richbitch Skrevet 7. oktober #14361 Del Skrevet 7. oktober Anna forteller i dag at de ikke har gjort noe formelt ang bruddet. Ikke meldt flytting, søkt om separasjon eller lignende, så i følge registrene er alt som før. Er ikke dette med på å påvirke hennes barnebidrag-sak? Trodde mann som ektepar ble sett på som en helhet, og at det derfor tas utgangspunkt i både hennes og Jans inntekt når hun søker bidrag. Da ødelegger hun jo litt for sin egen sak… 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 7. oktober #14362 Del Skrevet 7. oktober lew skrev (29 minutter siden): Ja hu selger jo alt hu eier og har nesten nå.Og historier kommer nå om hvorfor hu er skilt.Alt for penger. Jeg synes virkelig synd på ungene som må gå ut og møte det alle vet moren driver med. INGEN gode mødre holder på sånn. Hun er egoistisk, umoden og lat. Easy money, - drit i om det går utover ungene. Kvalmt. 1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 7. oktober #14363 Del Skrevet 7. oktober Palmemor skrev (3 timer siden): Fordi man ikke trenger å være vrang med vilje? Du brukte jo åpenbart språket for å rette opp i noe du mente var feil. Det bør jo alle gjøre. Renholdspersonalet snakker jo ikke nødvendigvis engelsk, så det går an å være høflig og snakke til de på ett språk de forstår når man faktisk har muligheten Renholdspersonalet i Hellas er i stor grad tyrkiske 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 8. oktober #14364 Del Skrevet 8. oktober Lykkefrøet skrev (8 timer siden): Hadde ikke forundret meg om hele dette "bruddet" kun er for oppmerksomhet. Plutselig kan det være de har "funnet sammen igjen". Hvis inntektene har stupt sånn som hun sier så er verken hun eller Jan fremmed for å sette i gang et sånt stunt. Alt for penger er visst mottoet der i gården. Isåfall et veldig dårlig stunt som feilet på alle måter 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 8. oktober #14365 Del Skrevet 8. oktober richbitch skrev (8 timer siden): Anna forteller i dag at de ikke har gjort noe formelt ang bruddet. Ikke meldt flytting, søkt om separasjon eller lignende, så i følge registrene er alt som før. Er ikke dette med på å påvirke hennes barnebidrag-sak? Trodde mann som ektepar ble sett på som en helhet, og at det derfor tas utgangspunkt i både hennes og Jans inntekt når hun søker bidrag. Da ødelegger hun jo litt for sin egen sak… Har de vært på familievernkontoret da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasier Skrevet 8. oktober #14366 Del Skrevet 8. oktober Stargaze skrev (9 timer siden): Jeg synes virkelig synd på ungene som må gå ut og møte det alle vet moren driver med. INGEN gode mødre holder på sånn. Hun er egoistisk, umoden og lat. Easy money, - drit i om det går utover ungene. Kvalmt. Dette! Det er barna som må ut og møte alle de som har sett mamma på snap, både da hun legger ut om hvordan barna har det og da hun stiller i bikini. Mens Anna selv aldri behøver å møte folk, hun murer seg vel inne i huset og er vel knapt på butikken. Hun må i hvert fall ikke forholde seg til folk som har sett snap'ene hennes over lengre tid, slik som barna må. Det er de som får svi for alt hun gjør for penger... 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 8. oktober #14367 Del Skrevet 8. oktober (endret) Stargaze skrev (10 timer siden): Jeg synes virkelig synd på ungene som må gå ut og møte det alle vet moren driver med. INGEN gode mødre holder på sånn. Hun er egoistisk, umoden og lat. Easy money, - drit i om det går utover ungene. Kvalmt. Anna uttalte på en snap for ikke så lenge siden at hun ikke syntes det er riktig at hun alltid må ta hensyn til ungene. Så derfor valgte hun å si det som hun hadde på hjertet. Snap er hennes utblåsningskanal. (Annas egne ord) Det er helt utrolig hvilken måte hun tenker på. Det er som hun ikke tenker som oss andre. Endret 8. oktober av Really 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 8. oktober #14368 Del Skrevet 8. oktober Kasier skrev (26 minutter siden): Dette! Det er barna som må ut og møte alle de som har sett mamma på snap, både da hun legger ut om hvordan barna har det og da hun stiller i bikini. Mens Anna selv aldri behøver å møte folk, hun murer seg vel inne i huset og er vel knapt på butikken. Hun må i hvert fall ikke forholde seg til folk som har sett snap'ene hennes over lengre tid, slik som barna må. Det er de som får svi for alt hun gjør for penger... Så sant! Da jeg selv vokste opp (lenge før internett og smarttelefoner sin tid heldigvis) så var vi jo "flaue" så fort foreldrene våre snakket til vennene våre, foreldrene til vennene våre og lærerne våre. Jeg tror ikke det er så veldig annerledes i dag. Særlig eldste til Anna er vokst opp med at det er laget blogg om henne, et vassekte absurd Truman show. Og moren bare fortsetter og fortsetter med helt upassende utlevering og eksponering. Av hensyn til ungene så burde Anna logge av for godt. Men jeg tror ikke hun vet om noe annet enn å rope etter oppmerksomhet. Jeg tror ikke hun har noe som helst forhold til hva som er normalt. Hun "fikk lov" til å holde på med den store bloggen da hun var tenåringsmor, det burde nok aldri skjedd. 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 8. oktober #14369 Del Skrevet 8. oktober Fru Uperfekt skrev (7 timer siden): Renholdspersonalet i Hellas er i stor grad tyrkiske Ja men hun sa jo selv at hun ikke ville gi til kjenne at hun kunne språket de sto å snakket seg i mellom på. Da tolker jeg det som at hun kan språket de snakka, uansett om det var tyrkisk eller gresk 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrøet Skrevet 8. oktober #14370 Del Skrevet 8. oktober Palmemor skrev (56 minutter siden): Ja men hun sa jo selv at hun ikke ville gi til kjenne at hun kunne språket de sto å snakket seg i mellom på. Da tolker jeg det som at hun kan språket de snakka, uansett om det var tyrkisk eller gresk Mulig jeg tar feil, men jeg tolket det som at det var de i resepsjonen hun refererte til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 8. oktober #14371 Del Skrevet 8. oktober Lykkefrøet skrev (3 minutter siden): Mulig jeg tar feil, men jeg tolket det som at det var de i resepsjonen hun refererte til. Ah, ja kanskje. Da tar det jeg det isåfall tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 8. oktober #14372 Del Skrevet 8. oktober Lykkefrøet skrev (2 minutter siden): Mulig jeg tar feil, men jeg tolket det som at det var de i resepsjonen hun refererte til. Du har rett. Men det vi hørte fra snapp var at både dama i resepsjonen og manageren kommuniserte bra på engelsk, og de forstod hverandre godt. Anna sa og at manageren ikke hadde sett rommet, men da manageren spurte om de skulle gå til rommet, sa Anna nei jeg vil ikke gå rundt. Så hun takket nei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrøet Skrevet 8. oktober #14373 Del Skrevet 8. oktober (endret) Really skrev (1 time siden): Anna sa og at manageren ikke hadde sett rommet, men da manageren spurte om de skulle gå til rommet, sa Anna nei jeg vil ikke gå rundt. Så hun takket nei. Ønsker henne lykke til med å få penger tilbake. Sånn jeg leste svaret til Ving i sakene på TV2 så har de forsøkt å strekke seg langt for å hjelpe henne. Gleder meg til svaret på klagen foreligger😊 Endret 8. oktober av Lykkefrøet 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 8. oktober #14374 Del Skrevet 8. oktober Lykkefrøet skrev (1 minutt siden): Ønsker henne lykke til med å få penger tilbake. Sånn jeg leste svaret til Ving i sakene på TV2 så har de forsøkt å strekke seg langt for å hjelpe henne. Gleder meg til svaret på klagen foreligger😊 Det «dumme» er nok at ving kommer til å gi seg fordi de ikke gidder å krangle på det. Og da vinner hun og tror det er fordi hun har rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 8. oktober #14375 Del Skrevet 8. oktober Lykkefrøet skrev (2 timer siden): Mulig jeg tar feil, men jeg tolket det som at det var de i resepsjonen hun refererte til. De snakker norsk og svensk! Så det er bare tull Hu kommer farende med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 8. oktober #14376 Del Skrevet 8. oktober Bibbi_ skrev (9 timer siden): Har de vært på familievernkontoret da? Nei, det var en av grunnene til at hun ikke orket å gjøre noe «formelt» ut av bruddet enda. For hun ville ikke involvere andre, ønsket ikke noe tvunget mekling på familievernkontoret. Usikker på hva hun ser for seg skal skje der. Om de er så enige som hun skal ha det til, så er jo prosessen med familievernkontoret veldig enkel. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 8. oktober #14377 Del Skrevet 8. oktober Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 9. oktober #14378 Del Skrevet 9. oktober Her skal hun vise arret etter keisersnitt. Trengte hun dra bukselinningen så langt ned? Er det bare meg som reagerer? Det var så vidt hun viste sprikken i ...... Jeg synes ikke dette er normal atferd. Igjen så virker det som et behov for å få vise seg naken. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 9. oktober #14379 Del Skrevet 9. oktober Really skrev (47 minutter siden): Her skal hun vise arret etter keisersnitt. Trengte hun dra bukselinningen så langt ned? Er det bare meg som reagerer? Det var så vidt hun viste sprikken i ...... Jeg synes ikke dette er normal atferd. Igjen så virker det som et behov for å få vise seg naken. Rett og slett ekkelt av en firebarns mor. Vennene til barna trenger ikke vite at hun har tatovert fifi liksom. 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 9. oktober #14380 Del Skrevet 9. oktober «På en måte åpenbart gått gjennom ulike typer fødsler»…. På en måte…. Åpenbart…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå