Lykkefrøet Skrevet 1. august #13661 Del Skrevet 1. august mammams skrev (1 time siden): Tja, helt vanlig er det vel ikke? Jeg har jobbet som pedagog i 25 år og kvinner/ menn som har barn med flere enn 2 fedre/ mødre er ikke det jeg vil kalle «normalt». Kommer på 2 stykker jeg har møtt i løpet av disse 25 årene på stående fot. Melus skrev (2 timer siden): Det er ikke unormalt. Det er ikke så unormalt å ha barn med flere, verken for menn eller kvinner. Det som er helt sprøtt med Anna er jo at hun hadde to barn med to forskjellige menn innen hun var 19. Det har jeg aldri hørt om. Og så var hun vel rundt 22 år når hun fikk tredje ungen med en tredje mann. Jeg er enig med mammams i at det ikke er noe man treffer på ofte. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SinfulBby Skrevet 2. august #13662 Del Skrevet 2. august Hun forteller jo om dårlig psyke og hun har hatt «mye». Kanskje man burde slutte å følge henne hvis man misliker henne så sterkt som noen viser her inne? Hvorfor følge noen som tenker at alle holdningene hennes er så dårlige? Finnes 1000 utgangspunkt å alle har ulike liv. Uanset hva hun sier vil der jo bli vridd og vendt på. Alle har vel ting i livet sitt som ville kunne kritiseres, selv øverste lederen i mammapolitiet har d. Så må vi ikke glemme at hun er influenser. Hun tjener på klikk.. men d er vel en hårfin balanse der også med hva man bruker for å få seere.. men det hjelper jo hvis d engasjerer dere som ikke liker henne engang til å klikke å se👀 -for ellers har dere jo ikke nok kjøtt på beina til å uttale dere å snakke henne ned her inne. Klarer ikke helt å sette fingeren på hva som har skjedd, plutselig skal mase selges, hun er ikke på ferie, Jan er borte/bare jobber og hun er bare i bilen heletiden. Virker som det er noe på gang å det virker som det er mye.. En kan jo bare spekulere men dere som ikke liker henne å bruker tid på skrive om henne her inne. Har dere tenkt på at dere faktisk tar av deres egen tid for å se på henne å alt hun legger ut, for så å gå inn her å bruke enda mere tid på skrive om henne? Har dere ikke barn dere kan tilbringe tid med, eller fks venner å besøke eller noe annet å gjøre?😅 Jeg er ikke superfan av Anna å prøver å gå i forsvar.. men det gir ikke mening at det brukes så mye tid på å skrive side opp og side ned om en person..er som å hate en restaurant og så spise der om å om igjen for så å gå på nettet å rate den dårlig. Gir ikke mening? Bare hat?! -dere som ikke følger henne å bare orker å se 20 sek, på ett år blir det til timer.. så why waste time?? Meningsløst spør du meg. Forøverig er influenseryrket ment for de som klarer å skape engasjement -til tider bra, til tider dårlig. Det er ikke alt man trenger å «bite på», hvis d går så inn på dere at dere må innom her å lufte tanker og følelser rundt Anna, så vit det. Gjelder ikke bare Anna, og de er jo veldig ofte godt klar over hva de sier og hva de gjør for å få dere til å bite på, men ikke alltid de takler alt hatet som kommer med det å skape engasjement, og svært mange hat-følgere er av de mest engasjerte å er de som betaler influensere store deler av inntekten.. må si jeg er også er forundret over hvor ekle folk kan være på nett, mens når deres egne barn får en liten kommentar som sårer så er d alle piggene ute.. -god sommer videre til dere som hater og som velger å bruke dagene deres her inne, om det er i lunsjen, når babyen sover, om du dropper trening å heller engasjerer deg, sovner for sent når du skal opp tidlig fordi du må inn her å melde noe, eller bare at du ikke har noe annet å gjøre å velger å fylle sommerdagen med hat mot andre.. peace out ✌🏼❤️ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg007 Skrevet 2. august #13663 Del Skrevet 2. august Anonym_x skrev (På 30.7.2024 den 14.41): Hva jobber forresten Jan med?🤷🏼♀️ Han har heller ingen utdanning, han startet noe «marketing» på BI i 2012, men så kom han seg i buksa på AR etter å ha blitt avvist av SE og sluttet på BI før første året var fullført - han trodde vel det var bedre med «realkompetanse» enn en bachelor. Han har ikke fullført siden heller. Derfor finner jeg det ytterst spesielt at han «selger» seg selv inn som en slags «markedsføringsspesialist» - med null utdanning. Han har et eget «consulting»-firma og hevder å holde foredrag osv. Firma som måtte plukke fra den hylla ville aldri jeg handlet med… 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrøet Skrevet 3. august #13664 Del Skrevet 3. august Nå står det i hvert fall på TV 2 at hun har bekreftet bruddet med Jan. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mon_nom Skrevet 3. august #13665 Del Skrevet 3. august Lykkefrøet skrev (Akkurat nå): Nå står det i hvert fall på TV 2 at hun har bekreftet bruddet med Jan. Vg også https://www.vg.no/rampelys/i/ny1P6L/anna-rasmussen-bekrefter-brudd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 3. august #13666 Del Skrevet 3. august mon_nom skrev (3 minutter siden): Vg også https://www.vg.no/rampelys/i/ny1P6L/anna-rasmussen-bekrefter-brudd Æsj da, det var trist for henne 😢 Håper det går bra med hele bøtteballetten etter forholdene. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleppmelk Skrevet 3. august #13667 Del Skrevet 3. august Det var slutt mellom hun og Jan ja. Men herlighet. Jeg tror ikke jeg har sett en person som snakker så MYE og lenge om ingenting! Hun har jo mastergrad i å prate svada. 18 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 3. august #13668 Del Skrevet 3. august Kleppmelk skrev (1 time siden): Det var slutt mellom hun og Jan ja. Men herlighet. Jeg tror ikke jeg har sett en person som snakker så MYE og lenge om ingenting! Hun har jo mastergrad i å prate svada. Lengre snapper er vel = mer penger..? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 3. august #13669 Del Skrevet 3. august Spørs om levestandarden må ned noen hakk no da 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 3. august #13670 Del Skrevet 3. august Axa skrev (17 minutter siden): Spørs om levestandarden må ned noen hakk no da Sikkert derfor hun selger så mye. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 3. august #13671 Del Skrevet 3. august (endret) Kleppmelk skrev (1 time siden): Det var slutt mellom hun og Jan ja. Men herlighet. Jeg tror ikke jeg har sett en person som snakker så MYE og lenge om ingenting! Hun har jo mastergrad i å prate svada. Tv2 har nok måttet sitte hele natta trykke for å komme til den setningen om brudd😅 Og som jeg sa tidligere,hun er ikke alene om 4barn. Jan har alle barna 4 stk egne og ikke egne mye😅 Det er heller ikke unormalt ha flere barnefedre. Kjenner mange med 2 stk, og noen med 3 stk. Noen menn vet jeg om som har 4 stk mødre og😅 2-3 barnefedre nokså vanlig. Det som ikke er vanlig er å ha 2 barn innen fylte 18 år. 😉 Der tror jeg faktisk hun er et av få tilfeller i Norge.... Med untak av innvandrende kanskje🤔 Derimot 1 barn som 18 åring finnes det nok en del av, iallefall før i tiden da jeg var 18 år tidlig 2000 tallet..vet om et par...men kjenner ingen som fødte barn 1 som 14 åring... Har selv en datter på 15. Hadde vært helt merkelig om hun hadde en 1 åring..grøss😱 Endret 3. august av M.H85 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 3. august #13672 Del Skrevet 3. august Melus skrev (20 minutter siden): Sikkert derfor hun selger så mye. Kanskje hun må begynne å jobbe også nå 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Firefine Skrevet 3. august #13673 Del Skrevet 3. august When they go low, you go high. La henne være i fred nå stakkar. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrøet Skrevet 3. august #13674 Del Skrevet 3. august M.H85 skrev (33 minutter siden): Tv2 har nok måttet sitte hele natta trykke for å komme til den setningen om brudd😅 Og som jeg sa tidligere,hun er ikke alene om 4barn. Jan har alle barna 4 stk egne og ikke egne mye😅 Det er heller ikke unormalt ha flere barnefedre. Kjenner mange med 2 stk, og noen med 3 stk. Noen menn vet jeg om som har 4 stk mødre og😅 2-3 barnefedre nokså vanlig. Det som ikke er vanlig er å ha 2 barn innen fylte 18 år. 😉 Der tror jeg faktisk hun er et av få tilfeller i Norge.... Med untak av innvandrende kanskje🤔 Derimot 1 barn som 18 åring finnes det nok en del av, iallefall før i tiden da jeg var 18 år tidlig 2000 tallet..vet om et par...men kjenner ingen som fødte barn 1 som 14 åring... Har selv en datter på 15. Hadde vært helt merkelig om hun hadde en 1 åring..grøss😱 Jeg har vært borti flere som har 2 barn innen fylte 18, fordi jeg er oppvokst på landet der det var helt vanlig å drikke seg snydens i helgene på ting de stjal hjemme, og de debuterte seksuelt tidlig. Men jeg har aldri vært borti noen som klarer å skaffe seg 2 barn med 2 forskjellige menn innen fylte 18🤔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 3. august #13675 Del Skrevet 3. august Lykkefrøet skrev (1 minutt siden): Jeg har vært borti flere som har 2 barn innen fylte 18, fordi jeg er oppvokst på landet der det var helt vanlig å drikke seg snydens i helgene på ting de stjal hjemme, og de debuterte seksuelt tidlig. Men jeg har aldri vært borti noen som klarer å skaffe seg 2 barn med 2 forskjellige menn innen fylte 18🤔 Mulig det var mer utbredt for 15-20 år siden. Har selv 18 åring med et stort nettverk i stor by,ingen absolutt hun kjenner er 18 år med barn! Men jeg vet et par damer nå 38-40år som meg som fikk et barn som 18 åring.. Nei 2 fedre når du er 18 er nok unikt.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrøet Skrevet 3. august #13676 Del Skrevet 3. august M.H85 skrev (2 minutter siden): Mulig det var mer utbredt for 15-20 år siden. Har selv 18 åring med et stort nettverk i stor by,ingen absolutt hun kjenner er 18 år med barn! Men jeg vet et par damer nå 38-40år som meg som fikk et barn som 18 åring.. Nei 2 fedre når du er 18 er nok unikt.... Ja, jeg er 36 i år og disse jeg vet om var noen år eldre enn meg igjen. Disse jeg tenker på er nok 37-43 år i år. Alle i klassen min var for eksempel sjokkert over at jeg kunne ha en så gammel mor som jeg hadde, hun var 30 år når hun fikk meg. Vi som var tilflyttere var ikke en del av den kulturen der alle var bestemor innen fylte 35 år 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 3. august #13677 Del Skrevet 3. august Lykkefrøet skrev (1 minutt siden): Ja, jeg er 36 i år og disse jeg vet om var noen år eldre enn meg igjen. Disse jeg tenker på er nok 37-43 år i år. Alle i klassen min var for eksempel sjokkert over at jeg kunne ha en så gammel mor som jeg hadde, hun var 30 år når hun fikk meg. Vi som var tilflyttere var ikke en del av den kulturen der alle var bestemor innen fylte 35 år 😂 Ikke sant😅 Alt innen 40 synes jeg er greit,jeg synes dog det å få barn 40+ er for gammelt! Jeg vil leve livet uten småbarn når jeg er 50 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 3. august #13678 Del Skrevet 3. august (endret) Firefine skrev (32 minutter siden): When they go low, you go high. La henne være i fred nå stakkar. I utgangspunktet enig i at man skal gi fred til personer som har det vanskelig eller står i noe vanskelig. Samtidig er vel fred det siste Anna ønsker. Det er jo opplagt at ho i den siste tida har brukt og nå fremdeles bruker bruddet til å profitere på. Ho sier jo til og med til avisene at det vil komme mer informasjon om bruddet senere. Denne kua skal nemlig mjølkes tørr! Endret 3. august av Stjertmeis Skrivefeil 15 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 3. august #13679 Del Skrevet 3. august Stjertmeis skrev (2 minutter siden): I utgangspunktet enig i at man skal gi fred til personer som har det vanskelig eller står i noe vanskelig. Samtidig er vel fred det siste Anna ønsker. Det er jo opplagt at ho i den siste tida har, og nå fremdeles bruker bruddet til å profitere på. Ho sier jo til og med til avisene at det vil komme mer informasjon om bruddet senere. Denne kua skal visst mjølkes tørr! Litt enig i dette. Anna har jo lagt opp til selv at dette skal bli en «greie». Hun har bygget det opp over lang tid og selv skapt rykter og spekulasjoner rundt det. Samtidig trenger man jo ikke å bidra med å gjøre vondt værre for henne. Mellomtingen er greit tenker jeg 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrøet Skrevet 3. august #13680 Del Skrevet 3. august M.H85 skrev (3 minutter siden): Ikke sant😅 Alt innen 40 synes jeg er greit,jeg synes dog det å få barn 40+ er for gammelt! Jeg vil leve livet uten småbarn når jeg er 50 😅 😂 Samme tenker jeg! Jeg har termin med barn nr. 2 neste uke. Samme far på begge, føler det trengs å nevnes i denne sammenhengen.😆 At andre ønsker å føde når de nærmer seg 48-49 år, får være deres problem. Hadde ikke vært meg som hadde vært nærmere 60 år når poden endelig forlater redet. Da er jeg klar for siste innspurt i arbeidsmarkedet før jeg legger inn årene og nyte pensjonstilværelsen. 😊 Dette blir siste barnet for min del. Skjønner ikke at folk orker å få barn i 40-årene. Men det er godt vi er forskjellig. Jeg hadde ikke orket å styre på sånn som enkelte der jeg vokste opp heller. Ta pause på vgs for å føde og ha mammaperm, det synes jeg er like sprøtt! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå