Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Tears in heaven skrev (3 timer siden):

Kunne tatt bilde kun av bikinien

Da får hu ikke flashet ræv 😬

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MzMe skrev (32 minutter siden):

Da får hu ikke flashet ræv 😬

Ja va det da😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må jo få vist frem bikinien (unnskyld, kroppen) nå, siden hun ikke fikk gjort det på marerittferien. Det må vi da ha forståelse for!

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admdir skrev (4 timer siden):

Ser ikke problemet med at hun har på seg bikinien hun ønsker å selge. Hun har en flott naturlig slank kropp. Ser ingenting seksuelt med den. Hadde hun vært bælfeit og stygg hadde dere ikks reagert på samme måten. 

Haha, så dumt innlegg. Saken er jo ikke hva slags kropp hun har. Saken er at hun står halvnaken på offentlig snap, så venner av barna hennes kan se det, og evt lage en mobbesak ut av det. Foreldre til vennene, lærere osv. Stakkars barna hennes. Mine hadde dødd og aldri vist seg ute igjen om jeg hadde lagt ut slike snapper og mye annet pinlig Anna legger ut. 

• Liker 17
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (27 minutter siden):

Haha, så dumt innlegg. Saken er jo ikke hva slags kropp hun har. Saken er at hun står halvnaken på offentlig snap, så venner av barna hennes kan se det, og evt lage en mobbesak ut av det. Foreldre til vennene, lærere osv. Stakkars barna hennes. Mine hadde dødd og aldri vist seg ute igjen om jeg hadde lagt ut slike snapper og mye annet pinlig Anna legger ut. 

Ja og foreldre som  har barn i samme klasse🙈 men kunne ikke falt meg inn å kjøpt brukt string... uansett om det er Gucci😵‍💫 nei hun bør tenke mer på barna og hva hun velger å legge ut.Hun er fryktelig uansvarlig som mor og det på mange måter.Er skammelig å tjene penger på barna sine!

• Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tears in heaven skrev (9 minutter siden):

Ja og foreldre som  har barn i samme klasse🙈 men kunne ikke falt meg inn å kjøpt brukt string... uansett om det er Gucci😵‍💫 nei hun bør tenke mer på barna og hva hun velger å legge ut.Hun er fryktelig uansvarlig som mor og det på mange måter.Er skammelig å tjene penger på barna sine!

Den som evt kjøper den,kjøper den ikke for strandbruk,foråsidetsånn..

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mye annet bekymringsfullt å ta Anna på enn litt naken hud. Hvem bryr seg om et lite glimt av en rumpe på snap. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admdir skrev (7 timer siden):

Ser ikke problemet med at hun har på seg bikinien hun ønsker å selge. Hun har en flott naturlig slank kropp. Ser ingenting seksuelt med den. Hadde hun vært bælfeit og stygg hadde dere ikks reagert på samme måten. 

Hva har slank/ikke slank kropp med saken å gjøre? Er det greit å legge ut slike bilder så lenge man har en «flott naturlig slank kropp? 
for min del betyr kroppstypen hennes nada i denne (og alle andre) sammenhenger - det er en IDIOTISK ting å legge ut slike bilder når du har barn i tenårene og rett under det - hvor det er en rimelig stor sjanse for at klassekamerater, foreldre, lærere osv ser dette - det er rett og slett dårlig dømmekraft….. 

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admdir skrev (15 timer siden):

Nei, dette er kritikkverdig tynn eller ei! Hun har ikke bare seg selv og skjorten å tenke på! 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå legger hun ut detaljer om bruddet ser jeg. Gidder ikke gi henne klikk. Forteller hun noe el er det bare den vanlige tytingen med vas?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zimba91 skrev (2 minutter siden):

Nå legger hun ut detaljer om bruddet ser jeg. Gidder ikke gi henne klikk. Forteller hun noe el er det bare den vanlige tytingen med vas?

Orket ikke høre hele, men fikk med meg de ikke har tatt ut separasjon enda. Hun hadde heller ikke opplyst Nav, når hun søkte bidrag, at hun bodde alene. Merkelig hele greia. Det er som hun legger opp til spekulasjon om de bor sammen eller ikke. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hun fortalt om at Jan har vært utro? At det er greia bak… 

Eller legger hun bare opp til spekulasjoner? 

Hun nevnte på snapp nå; at bla. tilliten måtte på plass, og at om hun så det gikk rette veien så skulle hun være den første til og be han bo med familen igjen..  🤔  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (På 6.10.2024 den 11.30):

Hva??? Er hun seriøs? Hvis hun kan snakke språket så må hun jo gjøre det, sånn at de forstår. Hun er gjest i dens land, ærlig talt. Blir sjokkert jeg 

Hvorfor, jeg bruker ikke nødvendigvis språkkunskapen min når jeg er på ferie (på hotellet that is) er vel bare en gang på Tenerife når vi var flere som opplevede at hotellet vi hadde booket var overbooket og de ville gi oss et dritt rom på et søster hotell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (7 timer siden):

Orket ikke høre hele, men fikk med meg de ikke har tatt ut separasjon enda. Hun hadde heller ikke opplyst Nav, når hun søkte bidrag, at hun bodde alene. Merkelig hele greia. Det er som hun legger opp til spekulasjon om de bor sammen eller ikke. 

Må jo gjøre noe for å tjene penger og noe mer interessant klarer hun vel ikke å komme opp med. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fru Uperfekt skrev (8 minutter siden):

Hvorfor, jeg bruker ikke nødvendigvis språkkunskapen min når jeg er på ferie (på hotellet that is) er vel bare en gang på Tenerife når vi var flere som opplevede at hotellet vi hadde booket var overbooket og de ville gi oss et dritt rom på et søster hotell. 

Fordi man ikke trenger å være vrang med vilje? Du brukte jo åpenbart språket for å rette opp i noe du mente var feil. Det bør jo alle gjøre. Renholdspersonalet snakker jo ikke nødvendigvis engelsk, så det går an å være høflig og snakke til de på ett språk de forstår når man faktisk har muligheten 

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (7 timer siden):

Hadde ikke forundret meg om hele dette "bruddet" kun er for oppmerksomhet. Plutselig kan det være de har "funnet sammen igjen". Hvis inntektene har stupt sånn som hun sier så er verken hun eller Jan fremmed for å sette i gang et sånt stunt. Alt for penger er visst mottoet der i gården. 

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrøet skrev (1 minutt siden):

Hadde ikke forundret meg om hele dette "bruddet" kun er for oppmerksomhet. Plutselig kan det være de har "funnet sammen igjen". Hvis inntektene har stupt sånn som hun sier så er verken hun eller Jan fremmed for å sette i gang et sånt stunt. Alt for penger er visst mottoet der i gården. 

Jeg så heller ikke hele, men fikk med meg at hun ønsket å få ting til å funke. Skal ikke se bort fra at de blir sammen igjen. Hyggelig for ungene det da, hvis de funker. Men om de gjør det for pengene er det skikkelig usmakelig 

• Liker 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nysgjerrig666 skrev (På 2.10.2024 den 15.23):

Kanskje hun er blakk og måtte lage et skalkeskjul? 

Ja hu selger jo alt hu eier og har nesten nå.Og historier kommer nå om hvorfor hu er skilt.Alt for penger.

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...