden): https://www.nrk.no/stor-oslo/skole-inviterer-seg-selv-pa-hjemmebesok-1.12884592 OM det var hjemmebesøk fra skolen, kan det være av samme årsak som i linken jeg referer til. Der så de at foreldre ikke stilte opp på foreldremøter og ønsket et bedre samarbeid med hjemmet. Gir mening. Jeg hadde ikke turt å stille i klasserom/ foreldremøte om jeg var Anna… 🥶🫥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 6. november 2024 #14607 Del Skrevet 6. november 2024 De er ennå gift ifølge FB.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anya66 Skrevet 6. november 2024 #14608 Del Skrevet 6. november 2024 Really skrev (På 30.10.2024 den 17.19): What?? 800 kr for brukt sminke?? Jeg hadde ikke betalt ei krone for sminke som andre har brukt. Hun virker helt desperat etter penger for tiden. Men at hun selger barnas leker, og mest sannsynlig tar pengene og putter i egen lomme, finner jeg usmakelig. Er vel hun som har kjøpt de lekene da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lise1234 Skrevet 6. november 2024 #14609 Del Skrevet 6. november 2024 Gidder ikke å klikke inn på snap..tenker det er er enorm sum på julegavene som er i fokus nå ,.som er viktig å få fram 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krimskrans Skrevet 6. november 2024 #14610 Del Skrevet 6. november 2024 «Finnes det virkelig noen som gir SOKKER til jul lengre?» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 6. november 2024 #14611 Del Skrevet 6. november 2024 MzMe skrev (15 timer siden): De er ennå gift ifølge FB.. Hun har selv sagt at de har ikke søkt separasjon ennå fordi de vil ha litt tid fra hverandre en stund for å se om de skal satse videre eller ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 6. november 2024 #14612 Del Skrevet 6. november 2024 Lawyer skrev (17 minutter siden): Hun har selv sagt at de har ikke søkt separasjon ennå fordi de vil ha litt tid fra hverandre en stund for å se om de skal satse videre eller ikke. Alt for klikk og fame. 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 7. november 2024 #14613 Del Skrevet 7. november 2024 Xstrella skrev (6 timer siden): Alt for klikk og fame. Nettopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 7. november 2024 #14614 Del Skrevet 7. november 2024 Krimskrans skrev (7 timer siden): «Finnes det virkelig noen som gir SOKKER til jul lengre?» Kalendergave👍🧑🎄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krimskrans Skrevet 7. november 2024 #14615 Del Skrevet 7. november 2024 Istapp skrev (4 timer siden): Kalendergave👍🧑🎄 Jada, men burde Anna, som selv ikke tåler den minste antyding til kritikk, nærmest latterliggjøre dem som gir f.eks. sokker i julegave? For, JA, de finnes!! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 7. november 2024 #14616 Del Skrevet 7. november 2024 Krimskrans skrev (11 minutter siden): Jada, men burde Anna, som selv ikke tåler den minste antyding til kritikk, nærmest latterliggjøre dem som gir f.eks. sokker i julegave? For, JA, de finnes!! Ønsker meg (ull)sokker hvert eneste år. 😛 Hun bør vel gå litt stillere i dørene nå som hennes egen økonomi tydeligvis er veldig endret i forhold til tidligere, mtp julegaver og annet. 3 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg007 Skrevet 7. november 2024 #14617 Del Skrevet 7. november 2024 Lawyer skrev (14 timer siden): Hun har selv sagt at de har ikke søkt separasjon ennå fordi de vil ha litt tid fra hverandre en stund for å se om de skal satse videre eller ikke. Nettopp, og det er jo noe av det sykeste her; det er jo NETTOPP derfor man er separert i ett år før man så eventuelt velger å skilles! Så hva driver de med? Det er jo kun ren trenering hele greien. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 7. november 2024 #14618 Del Skrevet 7. november 2024 Det rare er at Jan skal bli med familien på ferie etter jul. Hvorfor skille seg hvis de fungerer så godt sammen at de kan reise på ferie? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulisa Skrevet 7. november 2024 #14619 Del Skrevet 7. november 2024 Eva00 skrev (På 3.11.2024 den 23.31): Noe om At Kristiansand kommune via skolene kommer på hjemmebesøk til alle elevene. Har to barn på ulike skoler i Kr.sand, aldri hørt om dette prosjektet før. Litt sen til å kommentere dette, men det stemmer at Kr.sand kommune har denne praksisen. Har selv et barn i en klasse hvor det var noen issues blant jentene i klassen, og plutselig ble hver forelder oppringt av en koordinator fra kommunen som skulle undersøke og gjøre tiltak. Vedkommende ba om å komme på hjemmebesøk, men her i huset takket vi nei til det (siden det var issue med jentene i klassen, mens vi har gutt). Dette koordinatorgreiene er noe av det rareste jeg har vært borti ift barnas skolegang, men det er visst for å forbedre klassemiljøet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 7. november 2024 #14620 Del Skrevet 7. november 2024 Lulisa skrev (1 time siden): Litt sen til å kommentere dette, men det stemmer at Kr.sand kommune har denne praksisen. Har selv et barn i en klasse hvor det var noen issues blant jentene i klassen, og plutselig ble hver forelder oppringt av en koordinator fra kommunen som skulle undersøke og gjøre tiltak. Vedkommende ba om å komme på hjemmebesøk, men her i huset takket vi nei til det (siden det var issue med jentene i klassen, mens vi har gutt). Dette koordinatorgreiene er noe av det rareste jeg har vært borti ift barnas skolegang, men det er visst for å forbedre klassemiljøet. Det er det rareste jeg har hørt! De har da vel ikke noe med å komme hjem til folk? Problemer på skolen løses vel på skolen?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå