Flowrrpowrr Skrevet 3. oktober #14261 Del Skrevet 3. oktober (endret) Alt for høy på seg selv, det blir bare veldig flaut å høre på Endret 3. oktober av Flowrrpowrr 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktfatet Skrevet 3. oktober #14262 Del Skrevet 3. oktober Gleder meg til kommentarfeltet på Facebook. Hun driter seg loddrett ut. «Stor profil»🙄 Den tiden er forbi. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 3. oktober #14263 Del Skrevet 3. oktober Fruktfatet skrev (20 minutter siden): Gleder meg til kommentarfeltet på Facebook. Hun driter seg loddrett ut. «Stor profil»🙄 Den tiden er forbi. Torsdagsunderholdning 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine79 Skrevet 3. oktober #14264 Del Skrevet 3. oktober Hun får dusje med flip-flops som jeg gjør om det er ekkelt bad på reise. Håper forøvrig barnevernet er inni den familien. Stakkars barn. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears in heaven Skrevet 3. oktober #14265 Del Skrevet 3. oktober Mye man kan si om Anna og some.Men hadde selv byttet rom for det var ikke bare litt skittent men inngrodd skit.Hadde ikke betalt 100000 for et sånt rom.så akkurat der forsvarer jeg henne. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laurabeauty Skrevet 3. oktober #14266 Del Skrevet 3. oktober Dere er utrolig ufine mot Anna. Kvalmt 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laurabeauty Skrevet 3. oktober #14267 Del Skrevet 3. oktober Flowrrpowrr skrev (2 timer siden): Alt for høy på seg selv, det blir bare veldig flaut å høre på Hun har over 127000 følgere på snapchat. Det er jo en del 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 3. oktober #14268 Del Skrevet 3. oktober Sutreguri. Stakkars unger. Man kan ikke kreve altfor høy standard på ting i syden, det er ikke som hjemme. Synes ikke det var ille der, helt normalt faktisk. Men, dyrt ja..alt i syden er dyrt. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowrrpowrr Skrevet 3. oktober #14269 Del Skrevet 3. oktober Laurabeauty skrev (57 minutter siden): Hun har over 127000 følgere på snapchat. Det er jo en del Kjempe "kjendis" 🙈 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 3. oktober #14270 Del Skrevet 3. oktober Haha- utrulig vittig at det dukker opp Ving-reklamer inni mellom snappene hennes 🤣🤣🤣🤣🤣 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 3. oktober #14271 Del Skrevet 3. oktober Tears in heaven skrev (2 timer siden): Mye man kan si om Anna og some.Men hadde selv byttet rom for det var ikke bare litt skittent men inngrodd skit.Hadde ikke betalt 100000 for et sånt rom.så akkurat der forsvarer jeg henne. Hun fikk nytt rom, det var heller ikke bra nok 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 3. oktober #14272 Del Skrevet 3. oktober Tenk å leve av konflikt slik hun gjør. Med skolen, med barnas fedre, med hun som laget bryllupskaken, med reiseselskapet, - og alt for (negativ) oppmerksomhet. det er veldig dramatisk og skremmende for barna med slikt raserii/klnstant klaging på alt og alle. Og så trist for dem å få ferien avbrutt. 28 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 3. oktober #14273 Del Skrevet 3. oktober Jeg syns mest synd i ungene som ble frarøvet ferien sin. 15 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stabbursmusa Skrevet 3. oktober #14274 Del Skrevet 3. oktober Tears in heaven skrev (3 timer siden): Mye man kan si om Anna og some.Men hadde selv byttet rom for det var ikke bare litt skittent men inngrodd skit.Hadde ikke betalt 100000 for et sånt rom.så akkurat der forsvarer jeg henne. Men hadde du ødelagt ferien og reist hjem igjen etter to dager? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 3. oktober #14275 Del Skrevet 3. oktober Kostet det virkelig hundre tusen for en voksen og fire barn i en uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 3. oktober #14276 Del Skrevet 3. oktober Justlooking skrev (7 minutter siden): Kostet det virkelig hundre tusen for en voksen og fire barn i en uke? Det koster dessverre sykt mye for syden ferie skoleferiene. Vi så på tur til Mallorca i sommer og havnet på 89.000 for en uke med 2 voksne og 2 barn. Uten måltider. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears in heaven Skrevet 3. oktober #14277 Del Skrevet 3. oktober Stabbursmusa skrev (46 minutter siden): Men hadde du ødelagt ferien og reist hjem igjen etter to dager? Nei.Hadde nok vasket selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 3. oktober #14278 Del Skrevet 3. oktober Enig i at det er overdramatisk og reise hjem og at man ikke bør involvere barna, men ellers er jeg enig med henne. Selv om man er i et annet land skal man forvente mer for 100 000,-. En ting er standard, men man skal ikke forvente og godta at det er skittent, dusjen er full av mugg og at det er store områder med spindelvev. Det bør man vaske. Hun fikk nytt rom, men det var jo ikke stort bedre. Synes absolutt ikke hotellet/Ving har gjort nok her. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 3. oktober #14279 Del Skrevet 3. oktober Linazer skrev (2 timer siden): Jeg syns mest synd i ungene som ble frarøvet ferien sin. De får frarøvet hele barndommen sin.. 15 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 3. oktober #14280 Del Skrevet 3. oktober Hun er en wannabe primadonna.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå