Margit777 Skrevet 16. september #14061 Del Skrevet 16. september Lykkefrøet skrev (4 timer siden): Jeg har lenge lurt på om ikke alle influensere lider av en eller annen slags form for narsissisme. Det å dokumentere privatliv og barn på en så intim måte må da tyde på at noe ikke helt stemmer. Personlig finner jeg det særdeles ubehagelig og kvalmt om noen hadde visst så mye om meg, min familie og mitt privatliv. Jeg har aldri fulgt noen influensere, men jeg leste bloggen til Anna ukentlig for det var jo som et togkrasj man ikke klarer å ta øynene bort fra. Det har jo vært fullstendig katastrofe fra første stund. De blir så kåte på de sykt masse pengene de får også, av å basicly ikke gjøre en dritt. Blir vanskelig for sånne å få seg en ordentlig jobb, for smuler i forhold til det de er vandt til, og den friheten de har hatt. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 16. september #14062 Del Skrevet 16. september Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 16. september #14063 Del Skrevet 16. september Lykkefrøet skrev (5 timer siden): Jeg har lenge lurt på om ikke alle influensere lider av en eller annen slags form for narsissisme. Det å dokumentere privatliv og barn på en så intim måte må da tyde på at noe ikke helt stemmer. Personlig finner jeg det særdeles ubehagelig og kvalmt om noen hadde visst så mye om meg, min familie og mitt privatliv. Jeg har aldri fulgt noen influensere, men jeg leste bloggen til Anna ukentlig for det var jo som et togkrasj man ikke klarer å ta øynene bort fra. Det har jo vært fullstendig katastrofe fra første stund. Det er jo helt tydelig at flere sv dem gjør det. Å filme seg selv i alle mulige situasjoner; lage frokost, spise frokost, gå rundt omkring, vaske huset, pusse tenner, sminke seg + barn, barn, barn. I det hele å tenke tanken om at dette er nok interresant for flere» det deler jeg er jo ganske så absurd. Man må være narsisist med særs høye tanker om seg selv for å dele så mye.. Hadde jeg gjort det hadde antakelig familien lagt meg inn. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 16. september #14064 Del Skrevet 16. september Isild skrev (8 timer siden): Overhodet ingenting hatefullt med noe av dette. Det er meninger ift klagingen hun legger ut, meninger ift at hun har valgt å ikke ta utdanning, og meninger om hvordan hun utleverer barna. Alt sammen legges ut på en kommersiell influencerkonto, og da er det jo for å invitere nettopp til at andre skal mene noe om det hun deler. Dette er bare trist å se på egentlig. Hun burde logge av som influencer for godt nå. Det sier skremmende mye om henne når hun kategoirserer dette som "hat", da er selvrefleksjonen lik null. Hun tar nok ikke konstruktiv kritikk fra noen. Virkelig ille at slike mennesker har kunnet leve i en så selvsentrert boble og utlevere barna sine på heltid i mange år. Burde virkelig ikke vært lov. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrøet Skrevet 16. september #14065 Del Skrevet 16. september Margit777 skrev (17 minutter siden): De blir så kåte på de sykt masse pengene de får også, av å basicly ikke gjøre en dritt. Blir vanskelig for sånne å få seg en ordentlig jobb, for smuler i forhold til det de er vandt til, og den friheten de har hatt. Vilt! Synes faktisk det minner om en form for prostitusjon. Hjernen min klarer vel bare ikke den koblingen at penger er verdt det. Jeg ville heller jobbet 8 timer for dagen, pendle 30-60 minutter hver vei, kanskje ha barn som deler rom, og bare ha akkurat nok til at vi klarer oss i hverdagen, kanskje spare opp til sydenturer og ikke reise oftere enn hvert femte år - eller kanskje vi ikke får muligheten til å reise i det hele tatt, enn å drive med noen som helst form for prostitusjon. Det være seg den tradisjonelle eller denne nye som influensere driver med. Jeg ser ikke helt forskjellen på å selge sex og å selge livet til familie og barn. Sjela selges likefullt. Og så ser jeg ikke hva som er så forlokkende med å sitte hjemme og dille med hus og greier, og ta 90 000 bilder av seg selv hver eneste dag for å ha noe å publisere annenhver til hver dag. Reise på ferie og så publisere bilder og videoer hvert sekund ser så stressende ut. Jeg hadde ikke klart å nyte en sånn ferie. 18 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrøet Skrevet 16. september #14066 Del Skrevet 16. september Stargaze skrev (13 minutter siden): Hadde jeg gjort det hadde antakelig familien lagt meg inn. Hahaha! Samme her! Hadde jeg begynt å filme alt og alle så hadde til og med treåringen min reagert. Hun sier klart nei allerede hvis det blir for mange bilder når familie kommer på besøk. Å leve sånn på utstilling må være grusomt for barna hennes. Mannen min hadde nok tatt fra meg mobilen og skaffet meg hjelp rimelig kjapt. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 16. september #14067 Del Skrevet 16. september Skal tro om hun har utfordringer med språket, eller om det bare går for kjapt eller at hun er nervøs foran kamera (det siste er jo litt kjedelig når man velger å leve av nettopp det)? En ting er at hun ofte surrer med ordspill, bruker ord som ikke gir mening i den sammenheng og lignende. Men merker også at hun har en del talefeil og blant annet strever med konsonantforbindelser. Kan ikke huske å lagt så mye merke til det tidligere? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 16. september #14068 Del Skrevet 16. september richbitch skrev (1 minutt siden): Skal tro om hun har utfordringer med språket, eller om det bare går for kjapt eller at hun er nervøs foran kamera (det siste er jo litt kjedelig når man velger å leve av nettopp det)? En ting er at hun ofte surrer med ordspill, bruker ord som ikke gir mening i den sammenheng og lignende. Men merker også at hun har en del talefeil og blant annet strever med konsonantforbindelser. Kan ikke huske å lagt så mye merke til det tidligere? Det var nok ikke like merkbart tidligere, men hun har alltid hatt de problemene med språket, og det kan nok hende at det er mer merkbart nå siden hun virker mer stresset og nervøs enn tidligere når alt var mer harmonisk og hun var litt roligere til sinns 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 17. september #14069 Del Skrevet 17. september Lykkefrøet skrev (3 timer siden): Hun har både sagt at hun skjulte graviditeten med Michelle til etter uke 18 for å unngå å bli presset til abort Det er dette jeg også husker. Hun skrev om det i bloggen sin, og at hun/moren søkte om senabort og var på samtale på sykehuset, men fikk avslag fordi Anna selv egentlig ikke ønsket abort. Finnes ikke bloggen hennes lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrøet Skrevet 17. september #14070 Del Skrevet 17. september Melus skrev (1 time siden): Det er dette jeg også husker. Hun skrev om det i bloggen sin, og at hun/moren søkte om senabort og var på samtale på sykehuset, men fikk avslag fordi Anna selv egentlig ikke ønsket abort. Finnes ikke bloggen hennes lenger? Tror hun slettet innholdet når hun flyttet over på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 17. september #14071 Del Skrevet 17. september (endret) GuuriMalla skrev (På 14.9.2024 den 23.37): Rart ingen har politianmeldt henne før egentlig, sånn som hun har holdt på med både uthenging og ærekrenkelser. Anna sa hun var blitt politianmeldt før, men saken ble henlagt. Endret 17. september av Really Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 17. september #14072 Del Skrevet 17. september Lykkefrøet skrev (2 timer siden): Tror hun slettet innholdet når hun flyttet over på Instagram. Kanskje like greit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 17. september #14073 Del Skrevet 17. september Voldsomt som hun blir truet med politianmeldelse. Hun legger ut dette igjen og igjen. Det virker som det har noe med familien å gjøre. Ting som har skjedd som er fælt og som Anna mener de burde stå til ansvar for. Dette har vi hørt om tidligere når hun blogget. Hun hinter til bøkene hun skrev, (som hun nå prøver å selge på snap) hvor hun fortalte mye, men mye måtte fjernes da hun kunne bli tatt for det i en rettsak. MEN, når hun nevner dette, kommer det et glimt i øyet, et lite smil som igjen får meg til å lure på om det er oppdikting. Løgn og clickbait i desperasjon av å tjene penger? Hun lever bare av klikk, reklamen er så og si borte, så dette er en eneste måten å tjene penger på. Hun snakker med en mørk, hås og monoton tone. Har lagt merke til at toneleie hennes forandres fra dag til dag. Dette har sannsynligvis noe med hvilken form hun er i psykisk. Noe Anna bør tenke over er at hun ikke får samarbeid på denne måten, da de ikke vil assosieres med henne. Og hun mister følgere samtidig som hun gjør dette, og da har hun til slutt ikke snappen heller å tjene penger på lengre. Hva gjør hun da? Uføretrygder seg? For vanlig arbeid kommer denne dama aldri til å klare. Merker meg hun tar opp flere ting som hun snakket om når hun blogget. At hun ikke har noen å lene seg på, og at ingen lener seg på henne, og at dette er sårt. Bloggtiden er tilbake, og alt hun snakker om har vi hørt før. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whitesnake69 Skrevet 17. september #14074 Del Skrevet 17. september Har prøvd å se på snappen hennes men må bare gi opp. Måten hun snakker på og den evige svelginga hennes er forferdelig for mine ører hvertfall 😂 Pluss at inneholdet er helt tragisk. Enten sitter hun i bilen å drar seg i håret eller så sitter hun i soffan. Hun viser ingenting annet. Tror det er den kjedeligste influensern som er der ute. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamomolla Skrevet 17. september #14075 Del Skrevet 17. september Tripptrapp1 skrev (20 timer siden): Hvis far ikke har bidragsevne f.eks hvis han er ufør eller arbeidsløs, så kan hun søke bidragsforskudd (eller hva det heter) fra NAV. Ut over det så bør hun ta mer enn litt selvkritikk for at hun har skaffet seg 4 barn med 3 ulike fedre, og hvor to av dem virker mer eller mindre tilfeldig valgt. Hun har heller ikke lagt to pinner i kryss for å skaffe seg en utdanning, men tilsynelatende levd i sus og dus, og trodd at hun kunne kapitalisere på å være «ung mor» for alltid. Så idiot burde det faktisk ikke være lov til å være. Jeg får bidragsforskudd. Tror det er 970,- i mnd. Ikke nok til en butikkunde knapt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrøet Skrevet 17. september #14076 Del Skrevet 17. september Kamomolla skrev (6 minutter siden): Jeg får bidragsforskudd. Tror det er 970,- i mnd. Ikke nok til en butikkunde knapt. Hva i alle dager er grunnen for den lille summen? Om du ikke tjener godt over millionen burde summen være minst 3500 per barn. Nav henter jo det bare inn hos barnefar gjennom tvangsinnkreving. Det er jo helt hårreisende? Bidrag skal vel dekke halve budsjettet for klær, mat, utstyr og fritidsinteresser. Søren meg ikke rart at det er så mange eneforsørgere som må få feriehjelp hos røde kors og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 17. september #14077 Del Skrevet 17. september Kamomolla skrev (5 minutter siden): Jeg får bidragsforskudd. Tror det er 970,- i mnd. Ikke nok til en butikkunde knapt. Bidragsforskudd er - som de fleste andre underholdsbidrag - behovsprøvd, så hva du får er i grunn helt uinteressant i forhold til Anna. Et raskt søk i Google viser at underholdsbidrag spenner seg i fra 990-2.460,- for 1 barn. Barnetrygd, ulike bidrag o.l er vel strengt tatt heller ikke ment å gjøre til at det skal bli «gratis» å ha barn. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrøet Skrevet 17. september #14078 Del Skrevet 17. september Tripptrapp1 skrev (7 minutter siden): Bidragsforskudd er - som de fleste andre underholdsbidrag - behovsprøvd, så hva du får er i grunn helt uinteressant i forhold til Anna. Et raskt søk i Google viser at underholdsbidrag spenner seg i fra 990-2.460,- for 1 barn. Barnetrygd, ulike bidrag o.l er vel strengt tatt heller ikke ment å gjøre til at det skal bli «gratis» å ha barn. Det gir mening. Jeg begynte å lure på hvilket tiår Nav befinner seg i hvis de tror 970 kr i måneden dekker noe som helst for et barn i måneden. Anna har jo to barn hun må få bidragsforskudd fra hvis hun søker. 970 kr dekker vel kanskje frokostbudsjettet til to barn i måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 17. september #14079 Del Skrevet 17. september Really skrev (3 timer siden): at ingen lener seg på henne, og at dette er sår Det er jo ikke det minste rart st ingen lener seg på henne. Hun bretter jo ut ALT. Det er nok ingen som stoler på at «de» ikke blir delt.. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 17. september #14080 Del Skrevet 17. september Lykkefrøet skrev (17 minutter siden): Det gir mening. Jeg begynte å lure på hvilket tiår Nav befinner seg i hvis de tror 970 kr i måneden dekker noe som helst for et barn i måneden. Anna har jo to barn hun må få bidragsforskudd fra hvis hun søker. 970 kr dekker vel kanskje frokostbudsjettet til to barn i måneden. Som jeg sa, så er ikke poenget at et forskuddsbidrag skal dekke «det det koster å ha et barn» - det skal bidra til det. Hvis du får minstesats utbetalt og bor alene med 1 barn, så betyr dette at du tjener mellom 550-650.000 ut i fra oversikten jeg finner på nett. I tillegg kommer barnetrygd og utvidet barnetrygd som aleneforsørger. Muligens ytterligere tilskuddsordninger også, hva vet jeg. Det som er åpenbart er at det til sammen dekker langt mer enn et alminnelig norsk frokostbudsjett. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå