Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Stakkars mann som utsettes for slike spekulasjoner og sånne drittinnnslag fra henne.
Hun er så utrolig egoistisk.

Antagelig desperat etter klikk og penger. Sikkert skrantent økonomisk hos henne nå. Hun har jo ingenting å komme med, utenom eviglange ranter som alle går lei av.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva har skjedd med øyet hennes på siste snap? Det bak panneluggen, eller er det bare skygge? Hun fiklet ikke med håret sitt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (1 time siden):

Stakkars mann som utsettes for slike spekulasjoner og sånne drittinnnslag fra henne.

Antagelig desperat etter klikk og penger. Sikkert skrantent økonomisk hos henne nå. Hun har jo ingenting å komme med, utenom eviglange ranter som alle går lei av.

Stakars Jan. Må han flytte med til Stavanger? Leste at hin ville flytte. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (2 timer siden):

Han er nok med på det. Han har vært med på klikk-lokkingen hennes tidligere. Familieøkonomi. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha , måtte le litt av den kommentaren om at det kanskje er en knekt negl eller noe 🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overskrift « hva har jeg gjort for å fortjene dette 🥵- nok en snap der hun bare sier mye vas og snakker om hvor flott datteren er - og hun vet ikke hva hun har gjort som fortjener en så flott datter😅😅

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det sølvskjeene til barna hun har lagt ut for salg? 🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun prater en del om barnebidrag i dag, og at hun syntes det er rart at fedrene ikke vil betale for barna sine. 

Men møter fedrene barna sine noen ganger? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg lyver hvis jeg sier at hun bruker 50 snapper til å fortelle at hun angrer på at hun ble ung mor og hvor mye det har hindret henne. Videre sier hun at hun aldri har fått en krone barnebidrag.. det tviler jeg på er sant for i Norge krever det offentlige inn det når den ene parten ikke betaler og noen ganger dekker nav bidraget. 
Hun valgte selv å flytte barna bort fra fedrene og fikk de til å kalle Jan pappa etter to uker så jeg tviler på at hun har tilrettelagt for at fedrene skal få delta i barnas oppvekst.

• Liker 19
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fedrene var vel bare barn selv da de to eldste ble født, så sikkert begrenset hva de har klart å drive inn derifra. Tipper staten har bidratt. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zimba91 skrev (4 timer siden):

Jeg tror ikke jeg lyver hvis jeg sier at hun bruker 50 snapper til å fortelle at hun angrer på at hun ble ung mor og hvor mye det har hindret henne. Videre sier hun at hun aldri har fått en krone barnebidrag.. det tviler jeg på er sant for i Norge krever det offentlige inn det når den ene parten ikke betaler og noen ganger dekker nav bidraget. 
Hun valgte selv å flytte barna bort fra fedrene og fikk de til å kalle Jan pappa etter to uker så jeg tviler på at hun har tilrettelagt for at fedrene skal få delta i barnas oppvekst.

Jeg har selv gått uten bidrag 

Hvis hun ikke har krevd bidrag så har hun ikke fått noe .. bidrag via nav er frivillig og de legger seg ikke oppi ordninger/avtaler om man ikke søker 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun veldig høy inntekt i forhold til fedrene så slipper de å betale. Så det er ikke sånn at de "lurer seg unna" som hun kaller det. Det er bare sånn reglene i Norge er rett og slett. Har hun søkt til Nav som hun sier om at de skal betale bidrag så er det Nav som har regnet ut de faktiske forhold.

Hun får nok ikke noe fra Nav heller som barnebidrag da, pga sin egen høye inntekt. Blir faktisk litt drøyt å henge de ut på den måten hun gjør synes jeg. Da får jo alle følgerne hennes vite at fedrene er lavt lønnede (i og med at hun ikke har millionlønn en gang lenger som hun også sier).

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

duskelapp skrev (3 timer siden):

Jeg har selv gått uten bidrag 

Hvis hun ikke har krevd bidrag så har hun ikke fått noe .. bidrag via nav er frivillig og de legger seg ikke oppi ordninger/avtaler om man ikke søker 

Hun sier at hun har søkt om bidrag fra fedrene. 

Så da har nok Nav regnet ut at differansen mellom inntekten hennes og fedrenes er så stor/de tjener så lite at de ikke trenger å betale..

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fruvanlig skrev (2 minutter siden):

Har hun veldig høy inntekt i forhold til fedrene så slipper de å betale. Så det er ikke sånn at de "lurer seg unna" som hun kaller det. Det er bare sånn reglene i Norge er rett og slett. Har hun søkt til Nav som hun sier om at de skal betale bidrag så er det Nav som har regnet ut de faktiske forhold.

Hun får nok ikke noe fra Nav heller som barnebidrag da, pga sin egen høye inntekt. Blir faktisk litt drøyt å henge de ut på den måten hun gjør synes jeg. Da får jo alle følgerne hennes vite at fedrene er lavt lønnede (i og med at hun ikke har millionlønn en gang lenger som hun også sier).

De burde være flaue om de ikke bidrar til sine egne barn.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingo Bongo skrev (3 timer siden):

Fedrene var vel bare barn selv da de to eldste ble født, så sikkert begrenset hva de har klart å drive inn derifra. Tipper staten har bidratt. 

Faren til eldstesønnen er jo fra Nederland. Han dro tilbake så snart han var ferdig på vgs. og har vel bodd der siden. Hun besøkte han jo et par ganger, så det jo passe hjernedødt å bli gravid på den måten med en som ikke kom til å bli værende i landet. Jeg vet faktisk ikke om staten kan gå etter utenlandske statsborgere for barnebidrag. Noen som vet? 

Han første var jo kun 14-15 år når datteren ble født. I tillegg var han vel i militæret i ett til halvannet år. Så har han vel sikkert vært student i noen år og levd for det meste på lånekassen. Ingen er vel bidragspliktig som mindreårig, i førstegangstjenesten og når de ikke har inntekt over en viss grense. Så det at hun selv har valgt å yngle på den måten med barn/menn som ikke er bidragspliktig er jo hundre prosent hennes egen feil. Og viser modenheten og intelligensnivået det ligger på der i gården.

• Liker 25
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som har skjedd som hun skulle si «imorgen» da hun la ut forrige dagen? 😀

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

All den hintingen om noe alvorlig, og hun måtte informere familien før hun fortalte på Snap...

Dek kan da ikke bare gjelde manglende barnebidrag? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrøet skrev (18 timer siden):

Faren til eldstesønnen er jo fra Nederland. Han dro tilbake så snart han var ferdig på vgs. og har vel bodd der siden. Hun besøkte han jo et par ganger, så det jo passe hjernedødt å bli gravid på den måten med en som ikke kom til å bli værende i landet. Jeg vet faktisk ikke om staten kan gå etter utenlandske statsborgere for barnebidrag. Noen som vet? 

Han første var jo kun 14-15 år når datteren ble født. I tillegg var han vel i militæret i ett til halvannet år. Så har han vel sikkert vært student i noen år og levd for det meste på lånekassen. Ingen er vel bidragspliktig som mindreårig, i førstegangstjenesten og når de ikke har inntekt over en viss grense. Så det at hun selv har valgt å yngle på den måten med barn/menn som ikke er bidragspliktig er jo hundre prosent hennes egen feil. Og viser modenheten og intelligensnivået det ligger på der i gården.

Hvem har ansvaret for å forsørge barnet da? Hvis den mindreårige pappaen ikke er ansvarlig , så er vel ikke den mindreårige mammaen ansvarlig heller?

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rivjernet skrev (17 minutter siden):

Hvem har ansvaret for å forsørge barnet da? Hvis den mindreårige pappaen ikke er ansvarlig , så er vel ikke den mindreårige mammaen ansvarlig heller?

Den mindreårige faren har sannsynligvis ikke inntekt, og er av den grunn ikke bidragspliktig. I alle tilfeller hvor den bidragspliktige ikke er bidragsdyktig, kan man få en minimumssats fra det offentlige. Den mindreårige moren har nok heller ikke inntekt, og staten vil gå inn med bidrag til barnet. Den mindreårige moren og faren har fortsatt rett til å bli forsørget av sine foreldre.

Hvordan man skal forsørge babyen er en av tingene man må ha en plan på når man blir gravid og velger å beholde.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...